Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Misica 21 let - 76/160 - cíl: 65 kg a zpevnit
Autor Zpráva
Misica

Člen

# Zasláno: 27 Pro 2012 19:31:47 ° Změnil/a: Misica


Ahoj, přečetla sem si pár deníčků a článků tady a zaujalo mne to, a taky trochu nakoplo, jak se sebou začít něco dělat, protože budu pod dohledem, a hlavně doufám, že se dozvím co dělám špatně!

Mým cílem je shodit nějaké to kilo, a hlavně mě nejvíc motivuje moje skoro nové oblečení na lyže, které mi začíná být hodně těsné, takže mi ani tolik nejde o kg jako o cm. Ale můj problém je, že sem už tolikrát zkoušela nové věci, které mi nikdy nepomohly.

Taky mám hodně načteno co se týče pohybu - a už mám zmatek v tom, jestli je lepší začít rychlochůzí (aerobním pohybem), nebo mám jít rovnou do posilovny budovat nějaké ty svaly?

Snažím se jíst zdravě, snídaně se skládá téměř pokaždé z 40g ovesných/pohankových vloček, 200ml mléka, špetky skořice nebo lžičky medu, někdy přihodím nějaké to ovoce. Dopolední svačina je v podobě ovoce nebo nějaké sezamové tyčinky. Pak ale odcházím do školy, kde si dám pokaždé něco jiného na oběd, a odpolední svačina je také vždy trochu jiná. K večeři se snažím zůstat u mozzarelly se zeleninou, nebo bílý jogurt s ořechy, nebo cokoliv lehčího.

rozaliiinka

Člen

# Zasláno: 27 Pro 2012 21:09:07


Ahoj vítej mezi námi

-tady platí ovoce pouze po sportu
-rano kvalitní sacharidy-vločky jsou OK
-k večeru sacharidy ubírat a dát bílkoviny(tvarůžkycottage)
-každé jídlo musí mít bílkovinu i sacharidy (večer spíše dexiwasa a ty ruzny chlebiky)
-že jíš dobře poznáš že nemáš chutě a hlad
-na váhu nekoukej,měř a koukej na cm
-myslímže je dobré kombinovat 2x týdně aerobku + fitko (ale to ti poradí spíš ostatní)
-oběd zkus volit prostě zdravější-to určtě poznáš jestli si vemeš svíčkovou se čtyřma nebo kuřecí plátek s rýží
-hodně pij vodu,hodně choď všude pěšky(to pomáhá mě)

to je tak asi prozatím vše co jsem zde pochytila já

Misica

Člen

# Zasláno: 28 Pro 2012 14:36:27


rozaliiinka
děkuju za přivítání.. pročtu si tady teda pořádně všechny články, a pak napíšu vymyšlenej jídelák, esi bude dobrej, nebo ne

rozaliiinka

Člen

# Zasláno: 28 Pro 2012 15:21:59


pak si to kdyztak hod do kalkulacky at vís kolik S,B a T máš ju

Misica

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2013 09:28:52


tak, po dloooouhé době boje jsem to dokázala:
snídaně: 35g pohankové/ovesné vločky + 200ml mléka - 11,1B 4T 35S
svačina po sportu: 150g Hollandia + 80g jablko - 5,6B 6,2T 16,8S
oběd: 100g kuřecí prsa + 35g celozrnný kuskus - 23,4B 1,4T 24S
svačina: 150g cottage cheese + 56g žitný plátek - 23,1B 8T 25,7S
večeře: 100g tuňák ve vl. šťávě + 2 dexi chlebíky - 23,8B 1T 5,8S

celkem: 4080kJ 87B 20,6T 107,3S

samozřejmě k obědu, odpolední svačině i večeři je zelenina, kterou jsem nezapočítala (okurek/rajče/paprika)
taky se mi pokaždé nepodaří takový jídelníček mít
někdy mi vyjde čas i na druhou večeři, ta se skládá buď z tvarůžků + dexi chleba, jogurtu, nebo hrsti ořechů.

rozaliiinka

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2013 17:12:18


35vloček ti stačí??tyjo bych umřela hlady
myslim, že klidně bys mohla přidat sacharidy...107 mi nepřijde dost...

papricka28

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2013 17:50:47


Misica
Snídaně: více vloček (minimum je 50 g), raději méně mléka
po sportu: ihned jen ovoce, jogurt si dej trošku později s delšími sachry (vločky, chleba...)
oběd: zase málo přílohy, takhle si tělo bude schovávat veškerou energii do zásob a nezhubneš ani deko (max. je za chvilku znova nabereš)
Celkově: s tak málo sachry si koleduješ o problémy, při tvé váze bys měla sníst minimálně dvojnásobek takže přidej na přílohách, hlavně snídaně a oběd..

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!