Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Siomara 20- 80/163
Autor Zpráva
Siomara

Člen

# Zasláno: 30 Pro 2012 10:36:41


Ahoj, nikdy jsem se nějak nezabývala svou váhou a netýrala se drastickými dietami a bylo mi dobře, ale dnes už mi přijde, že je na čase se svou postavou něco udělat. Rozhodla jsem se tak hlavně kvůli zvětšujícímu se bříšku a silně povoleným zádům (což je ten hlavní aspekt kvůli kterému chci začít něco dělat). Chtěla bych kombinovat aerobní trénink se silovým (3x týdně aerobní a 2x týdně svalový). Ráda bych tu dostala nějaké rady, jaký si udělat cvičební plán a jak si vylepšit jídelníček

Siomara

Člen

# Zasláno: 30 Pro 2012 10:51:20


VZOR AKTUÁLNÍHO JÍDELNÍČKU:[b][/b]
SNÍDANĚ:
Míchaná vajíčka (4ks - jen jeden žloutek) + 4 plátky (40g) Stilla fitness (zelené) + zelenina

SVAČINA:
125g nízkotučného tvarohu + 150 g ovoce

OBĚD:
150g kuřecího masa (jakýhokoliv netučnýho masa) + 100g přílohy (nejčastěji rýže) + zelenina

SVAČINA:
Zeleninový salát + jedna lžíce nízkotučného tvarohu

VEČEŘE:
100g kuřecího + 100g přílohy + zelenina
Nebo
100g ryby + 100g přílohy + zelenina

Siomara

Člen

# Zasláno: 31 Pro 2012 11:51:31


Martine, mohl by ses mi na ten jídelníček podívat, popřípadě mi poradit s cvičebním plánem???

packa17

Člen

# Zasláno: 1 Led 2013 14:12:23 ° Změnil/a: packa17


Siomara
tvůj jídelníček chce velkou změnu k snídani zkus vločky do mléka a udělat si kaši nebo ochucené instantní např.emco má moc dobré kaše, k snídani to chce kvalitní sacharidy a né žádné suchary,co se týče svačiny nemáš tam žádné pečivo k tomu tvarohu,oběd vypadá dobře,100g přílohy rýže myslíš vařené nebo syrové? to samé u večeře.K druhé svačině také zařadit pečivo,jogurt,sýry,šunky atd.

Siomara

Člen

# Zasláno: 1 Led 2013 16:07:39


Děkuji za připomínky, ten jídelníček mi připravila kamarádka, která dlouho cvičí a prý jej používala, když začínala a pomohlo jí to. Jinak všechno myslím za syrova.
Proč je tak důležité jíst pečivo?

packa17

Člen

# Zasláno: 1 Led 2013 17:22:14 ° Změnil/a: packa17


Siomara
tím pečivem samozřejmě myslím tmavé jako je žitný chléb atd.,pečivo obsahuje hodně dlouhých sacharidů které ti zasytí a také má nízký GI co se týče té přílohy tak tvoje kamarádka asi chtěla nabírat né? 100g rýže na večeři? je to fakt dost jedná se asi o 70g S záleží na druhu rýže. A v kolik hodin je podle tebe večeře? že tam nemáš pak další jídlo. Také by mě zajímal tvůj jedelníček jak vypadal předtím. Ale pokud chceš zhubnout musí se dodržovat určitá pravidla a pokud je nehodláš dodržovat není asi co řešit dál! Snídaně by mě být bohatá na sacharidy a také bílkoviny,k večeru sacharidy snižovat na těch 25g.

A ty jsou:
Jídlo min. 6 x denně
Dostatek tekutin aspoň nad 2l
V každém jídle musí být zástupce sacharidů tak bílkovin
Vyhnout se rychlým sacharidům jako jsou sušenky,čokolády....
Vyhnout se nezdravím tuků, tím myslím hlavně sýry nad 40%,hranolky,bůček...
Dostatek bílkovin aspon 1g/kg aby nedocházelo k rozpadu svalů
Zelenina v každém jídle (paprika,rajčata,okurka...)
Ovoce vždy po tréninku jindy ne,možná kousek na snídani nevadí
A samozřejmě pohyb nejlepší je v posilovně na strojích pěkně tvrdě dřít!


Pokud to vše chceš změnit pročti si blogy najdeš inspirace na jídelníčky atd. Tohle není záležitost třeba 3 měsíců,že zhubneš a pak se na to zase vyprdneš a skončíš jako předtím a nebo ještě hůře. Jinak důležité jsou cm a né váha

Siomara

Člen

# Zasláno: 1 Led 2013 17:35:05


Moc děkuji za rady, vím, že je to záležitost na dlouhou trať a články už jsem četla! Před tím jsem v podstatě žádnej jídelníček neměla, jedla jsem, co jsem chtěla a kdy jsem chtěla.
Rýži používám jedině Basmati
Ráda bych věděla jak cvičit a kolikrát do týdne, aby to k něčemu bylo

packa17

Člen

# Zasláno: 1 Led 2013 17:46:35


Siomara

http://www.f-sport.cz/print.php?id=267 tady najdeš vše i tréninky pro začátečníky

Siomara

Člen

# Zasláno: 1 Led 2013 18:29:51


Děkuji, že jsi se mě takhle ujmula a poradila Teď už to bude na mě

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!