Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak nabrat svalovou hmotu / jak na svalovou hmotu při kojení?
Autor Zpráva
padysak

Člen

# Zasláno: 7 Led 2013 17:31:11


Ahoj Martine, náhodou jsem objevila vaše stránky a jsem moc ráda, že jsou. Dříve jsem aktivně chodila do posilovny (10 let) a cítila jsem se skvěle - z mé hruškovité obtloustlejší postavy se stala sice opět hruška (mnohem menší!), ale s pevným tělem, radost pohledět Pak ale přišlo náročné zaměstnání a poté těhotenství a mateřství, takže jsem opět obtloustleší hruška a ráda bych nabyla svých dřívějších tvarů. Mám ale problém, pořád ještě kojím (ač už jsou malému dva, ale utnout to není tak jednoduché a zatím ani nechci), takže je trochu problém ve výběru přípravků, neb všude je psáno "nevhodné pro těhotné, kojící,.., ale především nevím jak nabrat svalovou hmotu, když kromě kojení mě bolí klouby a mám od nošení malého bolestivé karpály. Mám doma lavici, činky, vím, jaké jsem cvičila cviky, ale i když beru nějaké vitamíny pro kojící a k tomu vápník (asi jde do mléka), tak se bojím cvičit s činkami, protože klouby zlobí pořád (hlavně kyčle). Nevím, co dělat. Taky se musím dost ovládat, abych se necpala sladkým, protože s malým je to náročné a cukry mi dodají energii (ale i tuk..). Máš pro mě nějakou radu? Děkuji předem za odpověď. Pavla

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Led 2013 11:46:13


padysak
asi někde nerozumím problému, když dieta při kojení je stejná jako při objemu. kvalitní pestra strava, dostatek bílkovin a přiměřeně kvalitních sacharidů. Velké množství vitamínů, připadné přidání kolagenu není problém.
Nemůžeš jen chemii.

padysak

Člen

# Zasláno: 10 Led 2013 11:54:54


Díky Martine za Tvoji odpověď. Ani mi nešlo o chemii, nějaké doplňky výživy užívám, ale spíš o to, jak cvičit se zátěží (s činkami) při bolestech kloubů a problémech s karpály. Je ale fakt, že když jsem kdysi zkoušela kolagen (Colafit) bolesti byly menší a někdy dokonce žádné, tak ho zkusím znovu, abych mohla začít zvolna i s těmi činkami. Drž mi palce, P.

tricitka

Člen

# Zasláno: 11 Led 2013 14:41:49


ahoj padysak
taky kojim skoro dvouletaka a hruska jsem taky
ale nastesti necitim moc problemy s klouby
nechces radeji nejdrive zacit s regeneraci kloubu plus uprava jidelnicku a az casem te to prestane bolet tak zacnes s cinkama...

ty chute na sladke - ja mela velmi taky, ale upravou jidelnicku to preslo, uz nejsem tak zavisla na susenkach
v pripade potreby povzbuzeni si delam kakao z cisteho tmaveho kakoveho prasku, kdyz das misto casti mlika vodu, tak je to zdrava a neskodna laskomina!

tak drzim palce

padysak

Člen

# Zasláno: 12 Led 2013 22:38:03


ahoj tricitko, děkuji Ti za odpověď. Myslím, že Tvůj návrh je nejrozumnější, na posilování se s těmi klouby necítím, nechci si přivodit nějaké zranění a díky tomu běhání po doktorech, což by s malým byla zábava... Začala jsem brát na doporučení taťky nějaký přípravek Skeletin a zdá se, že bolesti ustupují, tak se modlím, aby to tak už zůstalo. S tím sladkým budu muset něco dělat a vyzkouším Tvůj recept, protože mám ráda čokoládu. Myslím, že ty klouby jsem si způsobila asi trochu sama - fakt jsem se sladkým dost cpala a dočetla jsem se, že hlavně cukr způsobuje překyselení organismu a tělo potřebuje vyrovnat acidobazickou rovnováhu tak, že si bere vápník z kostí, takže to nebude asi jen tím, že jde do mléka..
Máme pár věcí společných, kdybys mi chtěla napsat na můj mejl, byla bych ráda, kamarádku, která se zajímá o posilování, navíc taky kojící velkého prcka, žádnou nemám Pavla (gottwaldovap@seznam.cz)

kingie

Člen

# Zasláno: 12 Led 2013 23:16:41


A ses si jista, ze to pevne telo je zaroven i telo s dobrym drzenim, proste vybalancovane? Tohle samozrejmost neni. Maminy co se snazi ulehcit vahu ditete tak, ze dole predsadi panev a nahore delaji cosi jako kocici hrbet vidim na kazdem kroku..to se pak ta vaha ditete musi podepsat.
Jako mozna je hacek jinde, ale kdyz tuhle moznost budes moct vyloucit, aspon vis kde problem neni.

Cviceni snad zavrhovat ani v tehle fazi nebude nutne, na srovnani trupu kycle namahat neni treba.
Ja jen proste jestli ti nepomuze se na to podivat i z jineho konce, at se z lecby nestane jen potlacovani symptomu.

padysak

Člen

# Zasláno: 13 Led 2013 09:56:36


Správná připomínka, kingie, díky za ni Máš pravdu, díky kojení jsem se začala hrbit a snažím se teď kdykoliv během dne se rovnat a taky zatahovat břicho, protože když jsem ho v těhotenství měla jak balón, tak jsem ho zatahovat nemohla a výsledkem pak byla i po porodu a kojení postava typického hospodského povaleče s vyvaleným pupkem a atrofovanými svaly zad. Mimochodem kdesi jsem četla, že stav karpálních tunelů souvisí se stavem mezilopatkových svalů, které mám teď asi atrofované nejvíc.., tak na tom asi taky něco bude.. Ale nenapadlo mě, že by bolest kyčlí souvisela se špatným držením těla.. Napřed se tedy musím snažit vylepšit svat kloubů a správným držením těla lehkým cvičením aspoň trochu vylepšit postavu a teprve pak holt přijdouu na řadu mé oblíbené činky.. Ještě mě však trápí cca 10x10 cm místo bederní páteře, zablokované ještě od porodu, kteréžto se mi nepodařilo ani cvičením ani masážemi (masérem) spravit, což mě netěší a nevím, co s tím. Vadí mi to i při mírném cvičení a např. cvik, kdy ležím na zádech a přitahuji skrčené nohy k sobě - to mě bolí jak blázen a ne a ne se to zlepšit už 2 roky.. Nemám však možnost s malým běhat po rehabilitacích, když babičky jsou daleko a manžel furt v práci..

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!