Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Pavouku,40 let, 174cm/92kg - dnes 87kg
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
pavouku

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2015 11:12:27 ° Změnil/a: pavouku


nikoho jsem nehodnotil. Spíš sebe. Dám sem odkaz na motivační video že začal cvičit ve 44 letech a je mu nyní 70let a maká jak hovado. Takže mám trochu náskok. To video si pouštím vždycky když mám depku, pak jsem v pohodě a jedu dál.

https://www.youtube.com/watch?v=0JQWJccGSNE&feature=share

pavouku

Člen

# Zasláno: 25 Bře 2015 11:46:26 ° Změnil/a: pavouku


19.3.2015: odpočinek
Jídelníček:
Bílkoviny: 143g
Sacharidy: 311g
Tuky: 46g


20.3.2015: nohy a ramena, 20min. aerobně
Jídelníček:
Bílkoviny: 150g
Sacharidy: 350g
Tuky: 45g


21.3.2015 - nepsal a necvičil (oslava)


22.3.15: odpočinek
Jídelníček:
Bílkoviny: 149g
Sacharidy: 167g
Tuky: 34g


23.3.2015: prsa, biceps, 20min. aerobně
Jídelníček:
Bílkoviny: 198g
Sacharidy: 233g
Tuky: 50g


24.3.2015: záda a ramena, břicho
Jídelníček:
Bílkoviny: 156g
Sacharidy: 268g
Tuky: 51g


Jinak užívám NAPALM a je to fakt síla!!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 25 Bře 2015 15:26:11


pavouku
jo Napalm je drsný a když jsem zkusil tu jeho tekutou Shot verzi, tak mi málem vylezly oči z hlavy

pavouku

Člen

# Zasláno: 20 Dub 2015 08:06:05 ° Změnil/a: pavouku


Včera 20km za 90 minut na kole, převýšení docela nářez. Očistec!!

pavouku

Člen

# Zasláno: 22 Dub 2015 07:47:41 ° Změnil/a: pavouku


Zdravím, může mi tu někdo doporučit něco na klouby? koukal jsem na
Flexit Drink, 400g.
Užívám CFM Protein 82 -ECONOMIC PACK a Xtreme Napalm Pre-Contest, je to dobrá kombinace? Dík

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Dub 2015 11:02:06


Pokud už to bolí, tak začni s komplexním přípravkem jako je Flex Core: http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=3389

ten by se měl brát cca 1 až 2 balení hned za sebou - bez přerušování.

Následně pak (nebo, když je to prevence, tak hned) Osteo Gelatin Caps: http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2296
... nebo jiná gelatina.

To se bere cca 3-4 měsíce v kuse. Je vhodné potom vždy aspoň jednou za rok preventivně 2-3měsíce colagen brát.

pavouku

Člen

# Zasláno: 26 Kvě 2015 09:08:45


Mám pár dotazů:
1. Jak rozvrhnout posilku na celý týden. Nevím jestli to dělám dobře. Pondělí: prsa a biceps
Úterý: aerobku (kolo, rotoped nebo chůze)
Středa: nohy a triceps
Čtvrtek: Prsa a ramena
Pátek: aerobku
Sobota: volno, práce na zahradě - v zimě soutěž ve stolním tenise
Neděle: Záda a trapézy
Připadá mi to že málo odpočívám, nevím. Jde o to jestli můžu cvičit posilovnu dva dny po sobě, nebo musí být odpočinek, všude na netu čtu 2 dny odpočinek ale to je asi blbost, když chci cvičit 4x týdně.
Do toho chci nasadit trénink ve stolní tenise závodně, ale to už fakt nevím kam šoupnout. Chci cvičit v posilce 4x týdně, ale nevím jak to rozložit aby to bylo dobře a vejít se do 90minut cvičení. Je to docela časový nářez když rozcvička trvá cca 5-7 minut pak 4 cviky na sval po 4-5 sérií 8-12 opak. Kolikrát to uteče klidně na dvě hodiny a to asi nebude dobře. Chtěl bych spíše vyrýsovat (zhubnout). Na internetu je tolik informací že už mám v hlavě guláš. Jestli malé váhy a hodně opak, nebo je to úplně jedno. Já to moc neřeším, hlavně když cvičím, ale kde je pravda by mě fakt zajímalo. Dík za každou radu.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Kvě 2015 12:18:01


pavouku
Spíše ne, měl by si skládat velké a malé parti a myslet na to, která je antahonistická a která spolupracuje.

Jsou zde jak už hotové vzorové tréninky: Tréninky a cviky

Tak i článek Trénink pro svalové objemy

pavouku

Člen

# Zasláno: 26 Kvě 2015 13:32:00


OK tak když pojedu tento trénink: Trénink 3x týdně pokročilí - nabírání svalové hmoty
To mám cvičit obden, nebo jak?
Jezdit na kole, chůze a pinec závodně můžu dělat ten den když necvičím? Nebo musím odpočívat? Dík

pavouku

Člen

# Zasláno: 27 Kvě 2015 08:12:33


Teď jsem se odklikal na tyto stránky kde jsem si přečetl tito informace:
Napsal Libor Diviš
V tomto článku bych se rád zaměřil na rozdíly v tělesných typech jedinců a z toho plynoucí rozdíly v tréninkových i výživových doporučeních. Pro jednoduchost rozlišujeme tři základní tělesné typy (tzv. somatotypy) - endomorfní, ektomorfní a mezomorfní. Endomorfní typ je charakterizován zejména širokými boky, kulatou tváří a sklonem k snadnému ukládání tuku. Ektomorfní typ se vyznačuje zejména drobnou kostrou, dlouhými a hubenými končetinami, plochým hrudníkem, úzkými rameny a svaly s minimem podkožního tuku. Posledním tělesným typem je tzv. mezomorf. To je téměř ideální stav. Mezomorf má pěknou, přirozeně svalnatou postavu (atletickou), široká ramena a úzké boky, mohutný hrudník a velkou sílu. Nikdo z nás není čistokrevným prototypem některého ze zmiňovaných somatotypů, ale vždy máme k nějakému typu nejblíže. Je samozřejmé, že bychom měli svému tělesnému typu přizpůsobit svůj trénink, stravování i případnou suplementaci. Podrobněji se zaměřím se pouze na dva krajní typy - ektomorfní a endomorfní, neboť tzv. mezomorfní typ je celkem bezproblémový, a může na sebe vztáhnout obecně doporučovaná pravidla.

Já jsem Endomorf-pavouku

Pro endomorfy platí téměř opačná pravidla než pro jedince ektomorfního typu. Objemový trénink by se měl vyznačovat větším objemem vykonané práce - více sérií, případně i vyšší počty opakování. Nízké počty opakování (6-8) by se měly týkat pouze základních cviků a špičky pyramidy, u doplňkových cviků (např. cviky s jednoručkami a kladkou) doporučuji používat vyšší počty opakování, např. 10-15. Přestávky mezi sériemi by měly být kratší než u tréninku ektomorfů, pouze na vydýchání. Trénink s vyšším objemem a ve "vyšším tempu" podporuje větší spalování tuku (i několik hodin po tréninku). Vhodným typem tréninku by mohl být např. dělený trénink 4 x týdně (po, út, čt, pá - viz. výše), kdy je možno i o volných dnech zařazovat nějakou aerobní aktivitu.

Moje zkušenosti mi říkají, že se při doplnění objemového tréninku o trénink aerobní (např. vytrvalostní běh či jízda na kole) nezmenšuje síla - spíše naopak -, ale zato se výrazně urychluje odbourávání tuku (platí pro aerobní výkony v délce nad 30 minut). Získaná kondice také není k zahození. Jedinci tohoto tělesného typu musí počítat "každý gram" tuku, který přijmou během dne. Skoro se u nich (nás) zdá, jakoby přibírali i z vody. V případě endomorfů bych doporučoval zvýšit procentuální zastoupení bílkovin až na 30% (B/T/S = 30/10/60). Pokud chcete přijímat dostatek kvalitních bílkovin a vyhnout se relativně vysokému příjmu tuku, zbývají vám zhruba tyto možnosti: vaječné bílky, odtučněné mléko, tuňák ve vlastní šťávě, filé, bílé (kuřecí, krůtí) a vybrané libové červené maso. Dalším řešením jsou proteinové nápoje. Obecně bych endomorfním typům doporučoval využití nabídky doplňků výživy, zejména vysoko proteinové nápoje, BCAA (větvené aminokyseliny), HMB, glutamin (případně s asparaginem) a kreatin. Dále doporučuji i suplementaci zinkem, vit. E a vitamíny skupiny B, zejména B6 (pyridoxinem).

Libor Diviš (autor stránek)

pavouku

Člen

# Zasláno: 27 Kvě 2015 08:15:01


Takže jestli tento článek je dobře napsán, tak z 80% cvičím dobře. Jenom poskládat pořádně trénink jak píše Martin:
Spíše ne, měl by si skládat velké a malé parti a myslet na to, která je antahonistická a která spolupracuje.

arnold

Člen

# Zasláno: 27 Kvě 2015 12:31:21


pavouku


Já bych se spíš podepsal pod toto, a nehledal bych moc dělení na mezo, endo.

https://www.youtube.com/watch?v=2kZMZQQbwH8

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!