Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Syky323 - 29let, 181cm/93kg
Autor Zpráva
syky323

Člen

# Zasláno: 11 Led 2013 08:45:44


Ahoj, prosim o radu, pomoc k ceste k memu cili.
pred rokem a pul jsem vážil cca 114kg, začal sem pravidelně cvičit - běh(cross trenažer) a zasadni upravu jidelnicku, po cca 6-7mesicich jsem vazil 90kg a rozhodl jsem se ze krome aerobniho cviceni zkusim kardio-vaskularni trenink (30sec beh, 60sec volně a opakovane...atd - nevim jak se presne tento typ jmenuje) a zacal jsem i posilovat, nyni vazim 93kg a mym cilem je odstranit prebytecny tuk a zpevnit tělo, rýsovat svaly...resp nahradit tuk a misto nich vytvorit svaly . Nicmene zrejme delam neco spatne, nebot tuk neodchazi z tela zrejme tak jak ma...pribral sem sice 3kg, ale nevim, zdali jen svaly. aktualne co mne trapi - bricho "tajiciho snehulaka". Svaly jsou na tele jiz videt,ale prijde mi ze na temer 7mesicu cviceni to nejde az tak rychle. Mozna se pletu. Pred 1,5mesicem jsem zaradil do jidelnicku po cviceni i protein (po posilovani jen) - 2x tydne.
muj program: po,st,pa - běh na cross trenazeru (kardio.vaskularni) a ut,ct posilovani. SO,NE odpocinek.

packa17

Člen

# Zasláno: 12 Led 2013 18:22:35


syky323
Ahoj s břichem také již bojuji delší dobu v březnu to bude rok co jsem shodila skoro 20kg a do posilky chodím zhruba od října a břicho se stále drží ale mizí pomalu zhruba 1cm měsíčně. Počítej stím,že to břicho půjde dolů jako poslední a ne lehce a stím i já počítám a stím se také budeš muset asi smířit,chce to na sobě makat a nechat tomu volný průběh ono zmizí na mizení tuku z těla má velký podíl genetika a také podle mého jak se půstupně ukládal tuk tak také bude mizet je to prevít. Přeji ti hodně úspěchů a pevné nervy.

syky323

Člen

# Zasláno: 15 Led 2013 13:30:37 ° Změnil/a: syky323


chci se také zeptat na nazor, resp. na radu zda je lepsi beh aerobni - napr 40-60min v aerobni zone v dane tep. frekvenci nebo anaerobni kardio vaskularni
prvni zminemy jsem praktikoval ze zacatku, ale docetl jsem se, ze se vetsinou zpomali metabolismus a postava bude jak u "maratonce", oproti tomu u druhe varianty, anearobni beh spali sice mensi mnoznstvi kalorii ale za kratsi cas a i spaluje nadale az 48hod po dokonceni behu kalorie, postava "sprinteru" - zrychleni metabolismu..

MichalPM

Člen

# Zasláno: 15 Led 2013 14:04:11


syky323
zdar..
1/ pokud se chces zbavit snehulaka, musis zacit poradne makat s cinkama,ale fakt poradne..kardio mej jen jako doplnek..
2/ chce to jidelak..to je klicem ke kazdy zmene postavy.
3/ samozrejme ze intervalovy trenink je mnohem ucinejsi nez lahky kardio(viz myty, ktery neustale panujou kolem hubnuti)
4/ doporucuju vrele procist vsechny clanky zde na strankach a hned budes vedet co je treba delat..
5/ drzim palce

syky323

Člen

# Zasláno: 17 Led 2013 14:00:23


zdarec
diky za info...
clanky tu procitam jeden za druhym, nicmene sem nenasel nejaky konkretni cvik na bricho, resp boky - zbaveni se prebytecneho tuku na bocich a brichu (je mi jasne ze takto lokalne to jen nejde, ze hudne cela postava) jen mi jde o to, zda do posilovani a cviceni zaradit nejaky cileny cvik na tuto partii
co se týče jídeláku, ten sel do radikalni zmeny jako prvni...pote co jsem ho zmenil sem shazoval cca 4-5kg mesicne (v kombinaci s behem) az pote jak jsem psal sem misto aerobniho behu presel na intervalovy trenink a k tomu posilovani,cviceni
jde to proste pomalu, no

packa17

Člen

# Zasláno: 17 Led 2013 14:11:13


syky323
cvičením břicha se moc tuku nezbavíš spíš se ti pod tukem budou rýsovat svaly ale neuvidíš je chce to dietu a tvrdý trénink v posilce,vím o čem mluvím s břichem bojuji už od března a drží se jako klíště ale mizí pomalu,já cvičím každý cvik max15x na břicho 4 druhy a 3-4 série vše na spodní břicho nebo celek. Mě se nejvíce osvěčila posilka tvrý trénink s činkama

syky323

Člen

# Zasláno: 30 Led 2013 07:02:03 ° Změnil/a: syky323


můj "cvičební týden" - je to správně? -cesta ke zhubnutí a vyrýsování (nějaké to kilo svalů navíc nevadí )
----------------------------------------------------------------------
Pondeli, Streda, Patek - intervalový běh na cross trenažeru (20min)
Utery, Ctvrtek - posilka, cviceni

posilování,cvičení:
rozehřátí - cca 5min lehký běh
superserie

předkopávání 4x12 25kg
bench 4x8 56kg
dřepy ve výpadu 4x20 (5+5kg)
peck-deck 4x10 (35kg)
most na míči 4x15

cviky na břicho 3x15-20 (4druhy - alternating curls, foot2foot crunch, arm reaching crunch, double crunch)
tricepsove extenze s 12,5kg cinkami (4x8)
arnoldovy tlaky s 12,5kg cinkami (4x8)

bicepsový zdvih 3x8 15kg
trixepsove kliky 3x10

strečink

syky323

Člen

# Zasláno: 31 Led 2013 23:13:04 ° Změnil/a: syky323


prosim o radu zda neco delam spatne
trapi mne "pneumatika v pase"..sice se nepatrne zmensuje ale ted s uz pres 2mesice drzi a nemizi
vim ze mam co shazovat i jinde na těle, tuku je tam porad dost...
vzor jidelnicku napisu, nicmene se snazim dodrzovat tak jak se ma, co se tyce cviceni, je snad vse popsano výše
přikladam odkaz: http://img13.rajce.idnes.cz/d1302/7/7692/7692481_fa95956f9b637db1a8399 957f07ae213/images/DSC_00111.jpg?ver=2
http://img13.rajce.idnes.cz/d1302/7/7692/7692481_fa95956f9b637db1a8399 957f07ae213/images/DSC_00121.jpg?ver=2

syky323

Člen

# Zasláno: 4 Úno 2013 10:18:29 ° Změnil/a: syky323


jidelnicek - nazor?
31.1.2013
8:30 60g Cornflakes, nizkotucne mleko 150ml
11:00 150g banán
12:00 200g kur.prsa, 60g rýže, 150g brokolice
14:00 70g paprika, 40g mrkev, 60g peking zeli
16:00 200g hollandia ovocna, 20g knackebrot, 140g paprika
18:30 200g Cottage, 80g pecivo
19:30-20:30 posilovani, cvičení
21:00 40g protein 82
B 147 T27 S282

1.2.2013
6:30 65g chleb zitny, 50g kur. Sunka 96%, 75g paprika
7:30 65g chleb zitny, 50g kur. Sunka 96%, 75g paprika
8:50 40g protein 82
11:40 200g kur.prsa, 60g rýže, 150g brokolice
13:30 40g redkev, 40g peking. Zeli, 40g mrkev , 150g paprika
17-17,30 běh
18:00 200g Cottage, 30g knackebrot, 60g rajče
B148 T25 S177

2.2.2013
7,30 40g cornflakes, 150ml niz.mleka + 250ml mleka piti
9,00 100g chleb zitny, 100g kruti sunka
10,30 150g pek. Zeli , 150g paprika
11,30 200g treska, 200g brambor, 80g brokolice
14,00 260g kefir, 50g chleb, 150g salat.okurka
17,00 80g chleb zitny, 75g olom. Tvaruzky
20,00 260g kefir, 150g salat.okurka
B 129 T 14 S 238

3.2.2013
9,30 40g cornflakes, 150ml niz.mleka
11,30 200g kur. Prsa, 200g brambory
13,00 85g chleb zitny, 50g dus.sunka, 15g eidam, 230g paprika
15,30 85g chleb zitny, 50g dus.sunka, 15g eidam, 150g paprika
17,30 120g mrkev
18,00 200g cottage. 120g redkvicky, 30g knackebrot
B 148 T 33 S 218

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!