Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Sylviiik 28 let, 168 cm, 75 kg
Autor Zpráva
Sylviiik

Člen

# Zasláno: 13 Led 2013 11:29:17


Ahoj,

ráda bych se přidala k vám. Do 18 jsem závodně sportovala a byla hubeňourem. Poté jsem sport začala bohužel flákat a zašlo to až sem Mým cílem je zpevnit tělo a zase se cítit dobře Nevím, kolik to bude znamenat kg dolů, proto to sem ani nepíšu. Posilovnu chci zařadit 3x týdně, ale teprve uvidím, jak budu všechno stíhat.

Posílám první jídelníček ke zhodnocení:

Sobota 12. 1.
9:30
Mléko polotučné 300
Vločky ovesné 30

12:00
Kaiserka cereální 55
Cottage 100
Paprika žlutá 100

15:00
Kaiserka cereální 55
Cottage 100
Paprika žlutá 50

18:00
Kuřecí prsa 80
Brambory 120
Paprika žlutá 50

21:00
Kuřecí prsa 100
Brambory 100
Paprika žlutá 50

B 86, S140, T24

Neděle je v podstatě stejná, jen mám jídlo v jiný čas (rozestupy mezi jídly stejné) a v jiném pořadí (teplé jídlo je v poledne a večer).

To je asi na úvod vše, děkuji za přečtení a případné komentáře

Sylviiik

Člen

# Zasláno: 15 Led 2013 12:23:53


Neděle 13. 1.
10:00
Mléko polotučné 300
Vločky ovesné 30

12:00
Kuřecí prsa 80
Brambory 120
Paprika žlutá 50

15:00
Chléb pšenično-žitný 50
Tavený sýr light 25
Kuřecí šunka Fitness 20

18:00
Kuřecí prsa 60
Brambory 120
Zelí kysané 100

21:00
Kuřecí prsa 80
Brambory 100
Zelí kysané 100

B 81, S 125, T 15


Pondělí 14. 1.
08:00
Mléko polotučné 300
Vločky ovesné 30

11:00
Rohlík celozrnný 45
Cottage Meggle 90
Paprika žlutá 100

14:00
Kuřecí prsa 70
Brambory 100

17:00
Rohlík celozrnný 35
Cottage Meggle 90
Paprika žlutá 100

Posilovna - záda, hruď, biceps a lýtka (zde trénink 3x týdně) + břicho

21:00 (dříve jsem to nestihla)
Wasa 20
Sardinky 75
Paprika žlutá 50

B 80, S 128, T 28

Po posilovně jsem měla plánovaná dvě jídla, ale vrátila jsem se domů pozdě, takže jsem měla pouze jedno jídlo.

Sylviiik

Člen

# Zasláno: 15 Led 2013 12:52:51


A mám taky dotaz. Jak řešíte stravování na horách? Má cenu koupit si třeba proteinové tyčinky a mít je místo svačinky na svahu? Nebo je lepší něco jiného? Našla jsem tyčinku DoublePro (http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=70), kde mi její půlka odpovídá s přimhouřením oka svačince, tak by mě zajímalo, jestli je to vhodné takto použít...

MichalPM

Člen

# Zasláno: 15 Led 2013 13:02:58


Sylviiik
ahoj Sylvo.
1/ jidelaky ok, jen mi to prijde malo..dost malo.
2/ za chvili te zacnou nudit..copak nemas rada dobry, pestry jidlo?varis??
3/ na hory klidne proteinovy tycky, ale popravde, dat si klobasku a pivo na svahu nema konkurenci chci tim rict, ze kdyz jsem na dovoleny apod. , jim to, co dana zeme nabizi, samozrejme v ramci kvality, sracky by nemel jist nikdo. (ale tech par klobasek na svahu za celej rok se netreba bat)
4/ ber to jako dlouhodobou cestu, kde cilem je cesta samotna, pak budou vysledky o to lepsi..
5/ resume-moc to neprozivej, pak je to vzdycky docasny..cvic, idealne kombinace cinky 2-3x tydne, kardio 2x staci, taky hodne spi a odpocivej, jez PESTRE a kvalitne a za par let muzes mit perfektni fuguru

drzim palce a preju hodne trpelivosti

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!