Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Strongmann 23let 90/193 - zhodnoceni a rady k jidelnicku
Autor Zpráva
strongmann

Člen

# Zasláno: 13 Led 2013 17:06:52


Dobrý den,
je mi 23, měřím 193cm a vážím 90kg. Od svých 7let jezdím na divoké vodě. Bohužel poslední půl rok sem hledal práci, nedodělal školu, byl dost ve stresu a celkově se ani nehýbal takže všechny těžce vydřené svaly se částečně proměnili v tuk (atrofovali a nabral jsem par kil tuku) a to i přesto že sem spíše ektomorf. Takže předsevzetí do nového roku je jasné. Zůstat na stejné váze a zároveň proměnit lehké tuky na těžké svaly . K tomu by mi měla pomoct : 3x týdně posilovna, 2x týdně běh (jeden hodinový intenzivní a druhy půl hodiny jen výklus), 2x týdně plavání + 2x týdně protahování doma kvůli tomu jak sem zkrácený.
Jídelníček dávám schválně do diskuze "jak nabrat svalovou hmotu" jelikož mi nejde o hubnutí ale spíše nabrání svalu a ubrání tuku. Vzhledem k mé výšce když ještě pár kilo přiberu tak to bude jen dobře.
A nyní už jídelníček:

krom dostatku kvalitních živin jde taky i o cenu (čím levněji tím lépe). Taky by mě zajímalo co je podle vás nejvhodnější doplněk při nedostatku peněz? Uvažuji o BCAA a gaineru.
Za jakékoli rady předem moc děkuji.

packa17

Člen

# Zasláno: 13 Led 2013 17:16:35 ° Změnil/a: packa17


strongmann
No jídelníček není moc hezký,jako v kolik máš druhou večeři? že si dáváš 74g sacharidů což je fakt už hodně jestli to takhle budeš praktikovat tak nabereš další tuk,máš více sacharidů než na oběd v posledním jídle,to by mělo být lehké a dobře stravitelné takže jenom bílý jogurt,tvaroh a k tomu nějaké suchary.Místo těch piškot zařaď nějaké tmavé pečivo(žitný chléb,houska žitná atd.) a k tomu nějakou šunku s vyšším podílem masa. K obědu bych dala rýži zasytí tě a dodá ti dost energie. Snídaně je takový miš-maš,florian myslíš ovocný? ten ale nemá 1,2g ale okolo 12g tuku na 150g zařaď místo té směsky radši vločky s mlékem a udělej si kaši nebo si kup od emco instantní jsou dobré a výjde tě snídaně na cca 10kč

strongmann

Člen

# Zasláno: 13 Led 2013 17:43:48 ° Změnil/a: strongmann


Ahoj,
díky. Takže večer nahradit ten toustový chleba, pak ty piškoty nahradit tmavým pečivem s kvalitní šunkou. Co se týče oběda tak tam mám brambory nebo těstoviny jelikož rýže moc nemusím. Když už do sebe nějákou dostanu tak mám do hodiny a půl zase hlad. Co se týče snídaně tak je tam florian yougurt drink jahoda, který má na obale napsáno 0,8g tuku/100g a s mlékem bych to zase nedal s jogurtem a pokud je tak trochu medu mi to sedí nejvíc a k tomu teplé kakao, popřípadě můžu nahradit ten jogurt nějákým kvalitnějším a ty instantní sem teda ještě nezkoušel... zkusím.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Led 2013 10:40:01


strongmann
Nevím proč máš každe téma samostatně (cca 1 milion) a žádný deníček

Takže toto pasuji na tvůj deníček
A sem pak piš své dotazy ...

strongmann

Člen

# Zasláno: 17 Led 2013 21:34:34


Dobrá tedy ,
takže od úterý mám v plánu se začít hýbat a potřeboval bych poradit především s posilovnou. Mám v plánu:
po:volno
utosilovna
st:30min beh a lehké domácí posilování (30min )+ protahování kvůli zkráceným svalům

čtosilovna
pa:bazén
soosilovna
ne:běh + protahováni a bazén

Co se týče posilovny tak mi nejvíce vyhovovala tato:


a to především těmi různými tempy od velice pomalého přes střední až do výbušného. Ovšem tato posilovna je uzpůsobená pro kanoisty a já bych ji potřeboval upravit tak, aby zahrnovala celé tělo, popřípadě doporučit něco podobného.

Ještě upravím jídelníček a hodím ho tady ke zhodnocení.
Jinak pracuji od po do pa od 7:30 do 15:30 a pracuji na pc. Takže, kancelářská krysa ale jelikož řeším problémy, tak když dorazím domu tak sem hodně unaveny a většinou na chvíli usnu. Máte někdo nějáké doporučení na povzbuzení? Nejlehčí je si koupit energetický nápoj ale cítím že to asi není ta správná cesta .
A má smysl takhle ze startu investovat do doplňků?

Jen doplním, že sem nekuřák, tak cca 1x do měsíce do hospody na kulečník, fotbálek (pár piv :biglol

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Led 2013 11:35:39


strongmann
nechápu to to jedeš pokažde bench a shyby ???

strongmann

Člen

# Zasláno: 18 Led 2013 16:27:38


Bench nebo přítah na rovné lavici a shyby ty sou pro kanoisty jedny z nejdůležitějších

strongmann

Člen

# Zasláno: 18 Led 2013 20:56:02


Takže jídelníček 2 ke zhodnocení:


Jen doplním, že v jídelníčku není doplněna zelenina a mezi obědem a tréninkem mám jenom piškoty jelikož oběd mám cca ve 11:45 a do posilovny dorazím tak 3:15 a takže před posilovnou jen něco lehkého ať nemám úplně prázdný žaludek.

A máte někdo zkušenosti s posilovnama v Brně? Přemýšlím o fitness 3000, hledám nějákou posilovnu kde je dostatek volných vah a kde kolem té půl čtvrté nebudu na každem stanovišti čekat až se tam mlaďoši vykecaj , ještě mě napadá fitko na Cejlu

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Led 2013 15:01:30


strongmann
Bench nebo přítah na rovné lavici a shyby ty sou pro kanoisty jedny z nejdůležitějších
To ale musí docházet k neuvěřitelnému poškozování vláken a následné stagnaci.

Co takhle nasadit nějaké cyklování, něco jako:
1+2 1+1 1+1 1+1 2+1 2+1
(vždy počet dnů tréninku za sebou - počet dnů odpočinku za sebou)

strongmann

Člen

# Zasláno: 21 Led 2013 22:00:15


Co si myslíte o tomhle?


Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!