Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Mar20 (Marika) - 20 let - 73/174 - vegetarian
Autor Zpráva
Mar20

Člen

# Zasláno: 21 Led 2013 11:16:12


Ahoj. Jmenuji se Marika, a asi jako každý tady, chci zhubnout. Teď vážím 73 kg na 174 cm a jako cíl jsem si určila 58 kg v rozsahu půl roku, ale pravděpodobně nepůjde tolik o váhu jako spíše o centimetry. Pročetla jsem si většinu článků a doufám, že jsem to celé pochopila dobře. Teď už chci akorát zadávat několik jídelníčků abyste mi řekli co jo a co ne a proč. Co se týče pohybu, tak jezdím na in-linech, jogging, cyklistika (ale v zimě to teď nebude slavné). Z článků jsem vyčetla, že bude nezbytné zapojit posilování, což taky nebude problém. Pokud by mi vše dobře vycházelo, tak 4-5 dnů v týdnu bych posilovala, běhání bych ráda alespoň 5x týdně a 3 dny v týdnu bych na jaře někam zařadila brusle s cyklistikou.

Můj denní přísun potravin by zatím měl být 93B, 125S a 20T(max) a snažila bych se sníst v průměru 7 jídel denně. Snídaně víc sacharidová a večeře zas bílkovinná.

Tak mi někdo povězte jestli na to jdu správně. Těším se na vaše příspěvky k mým jídelníčkům a na ty ztracené centimetry.

Dále bych taky ráda podotkla, že jsem vegetariánka a nejím tedy žádné maso (včetně ryb), vývary, želatinu a další výrobky z mrtvých zvířat, takže jako zdroje bílkovin budu využívat sýry, mléčné výrobky a vajíčka, sojové maso, tofu a jestli se nepletu, tak by jich také mělo být poměrně dost v luštěninách. Nejsem ani velký fanoušek mléka, protože na zažívání mi zrovna 2x nepomáhá a radši se budu cítit dobře, než do sebe lít litry, kvůli splnění bilkovinné kvóty. Asi to budu mít co se týče vysokého množství bílkovin/nízkého množství tuku o trošku těžší. Večír pošlu jídelníček za dnešní den. Díky, M

papricka28

Člen

# Zasláno: 21 Led 2013 12:34:27


Ahoj, vítám tě 58 kg je celkem málo, měřím o 5 cenťáků méně a cíl máme stejný tak ať se ti to podaří in-liny taky miluju, už aby bylo léto nebo aspoň jaro

Těch tuků bych se tolik nebála, zase tak moc to nehroť, podle sebe ti můžu doporučit klidně i kolem 30 g. Stejně pokud chceš přijímat bílkoviny převážně z mléčných výrobků tak ti tuky naskočí hned ani nemrkneš
Sacharidy klidně taky zvyš aspoň na 150-200, ono je lepší začít výš a pokud to nepůjde, tak postupně ubírat než se trápit s takovými nízkými hodnotami, kde už níž jít ani nejde já mám teda problém dostat se pod 200 pokud máš hodně pohybu, tak potřebuješ i více sacharidů abys měla energii
Bílkovin bych taky přidala. Posilující a sportující člověk by měl mít min. 1,5 B/ kilo váhy, což u tebe dělá 110 g...to je docela dost, uvidíš jak to půjde

Snad si ten základ pochopila dobře taky jsem ještě amatér, ale snažím se ti poradit, snad teda správně.Klidně si počkej na rady ostatních, určitě se budou v některých věcech lišit .hlavně nezatracuj pečivo (to žitné a kvalitní, ne obarvené, i když někdy to jde těžko rozpoznat), k večeru pečivo nahradit spíše knackebroty nebo něčím takovým a hodně bílkovin

Pokud to myslíš vážně, tak doporučuju nějaký spalovač ať tě to motivuje (půjde to rychleji dolů). Nejlepší je Fat stove gel a l-carnitin
Držím palečky ve snažení

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Led 2013 14:46:44


výrobky z mrtvých zvířat
a z živých jo? Pak by se nabízely jako zdroje bílkovin šneci, nebo některé úpravy hmyzu

Mar20

Člen

# Zasláno: 21 Led 2013 15:38:48


výrobky z mrtvých zvířat
a z živých jo? Pak by se nabízely jako zdroje bílkovin šneci, nebo některé úpravy hmyzu

Nene =) tím jsem spíš myslela, že s produkty od živých zvířat nemám problém (mléko, vejce, med..). Dobrá připomínka, odteď už budu důslednější v přesnosti vyjadřovaní

Mar20

Člen

# Zasláno: 24 Led 2013 16:09:34 ° Změnil/a: Mar20


21.1.13
Ovesne vlocky + med + jablko + mléko 8,38 g 56,32 g 3,65 g
Celozrnny chleb + pom máslo + salátovka 5,57 g 24,25 g 13,14g
Omeleta + brambory + porek 11,4 g 37,05 g 6,89 g
Celozrnný chléb + eidam (30) + rajče 12,8 g 24,82 g 8,18 g
Celozrnný chléb + cottage + rajče 10,17 g 26 g 5,33 g
tvaroh + knackebrot + okurka 47,7 g 25,9 g 5,7 g

Celkem B96,01 g S194,32 g T42,89 g
Ok, takže pomazánkové máslo už né =) Ještě trochu bílkovin. Když je budu doplňovat proteiny z doplňků stravy (mléčného původu) bude to ok? Nebo ty by měly být až navíc?

22.1.13
Ovesne vlocky + jablko + mléko 6,65 g 48,15 g 2,9 g
Celozrnny chleb + vejce natvrdo + paprika 6,98 g 22,48 g 5,28 g
Eggcheese + brambory + porek 15,36 g 34,62 g 0,48 g
Celozrnný chléb + tvaroh.pom.(s rajčetem) 14, g 26,52 g 4,08 g
Celozrnný chléb + cottage + okruka 10,26 g 23,99 g 5,72 g
tvaroh + knackebrot + paprika 47,44 g 25,06 g 5,5 g

Celkem B100,68 g S180,8 g T23,96 g

23.1.13
Ovesne vlocky + jablko + mléko 8,35 g 50,55 g 3,65 g
Celozrnný chléb + tvaroh.pom.(s rajčetem) 14, g 26,52 g 4,08 g
ROBI maso + paprika + rýže 21,9 g 35,13 g 0,53 g
Celozrnný chléb + cottage + okruka 9,72 g 23,95 g 5,48 g
Eggcheese + brambory +rajče 14,78 g 27,72 g 0,32 g
tvaroh + knackebrot + paprika 47,44 g 25,06 g 5,5 g

Celkem B116,54 g S190,36 g T19,56 g

24.1.13
Houska cereální + tavený sýr + jablko 4,99 g 29,12 g 6,13 g
Celozrnný chléb + cottage + okruka 9,72 g 23,95 g 5,48 g
Mandarinka + Cherry rajčata 1,32 g 10,5 g 0,38 g
Smažený sýr + br. kaše + rajče 31,14 g 63,58 g 46 g
Celozrnný chléb + cottage + okruka 9,72 g 23,95 g 5,48 g
Brambory + Olom.tvarůžky + okurka 30,89 g 18,69 g 0,84 g

Celkem B88,22 g S169,5 g T64,53 g

Podobně jako pomazánkové máslo, smažák už ne. Bylo to ale bohužel jediné veg. jídlo v jídelně. Příště radši sámoška . Ta mandarinka s cherry rajčaty bylo jediny co jsem měla u sebe ve vlaku a šel na mě hlad Neodolala jsem. Poslední dvě jídla jsou teprve v plánu na dnešek. Tak co, jdu na to alespoň trochu správně?

+ Každý den 1h v posilce (plné nasazení) - při odchodu vždy jedno větší jablko (není zapsáno v žádném dni)

Mar20

Člen

# Zasláno: 25 Led 2013 12:32:42


papricka28
Díky za povzbuzení =) z jidelnicku uz je znat ze ty sacharidy vazne maji tendenci se vytahnout az k 200, ale pilne k tomu cvicim, takze to snad nebude takové zlo=) určitě se spokojím i s 65kg, hlavne kdyz budu k necemu vypadat =P Spalovač už mám objednaný, tak příští týden zařadím další kalibr =)

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!