Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / SpeedShot - 21let/75kg/181cm
Autor Zpráva
SpeedShot

Člen

# Zasláno: 23 Led 2013 19:54:18


Zdravím,

už delší dobu posiluji, a to na přístroji totalgym a pak stroj na břicho. Jinak ještě na břicho používám normálně podložku a dělám cviky na spodní svaly břicha. Teď jsem si objednal posilovací věž od insportlinu, jelikož jsem relativně pracovně vytížen a na posilovnu už nemám náladu. V tomto oboru jsem amatér a potžeboval bych pár rad:

1. Posiluji tak, že: Rozcvičím se a protáhnu, pak buším prsa a ruce, následně břichno a nakonec záda. Protáhnu se. Dám sprchu a jdu do 23stupňového bazénu a chvíli plavu. Protáhnu se. - Je to správně nebo kdy mohu jít plavat? Vadí to?

2.Mám zvláštní "nemoc", a to je, že jsem stále unaven a nedokážu si odpočinout a být čilej, ale co se týká vytrvalosti a svalové únavy, tak tu nepociťuji. Je to nějaký "prostředek" na únavu?

3. Chtěl jsem se zeptat, jaké suplementy případně brát (nezáleží na ceně), před a po tréningu pro nárust svalů a následnou regeneraci. Jediné, co beru je sachariďák 10min po tréningu. Chvíli jsem brával proteiny na nárust svalů a bílkoviny, ale chci odbornou radu.

Mockrát děkuji za odpověď

Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Led 2013 09:42:19


SpeedShot
Ten trénink neřeš, hlavni je, že se hybeš, jinak je tak "špatný", že to plavání už tomu nevadí. To by se řešilo až při tvrdé dřině v posilovně.

Na tu únavu si kup ZMA

ZMA 90kps
Po přihlášení je tam lepší cena.

Při 75/181 a tom cvičení to chce hnat hlavně stravou. Z doplňků sikup jenom Giant Mega Mass 4000 a ber cca 100g po tréninku a 100g každý den dopoledne mezi snídani a svačinou.


Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro nárůst svalové hmoty, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=615
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se dělají velké svaly je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=2

SpeedShot

Člen

# Zasláno: 24 Led 2013 13:05:14 ° Změnil/a: SpeedShot


Děkuji. A obecně je to jak s tím plaváním? Nerad bych posiloval a pak to zabil ve studeném bazénu. Jinak, co se týká svalové hmoty, tak nepotřebuji zas tolik přibrat, jen lehce, ale hlavně pak zregenerovat svaly po tréninku. K tomu je ten Mega mas?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 28 Led 2013 10:20:03


SpeedShot
Jako regenerace po tréninku a plavání bude ten GMM4000 vhodný.

SpeedShot

Člen

# Zasláno: 28 Led 2013 13:39:32


A to plavání v tohle sledu nevadí? Nebo je tam něco špatně? Dík

SpeedShot

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2014 18:27:21


Zdravím,

když déle posilu břicho, tak mě bolí tyto svaly, můžu se zeptat proč, popřípadě jak tuto partii protahovat?


Díky

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!