Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Doplňky výživy - všeobecně / Muay thai a hubnutí s výživovými doplňky - jakými?
Autor Zpráva
marthass

Člen

# Zasláno: 31 Led 2013 11:40:42


Zdravím,
mám 27 let, 185 cm a 99 kg. Jsem v nadváze. Začal jsem dělat před čtvrt rokem thaibox minimálně 2x týdně (když svaly dovolí, tak i 3x). Zatím rozhodně spokojenost. Jen by mě zajímalo, co brát za výživu, aby člověk zhubnul aspoň 20 kg, ale přitom měl dostatek svalové hmoty.
Zatím bych to viděl na dávku Gaspari Nutrition MyoFusion večer, ale co ještě k tomu? Můžete mi poradit? Jídelníček se snažím celkově upravovat, nejíst tučné, sladké, k snídaní sacharidy (ovesnou kaši), večer spíš zeleninu nebo tvaroh.

Po měsící thaie jsem shodil cca 1 procento tělesného tuku a nabral asi 2 procenta svalové hmoty, shodil 2 kg. Rád bych udělal cvičení efektivní.
Děkuji, Marthass

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Úno 2013 12:53:22


marthass
Při 99/185,když zhubnu 20kg tuků, tak to je tak 79kg běžné formy, to je tak 71kg závodního kulturisty. To nevypadá jako "dostatek svalové hmoty".

Buď to někde nechápu nebo máš moc nadnesené představy.

Pokud jsi opravdu tlustý, tak prvni prostě hubni - ty svaly se budou v dostatečné míře držet samy díky cvičení a vlastnímu testosteronu. Teprve až se dostaneš na normální hodnotu tuků, tak to bude jinak.

Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro hubnutí, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=614
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se hubne je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=5

marthass

Člen

# Zasláno: 1 Úno 2013 13:38:26


Dobrá, těch 20 kg bylo spíše s nadsázkou Ale aspon bych se rád dostal na váhu 85-87 kg a přibral svalovinu. Takže dost tuků dolů. Jde mi to, abych odboural hlavně tuky. Zároveň ale musím dbát na přetěžování svalů, aby mi tělo nezačalo brát energii z nich a já se neosvalil.
Nicméně v tom prvním článku je to všechno skvěle popsaný, to bude asi ono,co jsem potřeboval.
Takže spalovač + protejny + tribulus? a 3x týdně makat na thai...na posilku čas není.
Děkuji

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Úno 2013 20:36:40


marthass
tak, tak.
A pořádný trénink ti bude stačit - přimo posilku nepotřebuješ.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!