Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / hranatekoleczko (Dominika) 23 59/164
Autor Zpráva
hranatekoleczko

Člen

# Zasláno: 15 Úno 2013 09:57:02


Ahoj,
je to asi rok a dva měsíce co jsem začala opět hubnout, podařilo se mi shodit 10kg, ale chci ještě 4. Ať dělám co dělám je to pořád jako na klouzačce. dostanu se max na 57,5kg a hned se mi to vrátí na 58-59kg. Cvičím 3x týdně. Jídelníček jsem měla podle zdravého stravování a bylo to přibližně 4500kj z toho 130g sacharidů, 70g bílkovin, 30g tuku. je v tom započítáno uplně všechno od kávy až po ochutnání jídla u vaření. Jídlo bylo rozděleno do 5 jídel.

hranatekoleczko

Člen

# Zasláno: 15 Úno 2013 10:44:50


ještě pro upřesnění,

7:00 Snídaně: 50g chléb, 20g sýr, káva cca 30ml mléka bez cukru
10:00 Svačina: nektarinka 150g
13:30 Oběd: kuřecí prsa 90g, jogurt 15g, zelenina a 20g rýže
16:00 fitness tvaroh, nebo odtučnený tvaroh se skořicí někdy s trochou jogurtu
18:00 salát s kuskusem 35g kuskus, 15 jogurt, 30g sýr a zelenina

Nezbednice25

Člen

# Zasláno: 15 Úno 2013 11:28:03


hranatekoleczko
Ahoj, podle mě máš málo jídla a tělo si vše ukládá. Bazál máš 1415 kcal, tj. 5920 kJ, pod to bys neměla jít. Mě bylo pro hubnutí doporučeno poměr živin 55% sacharidů, 30 % bílkovin a 15 % tuku. Když chceš hlavně hubnout, zařadit hodně aerobky.
Je důležitý se hlavně měřit, tak poznáš, že Ti ubývá tuk. Taky jsem jedla málo a nic moc to nešlo. Přidala jsem jídlo a jde to mnohem líp (za 1. měsíc: na váze o 0,5 kg víc, na cm celkem -8 cm).

hranatekoleczko

Člen

# Zasláno: 15 Úno 2013 13:23:48


NO, ono já už zkoušela přidat, ale výsledek u mě je okamžitý nárůst hmotnosti, myslím, že pro moje tělo už trošku pozdě hubnu pravidelně od svých 8 let bohužel. Každopádně to znova zkusím nic za to nedám, že jo .........a k tomu cvičení to by neměl být problém, volejbal, jumping, posilování, a učím na snowboardu většinou začátečníky tak se docela naběhám do kopce. díky za reakci

kingie

Člen

# Zasláno: 15 Úno 2013 15:37:45


10:30-13:30 mas velky vypadek v prijmu, nektarinka je hodne kratkodoba zalezitost a jako jidlo na 3hodiny se to opravdu pocitat neda.
Pridej tam vlocky, celozrne pecivo, brambory, nebo podruhe ryzi..

hranatekoleczko

Člen

# Zasláno: 15 Úno 2013 17:12:12


Chtěla jsem se zeptat jestli někde nemáte vzorový jídelníček cca na 55-60kg holku, protože napočítat si to tak aby to vycházelo nějak rozumně a nebyly tam velké pauzy mi dělá trošku problém. Díky (koukám teda na ty osobní jídelníčky, ale zatím jsem nenarazila na nic pro sebe, možná špatně hledám)

hranatekoleczko

Člen

# Zasláno: 15 Úno 2013 18:25:51


zítra:
Sn: emco kaše instatní 40g

Sv: vita žitný chlém 30g, pomazánka (pul napul odtučněný tvaroh a sardinky)

O: 100g pangasius, 100g brambory, 50g mrkev, 50g brokolice, 80g rajče

Sv: fitness tvaroh ananas- kokos

V: 100g pangasius, 100g brambory, 50g mrkev, 50g brokolice, 80g rajče


70B, 102S, 14T

????

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Úno 2013 11:44:03


hranatekoleczko
Pangasius asi nutričně OK, ale jinak je to dost odpad, připravuješ se tim o vitamíny a látky, které maji normální ryby.
U druhé svačiny chybí sachrová část a tyhle "fitness" věci maji časot jen vyměněn tuk za škrob = kolikrát je lepší normální produkt.

Zkus se dopočítat kolik tam máš živin, takhle nejde poznat, zda je to dost nebo málo.

rozaliiinka

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2013 15:24:29


mrkni ke mě...

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!