Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Katulina (Katka) 31let, 80/174, cíl 65
Autor Zpráva
Katulina

Člen

# Zasláno: 17 Úno 2013 13:00:21


Ahoj všichni!

Na doporučení kamrádky jsem se rozhodla se tady k Vám přidat..
Za poslední roky se ze mě stal pěkný buřtík a rozhodla jsem se s tím konečně něco udělat. Budu ráda když se se mnou podělíte o informace, zkušenosti a trochu mi v mém snažení poradíte když budu tápat. Cíl je jasný,dostat se na původní váhu 65 kilo..čas sem si nevytyčila..prostě pěkně postupně a až to bude tak to bude.

Vím kde mám slabiny a snažím se na nich makat..

Začala sem před 10ti s jídelníčkem a tady je:

6.00 Vločky 60g, lžička proteinového prášku na ochucení, troška vody,ohřeju v mikrovlnce na teplou kaši

8.45 250ml kefíru ,3 knackebroty (nebo 150g nejakého ovoce)

11.30 Rýže 60g, maso kuřecí 100g (nebo tuňák ve vl.šťávě), zelenina

nebo těstoviny celozrnné 60g, cotagge sýr 100g,bylinky

14.00 knackebrot 3x, 50g cotage (nebo 100g kvalitní šunky)

když mám netréninkový den svačím jen proteiňák

15.10 - 17.00 posilka

No a tady dál tápu. .Z posilovny jedu domů kde se ale nemůžu hned najíst protože mě čeká pejsek se kterým musím ven.Tak nevím jak to řešit..Už mám hlad když dorazím domů ale pejsek čeká..
Stihla bych vypít protein tak mám dotaz jestli jako večeře stačí proteinový nápoj..Pokud ne, kdy je nutné povečeřet po tréninku?leda bych ještě zkusila ho jen rychle dát před barák vyvenčit, nabaštit se a pak jít na procházku.. Večeřím 120g masa nebo 150g ryby a mrazenou zeleninu. Příloh se večer bojím, kvůli hubnutí..ale chybí mi.

jinak denně piju zelený čaj a vodu s citrone. celkem asi 2,5 - 3l.
Před cvičením si dávám karnitin..



Tak snad se mi bude dařit a předem děkuju za tipy, rady i výtky..
Páčko Katka



Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Úno 2013 11:35:59


Katulina
Jaký máš protein?
Nejez těstoviny.
8.45 knackebroty jsou OK, ale to nebo nějaké ovoce nee.
Protein není svačina, měla by tam bý aspoň trochu pevná strava (a tim proteinem to třeba zapít).
Po tréninku si dej ovoce a pak ten protein a vyraž na procházku.
Po procházce tu večeři a nějaké rozumné sachry si tam dej, třeba brombor nebo dexík.

Katulina

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2013 22:07:16


Protein mám od Incosporu
http://www.inkospor.cz/shop/product.php?id_product=56

Dostala sem ho od ségry..je docela dobrý,dávám si ráno kávovu lžičku do vloček.. ke svačině si ho dávám ne často,spíš když su někde v terénu a nemám možnost se najíst..

S hafíkem sem to vyřešila tak že když přijdu domů jdu s ním jen na 5 minut, pak se navečeřím a pak teprv jdeme na delší procházku.Zvládáme to..Eště ale zařadím ten kousek ovoce po tréninku
Večeřím v 17.45 zhruba a v 20.00 si dávám ještě trochu proteinového nápoje nebo půlku kelímku cotagge jako II.večeři..Spát chodím v 22 - 23 hod.
Zatím se nevážím,spíš se budu měřit,ale to až tak za měsíc..Nicméně už se cítím v oblečení volnější..

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!