Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / chausj 28 rokov 83kg/179cm
Autor Zpráva
chausj

Člen

# Zasláno: 7 Bře 2013 22:12:38 ° Změnil/a: chausj


Ahojte,

ako vela ludi tu som velmi rad, ze som nasiel tieto stranky. Po vela rokoch mne napomohli sa premoct a zacat zase cvicit. Prinutil som sa pravidelne cvicit a upravil som jedalnicek. Tak ze cvicim cca 1h 3x do tyzdna PO, STR, PIA, zatial pouzvam program z tejto stranky, postupne budem ho trocha upravovat. V SO hravam halovy futbal asi 1,5h. Ked ze sa nam zacina pomalicky jar, tak za chvilku vytahnem bicykel a korcule a budem to stredat v UT a STV.

Asi este pred par tyzdnami sa moja vaha pohybovala na ca 85kg pri vyske 179cm. Od pondelka som to zacal sledovat a momentalne som na 83kg. Mojim cielom je najprv shodit tuk (momentalne BMI mi vychadza na 25,9) a dajme tomu sa dostat na cca 72-75kg, potom by som rad to udrzal na 75kg, pripadne aj viac ale vo svalovej hmote

Podla Martinovej tabulky na chudnutie mi vychadzaju nasledovne hodnoty prijmov:

6500kJ celkovy prijem, bielkoviny 135g, sacharidy 188g, tuky 23g a vlaknina 28g. Tieto hodnoty budem upravovat kazdych 14 dni v zavislosti od zmeny vahy.

Na sledovanie hodnot pouzivam aplikaciu do telefonu a podla nej mne vychadzaju nasledovne hodnoty:

Utorok:
Bílkoviny Sacharidy Tuky Vláknina
Snídaně: 24,21 g 30,13 g 7,63 g 1,24 g
Dopolední svačina: 35,27 g 12,4 g 3,87 g 1,88 g
Oběd: 35,27 g 12,4 g 3,87 g 1,88 g
Odpolední svačina: 5,36 g 19,82 g 3,81 g
Večeře: 14,17 g 90,8 g 9,73 g 7,05 g
Druhá večeře: 21,28 g 10,64 g 1,25 g 0,01 g
CELKEM: 135,56 g 176,18 g 30,16 g 12,05 g
%DDD 100% 94% 131% 43%

Streda:
Bílkoviny Sacharidy Tuky Vláknina
Snídaně: 2 g 27,05 g 2,92 g 1,6 g
Dopolední svačina: 23,25 g 46,48 g 2,29 g 5,2 g
Oběd: 35,53 g 44,5 g 5,45 g 4,63 g
Odpolední svačina: 39,28 g 18,6 g 2,47 g 2,6 g
Večeře: 9,82 g 36,8 g 5,38 g 1,8 g
Druhá večeře: 21,77 g 20,78 g 9,17 g 1,85 g
CELKEM: 131,65 g 194,2 g 27,68 g 17,68 g
%DDD 98% 103% 120% 63%

Stvrtok (dnes):
Bílkoviny Sacharidy Tuky Vláknina
Snídaně: 6,28 g 39,52 g 2,5 g 14,01 g
Dopolední svačina: 23,46 g 32,24 g 1,53 g 5,64 g
Oběd: 14,95 g 48,74 g 11, g 3 g
Odpolední svačina: 11,22 g 37,36 g 8,25 g 2,22 g
Večeře: 21,21 g 17,21 g 2,11 g 2,73 g
Druhá večeře: 16,48 g 2,5 g 6,74 g
CELKEM: 93,6 g 177,56 g 32,12 g 27,6 g
%DDD 69% 94% 140% 99%

Mam teda problem udrzat tuky a napriklad dnes som uplne to nedotiahol s bielkovinami.

Uvazujem ci nemam zacat pouzivat nejake gainery, prip. proteiny, ale zase by som chcel aj vystacit len s jedlom ak sa to da, kym nebudem chcet pribirat.

Zatial asi len tolko a dakujem vopred za Vase postrehy!

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 10 Bře 2013 20:27:43


Ahoj, jdeš na to dobře - hlídej jak se to mění a podle toho upravuj hodnoty, ale mohl bys sem hodit i konkrétní potraviny, co jíš a ne jen hodnoty? Pak se to líp hodnotí a případně vylezou nedostatky.

Doplňky bych taky na chvíli nechala ještě stranou, ale záleží co konkrétně cvičíš. Při tvrdé dřině v posilce se pak vyplatí nějaký pořídit.

chausj

Člen

# Zasláno: 11 Bře 2013 22:17:14


Ahoj,

dakujem za reakciu.

Co sa tyka jedalnicka, tak napriklad v stredu, ked to vyzeralo nasledovne, do posilovne chodim o 7:00 rano:

Ranajky:
Nestlé musli tyčinka new jahoda 40g
Caj

Po posilke:
Levmilk tvaroh poctivý měkký hrudkovitý 125g
Jablko 200g
Hrozno biele 80g

Obed:
Natural ryza 100g
Kuracie prsia 125g
Rajcina 150g
Uhorka 100g
troska olivoveho oleja

Poobednajsia svacinka:
v podstate to iste, len s celozrnym pecivom

Vecera:
Acidko rajo 1% + musli 40g

Druha vecera:
celozrne pecivo
Cottage cheese biely Rajo 120g
Rajcina 150g
Uhorka 100g

Jedavam este tunaka, skusal som aj nejake sojove parky. Ale v podstate este nenmam nejaky staly jedalnicek ked ze som s tym iba v pondelok zacal. V podstate rano si davam osvsene vlocky s troskou meda a na svacinku vacsinou to byva tvaroh. ked mam posilku, tak tam pridam aj ovocie.

Co sa tyka tych doplnkov, tak niesom toho az taky zastanca, ale ked vidim, ze mam relativne problem dostat do seba potrebne mnozstvo bielkovin, tak som tu na strankach o tom cital a taky gainer, ktory ma v sebe cvsetko, mi pripadal ako celkom zaujimava vec pre pouzitie v dni treningu, ked uz to telo vtedy dokaze spotrebovat o 50% viacej bielkovin ako obvykle.

Este takak otazocka, mam nejako riesit aj vydaj energie? Lebo ked mam prijmat 6500 kJ, a v ten den idem aj do posily, tak asi celkom dosta tam aj spalim. POdla nejakych tabuliek som nasiel, ze universalny kruhovy trening spali cca 2000kJ a napr. halovy futbal dokonca cca 3000 kJ. Mam v tie dni aktivit navysovat prijem alebo nie?

Pre mna je teraz ciel schudnut vsetky nepotrebne veci a potom zase sa vratit na svoju vahu.

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 12 Bře 2013 10:41:57


Tak první věc, co jsem minule zapomněla - výsledky hodnot z tabulky jsou brány, když nic neděláš, ale ty k tomu máš určitý výdej, takže jakmile budeš mít hlad nebo chutě tak navyšuj, jinak si naopak uškodíš a zpomalíš metabolismus. Myslím, že většina z nás tady raději zkouší vyšší hodnoty, aby se případně mělo kam snižovat. Koukni třeba do deníčku k Sansajovi - Celkem B143g S297g T33,45g. Takže bílkoviny kolem 130g, S 200 určitě a s tukama pod 30 nechoď. Čím víc makáš, tím větší máš hlad a tím kvalitněji musíš jíst
A v kolik vstáváš, že jsi v posilce tak brzy? K snídani jsou rozhodně lepší vločky nebo nějaká kaše (nejlépe domácí). Snad máš dost času jí strávit než jdeš cvičit. Jídlo po posilce se mi nelíbí - hned po cvičení cukr (klidně ještě než jdeš do sprchy), takže bych tam nacpala to jabko, víno nebo müsli tyčinku, ale zase dle tvého pocitu. Musíš to načíst tady v deníkách u kluků - třeba Honzík dává protein hned já až hoďku po cvičení a hubnem oba Takže tak. No a po tom ovoci za tu půl až hodinu si dej normální sváču třeba ten tvaroh, pořádný sacharid tzn pečivo a zeleninku. Poobědová sváča by neměla být stejná jako oběd, alespoň ne v množství, takže to bych vyměnila nebo si dala jen maso s chlebem a zeleninu. Druhou večeři bych prohodila za první a ke druhé třeba tvarůžky a plátek chleba - už bych nedávala k žádné véče ty müsli, protože na co večer energii a cukry z nich.

Stálý jídelák mít nemusíš, stačí milion variant, které napasuješ na svoje hodnoty Důležité je, aby každé jídlo mělo bílkovinu a sacharid a směrem k večeru přibývalo bílkovin a ubývalo sacharidů.

K tomu výdeji - můžeš si to nastavit tak, že v netréninkový den budeš mít hodnoty o něco nižší než v tréninkový, tím nic nezkazíš. Hlavně hlídej jakýkoli náznak hladu a pročti tady deníky kluků a taky sem hoď i jak konkrétně makáš v posilovně.

mraq

Člen

# Zasláno: 12 Bře 2013 23:37:57


Ahoj,

zajimala by mne aplikace, kterou pouzivas. Dik za tip.

chausj

Člen

# Zasláno: 13 Bře 2013 20:55:33


@Dasyatis

Tak budem sa drzat toho, aby som nebol hladny, ale zase nebudem prehanat Vyskusam teda nastavit tie hodnoty nasledovne - B 130g, S 200g a T 30g. Uvidime ako sa to bude tvarit a pripadne to zae poupravujem.

V den cvicenia stavam o 6:00 rano, tak ze predpokladam, ze mi to nestihne stravit, ale inu moznost nemam. Samozrejme rano v 99% si davam vlocky s trosalinkou medu. Kase som zatial ziadne nepozeral. Jedlo po poislovne upravim a prave rozmyslam, ze obstaram gainer CarboJet Mass Professional, odporuca ho vo svojom clanku aj Martin. Aspon budem mat poriadne doplnene bilekoviny a cukry po cviceni. Samozrejme musim hlavne pracovat na jedalnicku, teda aby som kazdy den mal prijem kvalitnych surovin.

Co sa tyka posilnovne, tak program ma nasledovny:
PONDELOK - nohy
- rotoped a svihadlo
- drepy 4x15
- vystupy na lavicku 4x2x20
- predkopy/zakopy v superserii 4x15
- prinozovanie na stroji 4x15
- zanozovanie na stroji 4x2x30
- rotoped a svihadlo

STREDA - chrbat a prsia
- rotoped a svihadlo
- pritahy sirokej kladky 4x10
- pritahy na stroji so sirokym hmatom 4x10
- pritahy na stroji s uzkym hmatom 4x10
- hyperextenzia 4x15
- benchpress 4x10
- tlaky jednoruckami 4x10
- rozpazovanie na stroji 4x10
- biceps EX cinka 4x10
- litka
- rotoped a svihadlo

PIATOK - ramena a triceps
- rotoped a svihadlo
- tlak jednoruckami 4x15
- rozpazky do bokov 4x15
- rozpazky pred seba 4x15
- tricepsovy tah za hlavou 4x15
- kickback 4x15
- brusaky 4x15
- litka
- rotoped a svihadlo

@mraq

Ten program je zo stranky http://www.kaloricketabulky.cz, je to aj na Google PLay

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!