Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Martin2 24let, 115/182 - Potřebuji poradit!!!
Autor Zpráva
Martin2

Člen

# Zasláno: 15 Bře 2013 18:48:24 ° Změnil/a: Martin2


Dobrý den ..jsem tady nový a abych se přiznal bez mučení...úplně zmatený a bezradný Je mi 24 let hraji výkonnostě hokej,jsem endomorf..měřím 182 cm a vážím 115kg...stojím o nárust svalové hmoty a síly a zároveň se zbavit přebytečného tuku..trénuji 2x denně ...ráno silový trénink v posilce..a večer hokejový trénink na ledě....z doplňků stravy užívám ..Před treninky: 1g L-Carnitin..a v průběhu treninku za cca 45 min druhý gram...Po tréninku: 5g creatin monohydrát + 78% whey protein...v průběhu dne užívám creatin 4x denně 5g s jidlem....a před spaním 10g L-glutaminu...Pokud jsem to dobře pochopil tak bych měl mít 1,5-2g B, 0,7g T a 4-6g S na kg tělesné hmostnosti je to tak???ale není to přece jen málo při mém sportu a 2 tréninzích denně??? a docela nechápu co se tam započítává???uplně všechy živiny??sacharidy jak jednoduché tak i složité (pochopil jsem,že bych se měl jednoduchým vyhýbat kvůli inzulínu...a že jediná možnost je přijmout je po tréninku),tuky nasycené i nenasycené,bílkoviny plnohodnotné i neplnohodnotne???nebo se to počítá jinak ???a pochopil jsem správně že živiny z potreninkového proteinu se do denní "spotřeby" nezařazují..protože v podstatě jen nahrazují co bylo využito během fyzické aktivity??nebo se normálně připočítávají taky??prosím poraď te...děkuji mockrát předem

Feekomil

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2013 00:07:25


Martin2
Čus, nejsem úplný expert, ale nějaké ty věci už vím, tak proč je neposlat dál

Bílkoviny drž na těch 1,5g-2,5g, tuky taky jak píšeš. Se sachrama si musíš hrát, sám časem poznáš, jaké množství ti vyhovuje - dle výsledků apod, takže to zkoušej a uvidíš. Jednoduchým sachrům se vyhni, jak píšeš, max po tréninku, ale jsou tu vhodnější varianty, co zařadit po tréninku. A pokud se jim vyhneš, nikam je nebudeš muset započítávat a nebudeš to muset řešit. Živiny počítej všechny, snaž se jíst kvalitní zdroje, nejlepší bude, když sem napíšeš tvůj jídelníček.

Martin2

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2013 00:39:47


Děkuji za tvou reakci..a nevíš jak je to s tím potréninkovým koktejlem??jestli se započítává do te denní "spotřeby" nebo ne???popravdě jsem ještě žádný striktní jídelníček nedodržoval...máme u týmu "nutričního poradce" nechci ho kritizovat ale nemůžu si pomoct cítím z něho úplný odpor a nezájem jeho "rady (typu nežer tučné,nežer sladké,všechno vař,nic smaženého...jako přílohu ryži těstoviny nebo brambor..pořádně trénuj a to stačí") mi může dát 90% lidí na ulici,protože to jsou věci tak notoricky známé že o nich vědí skoro všichni..ale na mě to prostě nezabírá ja jsem prostě tlustý i když se jich držím a trénuju opravdu tvrdě... a proto si chci ujasnit vekeré informace abych mohl začít správně a konečne začal "sklízet plody své práce" samozřejmě mi jde v prvníi řadě o sport ale každý kdo cviči a vydává kvůli tomu tolik úsilí tak chce vypadat "dobře" a já nejsem jiný...a proto prosím o rady..děkuji

Feekomil

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2013 13:11:47


Martin2
Potréninkový koktejl nezapočitávej, ostatní koktejly, které vypiješ během dne normálně započítávej.

70% úspěchu je ve stravě, zbytek je v tréninku a regeneraci. Základ je mít spočítaný a sestavený jídelníček, bez toho se dál nepohneš
Zezačátku je to nuda, pořád jen vše přepočítávat, vážit a dávat si na to pozor, ale časem už ti to ani nepřijde a budeš to vše dělat automaticky.

Takže, projeď si na f-sportu články o správné stravě do hubnutí, sestav si jídelníček na tvojí míru a pak to sem naházej, něco s tím uděláme.

Martin2

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2013 19:47:39


díky moc...sestavím to a ho...a pak ho tu hodim ...a co si myslíš o té mé suplementaci???...a myslíš,že ten denní příjem živin pro mě není přece jen málo když mám 2 tréninky denné??? díky

Martin2

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2013 21:34:32


a vlastně jsem se chtěl zeptat .... u mě je to takové "zapeklité"...tím že dělám sport na výkonností úrovni tak jsem dost omezený sezónou...ja si nemůžu dovolit nějaké "experimenty" pro mě je má váha a síla opravdu důležitá...a proto spíše stojím o to nějak svou figuru "transformovat" a ne nějak drasticky zhubnout a potom zase nabírat..

Zde je příklad méhodne a jídelníčku ...tak prosím poraďte---Ps: porce jídla si nevážím

8:30-vitamín C,nízkotučný tvaroh se skořicí+ 2 ks kiwi + 5g kreatin monohydrát

9:10-1g L-carnitin (druhý gram do pití které popíjím během tréninku)

9:30- silový trénink posilovna.. cca 90 min

11:00- 78% whey protein+ 5g kreatin monohydrát za cca 15 min 2ks banán ( tady si nejsem jistý jestli to dělám správně nebo jestli bych měl jíst banán před tím proteinem s kreatinem??? :eek

11:45- šumák calcium

12:00-oběd pečené kuře(ryby,králík,krůta,občas hovězí nebo čočka) na zelenině(mrkev,celer)+ 1ks červené řepy,2ks rajčat a kus salátové okurky

12:30-šumák magnésium

15:00- 78% whey protein+ 5g kreatin monohydrát

18:50-1g L-carnitin (druhý gram do pití které popíjím během tréninku)

19:00-trénink hokeje

21:00- 78% whey protein+ 5g kreatin monohydrát za cca 15 min 2ks jablko + 1ks grep (zde stejný problém jak ráno s banány)

22:00- večerě pečené kuře(ryby,králík,krůta,občas hovězí..) na cibulce a česneku

0:00- 10g L-glutamin (tady jsem se chtěl zeptat jestli se musí užívat společne s cukry jak je doporučený např.kreatin nebo se tam může "pustit" samostatně)

spánek

Martin2

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2013 21:36:41 ° Změnil/a: Martin2


PS: občas k obědu příloha ( není to pravidlem).. rýže (těstoviny,brambor,gnochi)

ale k večeři ne..

Nepoužívám sůl,cukr..dochucuji pouze bylinkami a piju jen čistou vodu..tak prosím poraďte díky

Feekomil

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2013 22:52:12


Martin2
Takže, k tvé postavě, prostě to pročisti od tuku, jsi sportovec, takže pochybuji, že budeš jakkoliv obtloustlý. Předpokládám, že základ postavy (svalíky) máš, jen je potřebuješ ukázat světu

Suplementy ok, v tvém případě protein s vyšším obsahem bílkovin ideální, karnitin - proč ne, jinak určo by stálo vyzkoušet na střídačku oblíbený Fat Stove gel, kreatin ok - myslím, že tobě nejde o ten "kulturistický" efekt nafouknutí (plnící a udržovací fáze), takže by možná bylo vhodnější jiné dávkování, koukni sem na fko, je tam hodně možností, jak ho brát. Jinak nezapomeň na glukopur u toho kreoše.

K tomu ovoci/proteinu, ihned po ukončení tréninku dej ovoce s kreošem, po cca 30-40min protein a cca 20min po proteinu láduj plnohodnotné jídlo.

Teď ke stravě:
VÁŽIT, VÁŽIT A ZNOVU VÁŽIT
Ty musíš vědět, kolik čeho sníš, bez toho to nejde! Dej si to do pořádku a pak to sem naházej i s hodnotami.

Jen rychle jsem prolétl ten jídelníček, takže nevim, jestli jsem vše postřehl, ale pár věci k tomu: snídej ovesné vločky, není nic lepšího, máš velké mezery, NESMÍŠ hladovět déle jak 3hodiny, k obědu přilohu dávej, v tvém případě těstoviny ne, jsou jen do objemu, k večeři dej taky sachry, třeba brambory.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Bře 2013 11:09:07


Martin2
Jak píše Feekomil klíčem je zjistit, CO a KOLIK toho doopravdy sníš.

Tvé dotázy na fruktozu, případně bílkoviny a creatin jsou sice teoreticky zajímavé, ale v praxi se tě vůbec nedotknou. Jsou to kompromisy na úrovni 5% účinnosti a ty máš problém tak na 60% už ve stravě.

Martin2

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2013 18:37:28 ° Změnil/a: Martin2


čau chlapi diky moc za odpovědi... je mi jasné že jídlo je základ a musím vychytat jídelníček..už se na tom pracuje až to dodělám tak ho sem hodím...nicméně jsem se chtěl ještě zeptat...moje přítelkyně včera vyhrála nějaký závod v běhu a jako jednu z cen dostala " balíček" suplementů kde je gainer,HMB a lecitin a ona to jist nechce tak mi to dala proto jsem se chtěl zeptat jestli by se to dalo zařadit do moji "suplementace" a popřípadě jak a kdy to nějak rozumně nakombinovat???nebo by to bylo zbytečné a mám to zkusit až někdy později???jedine co mě napadá je si po tréninku vyměnit ten gainer za protein a pít gainer s creatinem a protein si nechat jen jako svačinku mezi jídly co si o tom myslíte???samozřejmě za předpokladu správně sestaveného jídelníčku ... a kolik % proteinů by vlastně měl gainer mít aby pro mě osobně byl vhodný???ještě jednou díky moc za ochotu a doufám že už to bude poslední otázka abych Vás už nezatěžoval ...dík

Feekomil

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2013 20:19:43


Martin2
Jo, klidně to ber. Gainer (s kreošem) po tréninku, cca 10min, prostě až se uklidníš, HMB a lecitin dávkuj podle stránek f-sportu, je to tam vše popsané.

Ten protein vezmeš kdykoliv během dne pro doplnění bílkovin. Ale určitě ně jako "svačinku" Vsuneš to mezi dvě jídla, je to doplněk, ne náhrada stravy.

Gainer je hlavně do objemu, ale pokud ho použiješ POUZE po tréninku, je to bez problému (samozřejmě se nesmíš v posilovně flákat). Podle mě je pro tebe vhodnější s vyšším obsahem %, takže nějaká 30tka, ale zase tolik bych to neřešil.

Nezatěžuješ, od toho tahle diskuze je, aby jsme si navzájem poradili, kdyby jsi viděl mě, když jsem začínal!! To byla hrůza Teď už je to snad v pohodě, ale vždycky je co zlepšovat Hlavní je číst a zjišťovat si co nejvíce informací.

Martin2

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2013 21:59:41


jo super díky moc... tak já to právě pročetl důkladně ..ale popravdě jsem to nestíhal tzv. vstřebat je to přece jen strašně moc informací najednou.. kor ještě když jsem si donedávna myslel že stačí jen cvičit a "běžně" jíst a musí to být zakonitě vidět ale ono nee...je to úplná věda

Martin2

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2013 10:43:19 ° Změnil/a: Martin2


tady je ten gainer co vyhrála můžete se podívat jestli je "dobrý"????příště si chci tady z e-shopu pořídit GMM4000 od weidera ..ale když mám ten tak se mi ho do popelnice moc vyhazovat nechce dík


http://www.sci-mx.co.uk/shop-by-goal/mass-bulk-strength/mass-system/

Martin2

Člen

# Zasláno: 21 Bře 2013 08:31:24




Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Bře 2013 09:28:40


Martin2
Čtu, že je to 30tka, jinak ho neznám, doufám, že to není něco jako rok otevřený, ze sklepa vyndaný

Martin2

Člen

# Zasláno: 21 Bře 2013 13:26:42


ne je to original zabaleny i datum expirace je ok vyhrala to minuly tyden tak ja ho tam pustim a uvidim ..potom bych to videl na GMM4000 nebo bys mi poradil neco jineho ...dik

Martin2

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2013 16:51:36


když užívám ten kreatin s jídlem a nebo s tím ovocem tak prvně tam pošlu kreatin a za cca 5-10.min jídlo (ovoce) nebo naopak??a nebo je to úplně jedno

Martin2

Člen

# Zasláno: 29 Bře 2013 14:37:26




kveta

Moderátor

# Zasláno: 29 Bře 2013 15:24:51 ° Změnil/a: kveta


Pokud ti tady nikdo neodpovida, zkus napsat Martinovi do kecalniku. Poradila bych, ale nemam s kreatinem zkusenosti, sorry

Venec

Člen

# Zasláno: 30 Bře 2013 15:44:48


Jak přesně ten kreatin bereš? Dáváš ho před a po tréninku nebo jedeš nějaký cyklus?...někde to tu je napsáno, že po tréninku hned kreatin, pak gainery, pak eventuelně protein a pak normální jídlo.
Já osobně, ať už jsem jel cyklus nebo jen potréninkově doplňoval, jsem se nesetkal s tím, že bych se musel sám sebe ptát s čím to mám "jíst". Jak to myslíš? Možná to je napsáno výše, promiň, nečetl jsem celý thread...

Venec

Člen

# Zasláno: 30 Bře 2013 16:20:52


Už jsem si to přečetl celé . A podle mého nejlepšího vědomí, svědomí a zatím dosažených zkušeností si myslím, že to, co jsem napsal před chvílí odpovídá.
To znamená po tréninku dávat jako
1. kreatin
2. ten tvůj gainer/ovoce
3. protein nebo už rovnou jídlo, pokud jsi již přijal proteinu dost z toho gaineru (jakože asi ne)

Myslím, že rozumná dávka po náročném tréninku je něco mezi 30-50g proteinu (ne prášku!). Pak dávat pevné jídlo.
Doufám, že vše co jsem uvedl, je správně. Kdyžtak mě někdo opraví

Btw za co hraješ ten hokej? Nechcete beka?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!