Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Jonáš 26 let 175/108kg hubnutí
Autor Zpráva
jonas0003

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2013 00:37:49


Zdravím,poprosím zda by jste mi mohli říct něco k mému režimu,chodím cvičit do fitka 3-5krát týdně,před každým tréninkem si dávám kardio 20 minut,nebo squash 1hodinu,není ten squash moc velikej záhul?dávám to v pohodě,v posilovně trávím tak 75minut.Chci se zeptat na jídlo před cvičením,vzhledem k zamestnani chodim cvičit mezi 11h a 15h,jak to vyjde.nevím jak to zkombinovat s jídlem,abych necvicil prejedený,nebo hladový.

můj jídelníček na zítra:

9:30 po probuzení
activia bílá 120g,oves vločky 25g a 85g banán

11:30
chleba konzum.60g,krůtí šunka 30g,eidam 20% 25g,tvaroh 20g,paprika zelena 50g,rajče 50g

13h squash,14h posilovna

15:15 banán a 0.5L jablečného džusu 100%

16:00 candát 150g,brambor vařený 120g,kapusta dušená 170g

18:00 krůtí prsa 80g,vař.brambor 150g,červ.řepa 70g

20:00 chleba konzum.60g,krůtí šunka 30g,eidam 20% 25g,tvaroh 20g,paprika zelena 50g,rajče 50g

22:00 omeleta: tvargle 50g,3bílky,červ paprika 90g,zelená 50g,rajče 50g,brambor 50g,cibule 50g.

24:00 95g tvargle a 40g chleb konzum



proteiny zatím neužívám,vím že jím pozdě,ale pracuju do noci a vstávám později.podle tabulek bych k mé váze měl zkonzumovat 222g sacharidů,158bilk,a 27tuků.snažím se držet blízko těchto čísel a aby každé jídlo mělo stejné složení.

jonas0003

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2013 00:40:48


chodím spát v 1 ráno.

jonas0003

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2013 09:07:21


Zdravím,poprosím zda by jste mi mohli říct něco k mému režimu,chodím cvičit do fitka 3-5krát týdně,před každým tréninkem si dávám kardio 20 minut,nebo squash 1hodinu,není ten squash moc velikej záhul?dávám to v pohodě,v posilovně trávím tak 75minut.Chci se zeptat na jídlo před cvičením,vzhledem k zamestnani chodim cvičit mezi 11h a 15h,jak to vyjde.nevím jak to zkombinovat s jídlem,abych necvicil prejedený,nebo hladový.

můj jídelníček na zítra:

9:30 po probuzení
activia bílá 120g,oves vločky 25g a 85g banán

11:30
chleba konzum.60g,krůtí šunka 30g,eidam 20% 25g,tvaroh 20g,paprika zelena 50g,rajče 50g

13h squash,14h posilovna (co když dám nejdřív posilku a potom squash?)

15:15 banán a 0.5L jablečného džusu 100%

16:00 candát 150g,brambor vařený 120g,kapusta dušená 170g

18:00 krůtí prsa 80g,vař.brambor 150g,červ.řepa 70g

20:00 chleba konzum.60g,krůtí šunka 30g,eidam 20% 25g,tvaroh 20g,paprika zelena 50g,rajče 50g

22:00 omeleta: tvargle 50g,3bílky,červ paprika 90g,zelená 50g,rajče 50g,brambor 50g,cibule 50g.

24:00 95g tvargle a 40g chleb konzum



proteiny zatím neužívám,vím že jím pozdě,ale pracuju do noci a vstávám později.podle tabulek bych k mé váze měl zkonzumovat 222g sacharidů,158bilk,a 27tuků.snažím se držet blízko těchto čísel a aby každé jídlo mělo stejné složení.chodím spát v 1h.

moc díky za reakce....

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!