Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Weva 30let ,172 cm,55 kg proštíhlit pas a nabrat zadek!!:-)Tvarovat!!
Autor Zpráva
weva

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2013 10:07:33


Ahojky
V F-sportu jsem celkem doma,myslím že zásady mám naučené dobře.Jde mi spíš o trénink.

Neporadíte mi ke komu mrknout do deníčku na pěknej trénink pro holky?

můj trénink rozdělený do 3 dnů týdně.

1h kardio.běhání na pásu cca tak 140-150 tepovka.
předkopávání 3x15 10-15kg
zakopávání 3x15
leg press 3x15
výpady s jednoruč. s 3 kg 3x15
břicho tak 4 opakování - izometrie
sedy lehy na stroji 3x15
šikmé,spodní břicho tak 3x15
kardio na pásu 10 min

další trénink:

1h kardio
hyperextense 3x15
záda kladka3x15
veslování 3X15
biceps3x15 x2 opakování
Triceps3x15 x2 opak.
břicho viz 1.trénink
10-15 min kardio

1hod kardio
leg press 3x15
prsa stroj 3x15
Ramena 3 x 15 s jednoručkama x2 opak
břicho viz 1.trénink
kardio 15 min

dočetla jsem se že tuky se nejlépe pálí tak ve 3 tep.zoně,to se snažím dodržovat a pak silový trénink,můj problém je že toho moc neurvu na strojích mám nejvýš tak 10,15 kg,jinak pak jsem se dočetla že je nejlepší cvičit velké svaly pro pálení tuku na břichu!a je to zároveň dobrý i pro nabírání na zadek svalovku?
Poradíte mi jak upravit trenink aby byl efektivnější? Kardio prosím nechat bez něj se neobejdu,to je moje uvolnění od stresu z maturityD

děkuji za každou radu.

Jo moje postava,jsem hubená ale bez svalů,mám široká záda takže ty rozšiřovat určitě ne..nechci přibírat objemově jen tvarovat.Právě že teď mi přijde že po třech týdnech tréninků nějak mohutním a to se mi moc nelíbí((Kde může být chyba?Jím pořád stejně.Díky))
těším se na rady!

packa17

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2013 11:44:52 ° Změnil/a: packa17


weva
do posilovny chodím už půl roku,jedu s těžkýma váhama a nezdálo by se mi,že bych mohutněla tak sem vlož fotky jak jsi mohutná to je možná jenom tvůj dojem,protože to máš furt v hlavě a bojíš se že přibereš svaly a zmohutníš což se ale asi nikdy nestane,myslím že zmohutníš,akorát se zpevníš a tvé tělo bude pěkné a vypracované takže se těžkých činek neboj a pěkně makej. Podívej se na mě a papričku28 jak makáme a svaly skoro nerostou za 2 měsíce těžké dřiny jenom 0.5kg svalů ale postava vypadá lépe.

weva

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2013 12:23:05


díky..prosím jak tě označím v příspěvku když ti chci napsat?Já sportovala vždy dost..o.ki kolik myslíš že mám dát váhy?třeba na nohy?

No já sem až bude čas něco dám ale jsem hubená,a nerada bych měla velikost-mám xs ,ale chci zpevnit a sundat břicho a zvětšit zadekTo budu muset asi tahat dost na nohy..jaký cviky na zadek?Dělám výpady a leg pres
Díky

weva

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2013 12:24:47


packa17
už jsem na to přišla)

papricka28

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2013 12:33:55


weva
Souhlas s Packa, bože jak já bych ty svaly chtěla, ale nejde to tak rychle váhy postupně navyšuj kam to půjde, začni na takové, kde to nebude lehárko, ale u posledních opakování v sérii už musíš cítit, že další sérii nedáš, prostě na doraz (mě to vždycky bolí, i když já jsem asi masochistka :lol
Na zadek jsou top dřepy a mrtvý tah! tak pevný zadek jako mám teď jsem nikdy neměla, přítel ho miluje a já docela taky
Jako doplňkové pak výstupy na lavičku, zanožování (na stroji nebo na zemi), výpady určitě taky

weva

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2013 12:39:30


papricka28

dobrě díky ale jak mám sama začít dělat mrtvý tah?Jsou to dřepy s čínkou na zádech ne?Myslím že to asi nebudu dělat pořádněTrenér je na mě teď moc peněz,dělám školu a ještě jsem na mateřské..

a jak se vám líp rísuje? je lepší kardio?

weva

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2013 12:51:47


pardon rýsuje!

weva

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2013 12:55:28


prosím jak přidám fotku?

packa17

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2013 14:06:59


weva
a odkud jsi? fotky můžeš vložit na rajce.net a tam se zaregistrovat a dat nam přístupové heslo a přezdívku já nejedu žádné kardio od října a hubnu ale samozřejmě ho zařadím jenom co bude hezky brusle,kolo atd. já nevím jak máš silné svaly na nohou tak třeba předkopy 5kg,zakopávání 10kg,legpress asi bez zátěže něco to váží samo o sobě a potom 10-15kg,uvidíš sama když se ti to bude zdát lehké přidáš závaží aby jsi dala aspoň 12 opakování 3-4 série takže pak zase můžeš jedno závaží ubrat když si budeš myslet,že už tu další sérii stou váhou nezvládneš.

weva

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2013 20:14:49


packa17
Díky moc za rady..
Dnes jsem teda otočila trénink..

10 min střídavě rychlost cca po minutě...byla jsem uplně kaput..ale to já ráda

pak tedy trenink opakov. 3x15
zadek a nohy

leg press se zátěží v leže..no asi jsem to přepískla
výpady s jedniruč. 12kg
zanožování na stroji cca 70 kg ale na tom stroji to je nějak lehčí
zakopávání 15 kg
předkopávání 15 kg
záda:
kladka
veslování
břicho:
jeden super cvik3x 30 piluju techniku ale je to bez stroje
nůžky 3x 50
izometrie plus boky

kardio 30 min


co na to říkáte můžr být?
jídelníček ale prosím nezhrozte se:napravím
8:00 svatební koláčkyD žení se mi brácha
10:00 svatební koláčky
13:00 rýže s kuřecím
15:00 musli tyčka
17:00 fitko
20:00 rýže a tunák kousky

dala jsem si po tréninku v 20:00 rýži s tuňákem

weva

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2013 20:15:52


packa17

jsem z Kutné Hory

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!