Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / CJill 22, 76/174
Autor Zpráva
CJill

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2013 22:21:18 ° Změnil/a: CJill


Ahoj všichni,

rozhodla jsem se se sebou něco udělat už před třemi pár týdny, něco málo se mi podařilo už zkubnout, ale bychla bych ráda, kdyby se mi někdo mohl podívat na jídelníček. Zvykla jsem si jíst "pouze" 4x denně, ale vyhovuje mi to, mám časově náročnou práci a nemám čas jíst každé dvě hodiny, radši se najím 4x, ale trochu více. Cvičím previdelně 6x týdně po cca půl hodině (intenzivní půlhodině - intervalový trénink) - celkem 2 hodiny posilování a 1,5hod kardio.


příklad jídelníčku:
1.den:
8:00 - 30g borůvek, 30g cereálií (neslazené,vláknina), 150ml mléka 975/10/3,5/45
12:00 - 50g hnědé rýže, 100g kvalitní šunky, zelené fazolky a baby carrotky 1450/24/3,6/58
16:00 - jablko, káva s mlékem, 20g racio 1050/5/5/52
19:00 - vejce, 100g kuřecího, rajče, paprika, 10 černých oliv, lžíce olivového oleje 1600/25/25/17

celkem: 5100/64/37/172

2.den:
8:00 - 30g ovesné kaše, 1/2 lžičky medu, 30g lesních plodů, 70ml mléka 1060/9/4/47
12:00 - 1 tortila, vejce, 1/2 plechovky tuňáka ve vl.šťávě, rajče, 10baby carrotek, lžíce řeckého jogurtu 1520/33/8/39
16:00 - střední jablko, 6 mandlí 1300/10/22/40
19:00 100g filet, brokolice, 10baby carrotek, 20g racio 1300/23/6/47

celkem:5180/75/40/167


děkuju moc

CJill

Člen

# Zasláno: 26 Bře 2013 06:54:37


dobrá dobrá, nekřičte na mě všichni

zapracovala jsem a pozměnila jídelníček, nikdy jsem tolik jídel denně nejedla, ale celý tento proces je o postupné změně, že

7:30 - mléko polotučné 1,5% tuku 150ml, ovesná kaše
10:00 - řecký jogurt 150g, ovesné vločky 15 g
12:30 - vejce natvrdo, eidam 20% 40g, rohlík celozrnný 60 g
15:30 - řecký jogurt 150g, Racio 1ks
16:30-17:30 cvičení
17: 45 - pomeranč
19:00 -hnědá celozrnná rýže 30g, kuřecí prsa 150g

(zeleninu jsem nepočítala - mám???)

celkem: 5200kJ/B83/S143/T30

prošla jsem pár jídelníčků, snad jsem se strefila, ale i tak bych ocenila nějakou tu kritiku (negativní i samozřejmě pozitivní :n28

jinak tento týden se pokusím zdvojnásobit trénink - 4hodiny posilka, 3 hodiny cardio... Tento týden jsem se nějak zasekla na stejné váze, ale to bude asi tou nemocí, která se o mě pokoušela. Hlavně vytrvat!


děkuju, CJ

Jancha

Člen

# Zasláno: 26 Bře 2013 11:24:41


Cauky, já jsem tady taky nová a výživě moc nerozumim, ale osobně mi přijde, že 7hodin cvičení je na jeden týden možná až příliš. Měla bys tělu dopřát taky nějakou regeneraci. Důležitější je podle mě intenzita než délka trvání tréninku.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!