Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / Růst/ regenerace svalů
Autor Zpráva
Jancha

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2013 07:31:24


Dočetla jsem se, že po intezivním tréninku na objem tělo potřebuje 48 a více hodin na regeneraci a tento objemový trénink by se měl jet tak 1x za 4 dny, protože dříve se sval nestačí zregenerovat. I když jedu na ruce, prsa, záda s tím nejtěžším, co můžu (snažím se o 10 opakován, ale u 7,8 se už hodně přemáhám), tak stejně mě ten sval druhej den moc nebolí a za dva dny jsem už úplně v pohodě.
Znamená to, že ten trénink jedu špatně? Mám přidat váhu a ještě snížit opakování? Nebo je to pozitivní znak toho, že mi to něco málo (v horní pol.těla mám spíš 'svalíčky') regenerují rychle?

packa17

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2013 14:43:27


Jancha
stěma váhama nepospíchej pokud nedáš 12 opakování tak uber váhu,důležitá je hlavně technika ne váha

Marek

Moderátor

# Zasláno: 28 Bře 2013 15:43:28


Jancha
Na tohle jsou různé názory, každopádně kdyby nebylo možné stejnou svalovou skupinu cvičit obden, těžko by měly takové úspěchy tréninky typu Korte, 5x5, Bear apod. Souvisí to navíc s tím jak jíš, spíš a taky, jak píše packa17, jestli cvik opravdu procítíš. Řada věcí se dá docela ošidit, ať už si pomáháš švihem nebo to cvičíš jinou, silnější partií.

Jancha

Člen

# Zasláno: 30 Bře 2013 18:35:30


Právě že já se snažím něco nabrat, mám hodně slabý vršek, proto se snažím jet s těžšíma váhama. Jinak na techniku si pozor dávám, švihem nic nejedu, spíš naopak bych řekla, že cvičím pomalu.
Takže myslíte, že se mám řídit instinkem a kdykoliv se na ten trénink cítím, tak ho mám zařadit? Svaly porostou i tak?

arnold

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2013 14:54:44 ° Změnil/a: arnold


Jancha
Bez správné regenerace svaly nerostou, tada alespon ne tak jak by mohly.
Je otázka co proto děláš, na urychlení regenerace má vliv správná kombinace doplnků výživy, nejenom energetické a proteinové nápoje ,ale i minerály, vitamíny , žen šen ,antioxydanty apod..Kvalitní spánek i po obědě.
Dále mírný aerobní pohyb, masáže, koupele .....

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Dub 2013 09:15:05 ° Změnil/a: Martin


Jancha
48hodin jsou dva dny a ne 4. To znamená, že když jedeš hodně tvrdě dřepy v pondělí, tak znova je můžeš jet už ve středu. A maximum, abys je udržela ve formě je v pátek.
Konkrétní volba frekvence už je na tobě.

arnold

Člen

# Zasláno: 3 Dub 2013 15:36:09 ° Změnil/a: arnold



Dočetla jsem se, že po intezivním tréninku na objem tělo potřebuje 48 a více hodin na regeneraci a tento objemový trénink by se měl jet tak 1x za 4 dny

Martin
Něco na tom je např při Heavy Duty je doporučováno 1x týdně každou svalovou partii , někdy i déle,někteří namítnou že HD bez anabolik je bez progrese ,ale nám to přineslo jednu dobu dobré výsledky ,hlavně v síle.
Záleží na tom co se miní tvrdým tréninkem u nás to znamenalo jet např 85-90% maxima v benči,1 série do selhání s dopomocí.
To znamená 3-4opak. sám a do 8 opak dopomoc.
pro všechny jak to myslím ,prostě trénink může být i taááák tvrdej že to 2xtýdně nejde uregenerovat, jednoduše nejde,(alespon bez chemie)

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Dub 2013 12:35:59


arnold
Ponděli - pátek to mi osobně šlo i při nejtvrdším tréninku (a samozřejmě čistě). Zvláště pokud jsem danou svalovou partii mezi tím lehce protáhl. Dokud jsem držel pevný rozpis na dny a cvičil jsem po týdnu, tak už jsem jakoby přicházel o přírůstky, ale to jsou jen mé soukromé postřehy na mě samotném - každy to může mít kapku jiné.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Dub 2013 12:36:39


arnold
A dívku bych vyhnal na stejnou partii už třetí den nejpozdějí, jen ať má pěknou formu

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!