Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Dacan 100/183
Autor Zpráva
dacan

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2013 14:45:55


Ahoj Martine,
Cvičim 3-mesice,3-4 krát týdne.začal jsem na100-kg,183-cm.postava se radikálně změnila,svaly viditelně narostly,zmizel polštář na břiše.presto váha zůstává stejná.cíl mám dostat se na 90-kg ale zachovat sval.hmotu.dělám tedy něco špatně(strava)nebo makat dál,a počkat ještě?čtu tvé články,tak vím že sval je těžší než tuk.rád bych tedy znal tvůj názor.
Dík za odp.
Mirek

Venec

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2013 14:54:34


Ahoj. Sice otázka nebyla mířena na mě, ale myslím si, že ikdyby tu byl Martin nebo kdokoliv jiný, řekne ti: "Hoď jídelák" nebo "Založ si deníček" ...takže hoď jídelák a cíl, kterého chceš dosáhnout, pak ti někdo (možná i já, když budu vědět) poradí

Venec

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2013 16:33:01


dacan
Hele já ten jídelníček nemůžu najít. Našel jsem akorát "Jídelníček na prorýsování 90 kg muže". To je on? Nicméně pokud jedeš podle nějakého tady, tak by to mělo být v pohodě. Neřeš tolik váhu, podívej se do zrcadla a představ si, jaký jsi byl dříve. Určitě se změnily nějaké proporce ikdyž na váze se nic nemění. Pokud si myslíš, že to tak není, tak ubírej pomalu kalorie. Musím jít, třeba mě ještě něco napadne nebo někoho jiného

dacan

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2013 16:41:47


Ano,to je on.jak jsem řekl,změnu jasně vidím-i když ne na váze.zkusím poupravit ty kalorie a začít běhat.
Dík. Mirek

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Dub 2013 09:22:23


dacan
Samotný tvůj cíl je nesmysl, nemůžeš najednou shodit 10kg tuků a držet svaly, zejména když často je to více tuků než svalů.

Takže si musíš postavit postupné REÁLNÉ cíle a těch postupně dosahovat.

Prvním cílem by mělo být tak max 2cm tuková řasa na břiše a viditelné alespoň dvě horní řady břišáků. Po dosažení toho cíle musíš tvrdě dietovat, jako kdyžhubneš. Celá ochrana svalů bude spočívat v tvrdém tréninku a dostatečném příjmu bílkovin.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!