Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Ruda 185cm 88kg --> 95kg nabrat svalovku
Autor Zpráva
Makina

Člen

# Zasláno: 2 Dub 2013 14:12:33


Ahoj,
potřebovala bych poradit s jídelníčkem pro borce 185 cm, který má teď 88 kg a chtěl by přibrat na 95 kg a zpevnit (takže tuky pryč a přidat svaly).. Teď 3 měsíce nemohl cvičit kvůli nemoci, takže budou začátky se cvičením budou těžší, ale odhodlání je ..
Cvičí tak 4x týdně (nebo teda cvičíval a teď zase začíná).

Díky za každou radu

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Dub 2013 09:12:58


Makina
no tak ať napíše jídelniček

Makina

Člen

# Zasláno: 7 Dub 2013 14:09:36


Ahoj Martine, tak tady posílám ten jídelníček.. Díky moc

Běžný jídelníček:
budíček 8.00
snídaně 8.15: 0,4l kakao v mléku (holandské kakao, polotučné mléko), jogurt bílý hollandia 0,5l a do toho 2 pytlíku mini bebe, bílé pečivo - kus vánočky, nebo 2 rohlíky
-->pak posilovna
svačina 10.30: 2 banány
oběd 12.30: někde v restauraci - takže dle denní nabídky, je to dost proměnlivé, pokud doma tak většinou maso s rýží (300g masa, rýže 150-200g (hrnek suché rýže))
svačina: jen někdy, když ano: 15.00: proteiňák do mléka 0,3l (75% / 80%)
večeře: celozrnný chleba 140g s máslem, šunkou, paprikou a rajčaty, 0,5l mléka s grankem, občas k tomu ještě tvaroh či bílý jogurt
večeře II: 4 vajíčka míchaná, světlé pečivo 140g, mléka 0,5l
večeře III: - těsně před spaním: proteiňák do mléka 0,3l (75% / 80%)

celkově pitný režim - hlavně voda (1,5l) a k tomu to mléko (1,5l), kafe nepije

teď na veškeré sporty bude chodit(posilovna, krav maga, kettlebell) až po práci - tj. tak okolo šesté či sedmé

... nevím moc jak je to u nabírání svalovky, chtěl by tak na 95kg (teď má 88kg), ale není to to podstatné - jde hlavně o formování postavy, takže teď po 3 měsících začíná pomalu cvičit a to jídlo by chtělo trochu překopat dle mého

Díky!!

Makina

Člen

# Zasláno: 7 Dub 2013 14:14:56


Jinak cvičení:
pondělí kettlebell, úterý a čtvrtek krav maga.. jinak bych kvůli nabírání svaloviny přidala ještě posilovnu aspoň 2x týdně (asi pátek a neděle) - ale to asi až časem, ať to není pro tělo takový šok, měl 3 měsíce útlum kvůli mononukleóze, teď už má krevní testy v cajku, ale i tak - všechno pěkně pomalu



Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Dub 2013 11:51:07 ° Změnil/a: Martin


Makina
Tak a Teď až to zkusí doopravdy Kakao a minibebe asi nebude to pravé

Je zde spousta článku, jak si poskládat správný jídelniček. proklikáš se na ně přes návod pro začátečníky vlevo nahoře.

A dá se tu krásně opisovat z dalších deníčků - stačí najit někoho podobných rozměrů.

Makina

Člen

# Zasláno: 9 Dub 2013 00:11:21


Martin
návody načteme a už jsem koukala i po deníčku, který asi bude sedět - http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread&forum=21&topic=4105 - MichalPM, už jsem se s ním bavila dřív skrz svoje jídlo a koukala jsem, že i míry a cíle má stejný či hodně podobný jak Ruda
díky!

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!