Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Omites 174/93 30 let
Autor Zpráva
omites

Člen

# Zasláno: 6 Dub 2013 00:36:45


Ahoj. Zdravým životním stylem se zabývám už dlouho. A dneska začínám mít takový pocit, že čím víc toho vím, tím víc jsem zmatená.
Zkusím teda, jestli by jste mi nepomohli tady.

Míry 174/93, věk 30. Mám dvouletého chlapečka. Rodila jsem s váhou 118kg, Teď mám 93. Nejnižší poporodní váha byla 86 kg, ale to jsem jedla pod bazál, měla jsem hlad a neměla jsem energii.

V lednu jsem byla na měření InBody. (nevím, zda se sem dají vkládat obrázky). Vyšel mi nadprůměr svalů, doporučení zhubnou 13kg tuku, hlavně z břicha :-P a zpomalený metabolismus s hodnotou 7100kJ.

Nedávno jsem si pořídila sporttester Sigma PC9 woman. Vzala jsem si ho párkrát a zjistila, že u aerobka strašně ženu a dostávám se velice lehce do fitness-zóny. A já chci spalovat ty tuky. Pátrala jsem teda víc a zatím narážím na to, že bych měla mít ty tepové pásma stanovené přímo na sebe, že ty přednastavené se mohou docela lišit. Dneska jsem dospěla až do fáze, že prý potřebuji laktátový test. Začíná to být teda složitější a složitější.

K jídelníčku, asi to sem budu muset někdy sepsat i s gramážema, ale vězte, že toho sním opravdu hodně, abych byla zasycená. Mám fakt problémy s tím, že mám věčně hlad. Porce mám jak horník a přesto nejsem plně spokojená. Hodím sem jenom takové nástřely mých jídelníčků.

S: vločky, semínka, vlašské ořechy, rozinky, fíky
SV: avokádová nutela s banánem
O: u maminky - fazolová polévka, bramborák, masová směs. Pak jsem odmítla buchtu, nechala si ji dát do krabičky na svačinku a dala si caro
SVI: ta buchta - měla v sobě i semínka, kefír
SVII: knäck, žervé, uzený losos, zeleninový salát
VI: semolinové těstoviny, rajčatová omáčka, šmakoun, rukola, parmazán
VII: bílý jogurt, pšeničné klíčky

S: 7:30 vločky, mléko, kokos, slunečnicové semínka, vlašské ořechy, černý bez a rozinky
Po snídani kafe, můj rituál
SV: 9:30 1/2 jablka, 1/2 manga, jogurt, drcené lněné semínko
O: 11:30 kuřecí čvrtka BEZ KŮŽE (tu jsem sundala), bulgur, dušená cuketa
Ve dvě hodiny jsem pak měla hlad, uvařila jsem si caro
SV:15:00 namačkaný banán a kaše Vařila myšička kašičku, voda
před během joňťák
Doběhla jsem hladná jak pes a ještě jsem se musela okoupat a tu večeři si udělat.
V 19:00: zelenina s cotagge, domácí vícezrnný kváskový chleba. Ty krajíce jsem měla nakonec dva.

S 9:00: cottage lívanečky
SV: se snídaní jsem skončila po 9té hodině, takže jsem si dala jenom jablko
O: 12:00 mrkvový pilaf, marinované tofu, fazolky a kukuřice ( čubrica, shoya)
SVI: 14:00 rýžová kaše, pšeničné klíčky, lesní směs, rozinky v hořké čokoládě
SVII: knäck, avokádová pomazánka, kuřecí šunka 95%, paprika
V: zeleninový salát, balkánský sýr, bílý jogurt, provensálské bylinky, sůl, chleba

S -80g vločky, konopné semínko, drcené lněné semínko, rozinky, vlašské ořechy, mák
SV - knäck, domácí žervé, kuřecí šunka 95%, paprika
O - pohankové kroupy s hrachem, uzený šmakoun
SVI - kváskový dalamánek s ovesnýma vločkama, domácí žervé, šunka. Kaše Vařila myšička kašičku, vlašské ořechy, rozinky
eliptikal
SVII - ve spěchu, kdy jsme letěli dát dítě na hlídání a na nákupy - linessa čoko nápoj, jáblko, Eidam 30%
V: domácí chleba 35% celozrnná mouka, 30% chlebová tmavá žitná, 35% polohrubá pšeničná mouka, sleď, zeleninový salát (okurka, mrkev, ředkvička, oliváč, balsamiko, sůl, moje bylinky)
VII - asi nebude, cítím se plná.

Vidíte tam na začátek někde zásadní chybu? Já už fakt nevím :-///

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Dub 2013 11:59:16


omites
Seminka a ořechy jsou sice zdravé, ale 50g za měsíc bude pro zdraví bohatě stačit, máme i jiné zdravé zdroje tuků.
Ovoce jen po tréninku.
Máš tam jídla bez pořádných sacharidů (pečivo) a pak tě honí mlsná.
Livanečky určitě spíše nee.
Mrkev jako základní jídlo také ne - je to kořenovka, tedy maximálně na chuť.
Hrach to samé.
Netuším co je to za myšička vařila, ale tuším další zradu ???
Co obsahuje linessa ? Kolik sacharidů?


Máš hodně fantazie a snažíš se, ale ve výsledku je to spíše špatné.

papricka28

Člen

# Zasláno: 8 Dub 2013 14:24:22


Martin
50 g ořechl za měsíc myslíš vážně? denně sním cca 10 g slunečnicových a 10 mandlí a vlezu se do 30-35 g tuků za den

omites

Člen

# Zasláno: 14 Dub 2013 14:14:16


Já se trochu omlouvám, že jsem nepsala. Ale byla jsem na sraze a dneska jsem skončila na antibiotikách.
Takže jídelníček a cvičení líp zapíšu, až budu zdravá.
Hrách se nesmí jíst? Já myslela, že mi pomůže se zasytit. Pečivo si peču sama a snažím se z žitného kvásku a celozrnné mouky.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!