Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Pettt, 23 let, 74kg/165cm - cíl zhubnout tuk
<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Autor Zpráva
Monika333

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2013 10:06:37


papricka28
ale předpokládám, že je to všechno na vodě - ne na tuku..

papricka28

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2013 11:57:25


Monika333
to je, tuk nepotřebuju, mívám denně 30 g z mléčných výrobků, semínek apod většinou dávám do těch svých "rajčatových omáček" i plátek eidamu, v tom nějaký tuk je

Monika333

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2013 12:54:32


papricka28
no a právě proto tě to tolik nezasytí... zkus si dát porci masa na oleji, sádle a uvidíš sama že za dvě hodiny mít hlad nebudeš. 30g? to je dle mě strašně málo, ale pokud ti tak vyhovuje, tak proč ne

papricka28

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2013 16:24:35


Monika333
když ho nepotřebuju a ani mi to tak nechutná, tak ho do sebe nebudu násilím cpát...sádlo? tonemá se zdravým jídlem nic společného...to se radši dojím semínky mě to takhle vyhovuje, aspon vidím, že tělo ničím nezatěžuji a spálí všechno co sním..prostě všechno šlape tak jak má než aby mi bylo těžko po mastném jídle, tkhle je to lepší

Pettt

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2013 19:11:09


papricka28
Monika333

no no, holky, co je to tady za hádky? Asi tu s váma musím udělat pořádek pokud papričce ty tuky stačí, vůbec bych to neřešila. Ale je fakt, že bys mohla mít asi i více, když tak posiluješ. Ale rozhodně si maso na sádle nedělej

Pettt

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2013 19:16:12


papricka28
já taky cuketu miluju, máme jí přímo ze zahrádky a některé jsou tak velké a těžké, že je skoro ani neunesu mm vydlabat dužinu a naplnit cottage, šunkou a sýrem, to zní slibně S těma rajčatama to taky vůbec nechápu.. od mala jsem nesnášenlivec rajčat, nemohla sem je skoro ani cítit! A tento rok sem ochutnala ze zahrádky cherry a je to uplně jiná chuť, než si pamatuju! Takže sem jich zrovna zblajzla asi 10 ale taky jim za chvilku skončí sezona a ty z obchodu teda nechci
Ten toasťák co kupuju v Lidlu má na 100g 2,4 tuku a 45 sachrů, což mi připadá jako super hodnoty, což?
tu polívku si určitě udělej, není s tím žádná práce a vydrží ti to aspoň na 4 dny záleží kolik toho uděláš.

Monika333

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2013 21:55:40


Pettt
papricka28
Vždyť mi se nehádáme. Tedy já ne, s paprickou bych ani nechtěla.. jasně, sádlo byl jen příklad, sice špatnej ale jen příklad.
Jinak když se bavíme o tom zdraví - tak ten tousťák možná má dobré výživové hodnoty ale co se složení týče, to už tak veselý není... stačí se podívat na ten dloouhéj seznam co všechno obsahuje, ale i já ho jím.. není nad výborný toustíky

Pettt

Člen

# Zasláno: 23 Srp 2013 10:39:25


Monika333
tak tak, i když asi nebude uplně zdravý, občas si dát toasty je paráda! I když já bych do nich nacpala ještě plno hermelínu a nivy a to už teda moc zdravé není

Pettt

Člen

# Zasláno: 23 Srp 2013 10:42:44


tááákže dnešní papání:

Snídaně
Mléko polotuč. 120g 3,84 5,52 1,8
Ovesné vločky (Nordwaldtaler/Lidl) 55g 7,425 32,285 3,85
Slunečnicové semínko 15g 2,85 2,55 7,2 (tady sem chtěla 10g, ale nějak se mi usypalo )

Svačina
Kefírové mléko Pilos 300ml 9,9 12,2 3,3
Nektarinka 100g 1,2 8 0,1

Oběd
Rýže dlouhozrnná 50g 3,5 38,5 0,5
Kuřecí stehenní 100g 21 0 3
fazole v tomatové omáčce 200g 8,6 29,4 1

Svačina
Žitný chléb fitness tesco 55g 3,245 17,765 0,77
Šunka vepřová Pikok 40g 7,12 0,2 0,6

Večeře
Knackerbroty Penny 27g 3,348 14,31 0,324
Tvarůžky 35g 10,465 0,7 0,28


CELKEM: B 82,5 ; S 11,5 ; T 22,7

jinak jsem dneska naštvaná, protože sem chtěla dopoledne cvičit, už sem si lokla carnitinu a zvoní na mě z vodáren ať si odložím vodu, že celé dopoledne nepoteče :/ takže žádné cvičení nemůže proběhnout, protože bych se neměla jak osprchovat, príma

Pettt

Člen

# Zasláno: 18 Zář 2013 09:28:53


pomoc pomoc pomoc!!!

Snažím se pořád dodržovat nějak množství 80-90g bilkovin, 150 sachrů, a kolem 30 tuků denně.. a furt nehubnu :/ tak jsem na internetu hodně zapátrala a zjistila jsem, že bych měla i při hubnutí zvednout sacharidy aspoň na 200 a tuky tak kolem 50-60g denně. Co si o tom myslíte? Možná to bude tím :/ Každý den cvičím buď Jill nebo eliptical tak 50minut v tepovce. Můj bazální metabolismus jsem si spočítala na 1570kcal a denně při cvičení vypotím kolem 300 - 400 kcal.

Můžu zkusit množství papání navýšit? Co to se mnou udělá?

Budu vděčná za každou radu

rozaliiinka

Člen

# Zasláno: 18 Zář 2013 09:35:28


v jaky jedes tepovce?ja kolem 140-145. myslím, že kdyz mas hodne sportu a pohybu, že mužes navyšit, taky to planuju

Pettt

Člen

# Zasláno: 18 Zář 2013 09:38:02


Jill jedu přesně tak jak píšeš, jako hýbe se to ale někdy mám až 150-160. Jinak eliptical sem jezdila do 130 ale včera sem pořádně prostudovala f-sport na tohle téma a vyplivlo mi to že bych měla jet tak 135-155 pro nejúčinnější pálení, těch 70-80% MTF.

rozaliiinka

Člen

# Zasláno: 18 Zář 2013 09:38:11


kde chceš ty sacharidy přidat?

Pettt

Člen

# Zasláno: 18 Zář 2013 09:40:48


jak to myslíš, kde? No nejlíp asi dopoledne více navýšit nějak

rozaliiinka

Člen

# Zasláno: 18 Zář 2013 10:02:23


zas treba vločky na snídani 55 g mi přijde akorát,rýže50 taky ok. tak svačiny přidej, myslim, že tim nic nezkazíš kdyz sportuješ

<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!