Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Rysovani
Autor Zpráva
Klobik

Člen

# Zasláno: 22 Dub 2013 08:10:08


Ahoj chtel jsem se zeptat kdo by byl ochotnej mi sestavit jidelnicek na RYSOVANI..Nejaky mam+doplnky ale porad se mi nedari vysledky..mam 76kg,178cm,24let..nebo kdyby se nasel aspon nekdo kdo by mi poradil nejaky jidla co kdy jist a aby to bylo trosku vyvazene..nechci davat nekde za jidelnicky 800-1200kc..dekuju predem

Marek

Moderátor

# Zasláno: 22 Dub 2013 08:24:13


Tím, že tady napíšeš, že za sestavení jídelníčku nechceš platit asi málokoho namotivuješ ti ho udělat zadarmo
Tady to funguje jinak, přečteš si články pro začátečníky a jídelníček si zkusíš sestavit sám, potom se tu nejspíš najde někdo, kdo ti ho zkritizuje. Práce ale musí přijít od tebe, cvičit za tebe taky nikdo nebude.

Klobik

Člen

# Zasláno: 22 Dub 2013 08:32:29


Jo dobre neco sem hodim.. ja si toho cetl a zkousel sestavovat dost

Klobik

Člen

# Zasláno: 22 Dub 2013 09:05:49


1 den

1den: ráno na lačno : 0.5 vody + 5g glutamin(1tableta)
8:00 - snidane: hrnek 0,2-0,3 musli a jogurt Danone activia bily

9:00 - Protein ( 1dávka 25g) Izolat 100% whey ) nevím zda např nějaké ovoce?

od 11h cvičení: 40min před BCAA(Nutrend), 20min před Granade(spalovač), nevím zda nakopávač např(Vapor,Napalm)..

v 11:00h- začínám 20min kolo-běh pak cvičení 50-60min rýsování a ke konci 20-25min běh-kolo.

po cvičení: Bcaa(Nutrend)-tek.forma- nebo 3 kapsle, 2kapsle Glutaminu,
po10min: Gainer ( Mutant Mass )- 1odměrka
po 30min : Protein ( 1odměrka )
po 1h-1h.30min: Oběd

Oběd cca 13:00-14:00: hrnek rýže( nevím g?) 120kg nějakého kuř.masa

17:00 svačina : celozrnný chleba 2 kusy, 1 žerve, 2-3 rajčata

18:00: Protein ( 1odměrka)

19:00-20:00 večeře - 2vajíčka,1 cottage, 3 plátky Knackenbrot, paprika

usínám kolem 10:00-11:00h takže někdy hlad a nevím co ?



2den: ( změna)


8:00 - 0,5 vody + 1 kapsle Glutamin - běh 45-60min tep.frek. do 120tep

9:00 - Snídaně :oves. kaše 1-2 sáčky EMCO

10:00 - Protein (1 odměrka )

Cviceni:
11:00h cvičení: 50-60min zase:
po cvičení: Bcaa(Nutrend)-tek.forma- nebo 3 kapsle, 2kapsle Glutaminu,
po10min: Gainer ( Mutant Mass )- 1odměrka
po 30min : Protein ( 1odměrka

14:00 - Oběd : ryba 1-2plátky a tak 2-3brambory uvařené

17:00 - Svačina: celozrnný chleba 2 kusy nebo 3 plátky Knackenbrot,
šunka-3plátky, gouda-3plátky, jablko

19:00 - jogurt activia bilý a Protein ( 1odměrka)

21:00 - kuř.plátek s bramborem a cibulka

Dotaz ohledně toho zda třeba večere můžu mléčnou rýži? rád bych vaše názory na jídelníček a nějaké rady a tipy co dál ( co jíst či nejíst ) děkuju
[b][/b]

pawlik

Člen

# Zasláno: 22 Dub 2013 11:17:40


Bylo by chodne, kdybys sem napsal kolik ti to jidlo da bilkovin, tuku a sachru. Myslim si ale, ze ams vseho malo a poradne bilkoviny suplementama nenahradis.
Vlez na hlavni stranku f-sportu, a mrkni do sekce Rady a tam jsou ty vyse zminene navody pro zacatecniky.

Klobik

Člen

# Zasláno: 22 Dub 2013 12:16:39 ° Změnil/a: Klobik


Rekl bych ze by to chtelo tak 220g bilkovin a 200g sacharidu? ale nevim proste kolik mnozstvi jidla..Malo aha uz tam neco ctu kdyztak bych rad radu kde co doplnit

Martin

Administrátor

# Zasláno: 23 Dub 2013 13:58:54


Klobik
No máš jen 5 jídel za den, stihl by si šest i v trénnkový den.
Místo Activie si kup Hollandii.
Jogurt s proteinem není plnohodnotné jídlo.

A hlavně musíš spočítat hodnoty jídel a celkové hodnoty. Mrkni se, jak to dělají ostatní. Tím pochopiš KOLIK toho za den opravdu potřebuješ sníst a KOLIK má mít živin, která porce.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!