Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Majda9494 19 75/175
Autor Zpráva
Majda9494

Člen

# Zasláno: 24 Dub 2013 13:23:47


No,peru se se špekama už nějakou tu dobu a pokaždé,když se ke mě dostalo nějaké to "moudro" tak jsem ho nadšeně vyzkoušela. Nemusím ani podotýkat že neúspěšně. Dokonce jsem se snížila i k jakejmsi práškům,po kterých mi bylo akrát blbě. Tady jsem zjistila,že problém bude nejspíš v mém ne moc vyváženém jídelníčku,tak jsem se rozhodla do hubnutí praštit znovu,tentokrát s radami lidí co tomu OPRAVDU rozumí a snad už i úspěšně

Majda9494

Člen

# Zasláno: 24 Dub 2013 13:34:54


Takže můj první jídelníček:

Snídaně(6:00) - Ovesná kaše,kafe s pol.mlékem+1 cukr
Svačina(9:00)- Knuspi(zeleninovej suchar) s máslem,šunka,30% eidam
Oběd(11:30)- Kuře s rýží,zelenina(paprika,rajče)
Svačina(14:00)-Šopský salát a jogurt
Svačina č.2(16:30)- Celozrnná houska s cottage
Večeře(19:00)-Mrkev

Když stihnu večer nějaký posilováníčko tak si zobnu pár kuliček hroznového vína.

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 24 Dub 2013 15:12:22


Ahoj, pokusím se trochu to zhodnotit, ale je to těžký, protože jsi nenapsala gramáž jídel a celkové hodnoty bílkovin, sacharidů a tuků. Já počítám na www.flora.cz - je tam někde odkaz na e-kalkulačku.

Na snídani pokud máš tu kaši neslazenou domácí, tak ok, ale jinak bych pro začátek nevolila emco nebo lidlácké kaše i když jsou dobrý :o)) Možná výjimečně - pokud budeš mít koncept, že třeba jeden den v měsíci si dáš, co chceš, tak tam bych tyhle sladké kaše dala :o)) Jinak doporučuji spíš obyč ovesné nebo pšeničné vločky (sama je zalévám kefírovým mlékem a do toho skořici a jablko). Osobně bych vyhodila i to kafe s cukrem.

Na sváču bys měla dát to, co máš k večeři (svačině) a naopak. Sváča je totiž lepší s pečivem normálním a knuspi a knacky jsou zas lepší večer. Navíc bych z toho knuspi a sýru (bez másla) udělala druhou večeři - mrkev teda určitě ne. Tu taky na sváču.

Je lepší na sebe být na začátku přísnější - pak se vyhneš velkýmu hřešení a podle mě snáz nastartuješ ten správný směr. Až se dostaneš na svou ideální váhu, to pak teprve bude boj kvalitních x "dobrých" potravin :o))))

Takže by to vypadalo takhle:
SN: ovesná kaše domácí 6:00
SV: celozrnná houska s cottage 9:00
O: Kuře s rýží, zelenina 11:30
SV: celozrnná houska s cottage 14:00
SV: bílkovina větší, sacharid menší 16:30
V: šopák (s nějakou větší bílkovinou - třeba kuřecí maso nebo tvarůžky) + pečivo 19:00
V2: knuspi s plátkem sýra 21:00

Zkus teda na příště spočítat gramáž a pak to můžeme ladit dál.
A co cvičení? Jak často a co cvičíš?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!