Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Kleopatra2 76/170 42let-hubnutí,zpevnění+trvalá změna
Autor Zpráva
KLEOPATRA2

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2013 08:52:15


Ahoj,
Mám 3 děti a po posledním mně zbylo pár kil navíc.Od října 2012 jsem byla na ,,krabičkovce,,a od února se snažím dodržovat rozdělení 5 jídel denně včetně časů a přidala jsem i nějaký ten pobyb.Nyní to mám asi takto:
pondělí a pátek-power plat 35min
středa-HEAT 60min
v plánu je střídatower,HEAT,posilka-3xtýdně
jídelníček mám cca.takový:
7hod-oves.vločky s vlákninou 50g 1dcl plnot.mléka+1dcl vody-kaše,4 jahody,někdy přidám lžičku medu
10hod-bílý jogurt,oves.vločky,lžička slunečnice nebo vlaš.ořechů
13hod.většinou kuř.maso,zelenina,kuskus nebo celozr.těstoviny
16hod ovoc.tvaroh,vločky nebo racio chleba
19hod celozrn.žitný chléb,lučina,šunka nebo střídám vejce a hermelín figura+zelenina
K snídani střídám tak 3x týdně tu kaši buď z oves.vloček nebo instatní pohankovou,špaldovou,vícezrnnou,a 4x kombinuji to stejné co si dávám na večeři.
Snažím se vypít aspoň 2-2,5l vody popř.ovocného nebo bylink.čaje
S pitím mám občas teda problémy a přiznávám,že víkendy jsou pro mě docela problém se ukočírovat,ale hlídám si aspoň velikost a četnost porcí.Někdy bohužel ujedu na sladkém..
Výchozí váha v tom říjnu 2012 byla 87-88kg
nyní se již měsíc pohybuji mezi 75-76kg a nechce se to hnout níž..

papricka28

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2013 21:33:55


ahoj,pár rad
-plnotučné mléko vyměň za polotučné
- těstoviny moc nejez (ale to je detail, lepší než ty pšeničné
- ovocný tvaroh vynech, místo něj čistý pokud sneseš nebo -smíchaný s jogurtem. Můžeš zase přidat oříšky,vločky případně ten med..na svačiny je vhodný žitný chleba
- na večeři zase chleba nahraď knackebrotama, lučinu nejez (samé tuky), to samé hermelín ( ikdyž je figura, to raději mozzarellu light). Nejlépe kombinuj s cottage, tvarůžky, více šunky, tvrdý sýr...
- Chybí druhá večeře,cca hodinu před spaním (jogurt, knacky s tvarůžky/cottage )
Snídaně míváme stejné, taky milují kašičky
Ohledně pohybu, pokud chceš zpevnit tělo a zároveň hubnout tak hurá do posilovny, svaly spalují víc i když "nic moc" neděláš
Hlavní je jíst pravidelně, obsáhnout co nejvíce komplexních sacharidů (zvyknout si nesladit, i když ten med není taková hrůza) ...a hýbat se, držím palce

KLEOPATRA2

Člen

# Zasláno: 30 Dub 2013 17:15:53


Ahojky,moc děkuji za rady pokusím se jich držet,ale ty vámi všemi oblíbené tvarůžky a cottage teda nejím,tak to musím něčím nahradit

papricka28

Člen

# Zasláno: 30 Dub 2013 18:22:33


papricka28
Třeba ti začnou chutnat, zkus jim dát šanci...já teď miluju věcí,které jsem vždycky nesnášela (rýže, tvarůžky, červená řepa, hafo zeleniny)...ale nenutím tě, dělej jak myslíš, hlavně abys to měla vyvážené

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!