Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Deda - Jídelníček
Autor Zpráva
deda

Člen

# Zasláno: 29 Dub 2013 14:19:06


Ahoj mám dotaz na vhodnost jídelníčku
Postupoval jsem dle všech návodů zde, spočítal nutné množství bílkovin a sacharidů dle hmotnosti, rozdělil na 6 denních dávek.
Chci se zeptat jestli je vhodné takto vypočtené denní dávky sestavit pouze z ovesných vloček a 99% proteinu.
Vypadá to asi tak:
1. 66 g. vločky 6 g. protein (6:00)
2. 44 g. vločky 15 g. protein (8:30)
3. 44 g. vločky 15 g. protein (11:00)
4. 44 g. vločky 15 g. protein (14:00)
5. 44 g. vločky 15 g. protein (17:00)
6. 33 g. vločky 28 g. protein (21:00)

Je to pohodlné protože si to ráno připravím do malých flaštiček a v průběhu dne vždycky smíchám s vodou a vypiju. Co se týká shazování tak to i funguje protože cca za 6 týdnů je dole 5 kg.
Trénink 3x týdně (silový cca 80 minut) a cca 2 x týdně běh (5-7 km, cca 30-40 minut). Občas si dám místo dávky v 11:00 nějaký normální oběd (samozřejmě něco lehčího) a víkendy dodržuju jak kdy (znáte to grilovačky začaly a tak je to problém )
Můj dotaz se týká toho jestli takto jednoduše sestavený jídelníček není třeba nápor na trávení, játra nebo co já vím.
Díky za každý rozumný názor.

papricka28

Člen

# Zasláno: 29 Dub 2013 14:55:46


deda
Tohle se nedá dlouhodobě vydržet, tělo nejede jenom na vločky a protein potřebuje různé zdroje bílkovin (maso, ryby, mléčné výrobky, vejce + rostlinné), tuky vůbec nevidím (esenciální mastné kyseliny přijmeš jen v potravě = oříšky, semínka atd.).Vitamíny a minerály máš kde? alespoň tu zeleninu, ovoce není nutné...a to nemluvím o tom, že se ti to za chvíli zhnusí a nebudeš moct vločky ani vidět....tohle bereš jako zdravý životní styl? to bych šla radši skočit z mostu

deda

Člen

# Zasláno: 29 Dub 2013 15:23:16


No je pravda že dlouhodobě to není nic moc. Co se týká chuti tak to tak neřeším protože vypít to trvá jen cca 5 vteřin a jde to rovnou do krku. Jak jsem psal cca jednou až dvakrát týdně jdu normálně na oběd do restaurace např. filety, rýže apod., a co se týká vitamínů tak zelenina se do stravy dostává hlavně o víkendech. Dotaz byl hlavě v tom smyslu jestli takové množství vloček nebo proteinu nebude mít nějaký negativní účinek na organizmus

MichalPM

Člen

# Zasláno: 29 Dub 2013 16:04:35


deda
necekas, ze ti nekdo rekne, ze je to ok,vid?
rychly hubnuti je nanic..zamysli se nad slovama jako wellness, zdravi a v zivote uz nevyplodis takovyhle zverstvo..
strava proste MUSI byt pestra..copak je to tak velkej problem?

a ja si osobne myslim, ze prave takovyhle mnozstvi dvou veci ti driv nebo pozdeji urcite zpusobi potize..pri nejmensim poradnou srajdu..
a vubec, nechces to zkusit poradne a normalne?zalozit si denik a zacit normalne jist??lidi ti tu radi poradi, pokud budes mit zajem..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Dub 2013 14:56:12


deda
Začnou it postupně chybět minerály, vitamíny, pak aminokyseliny a pak další a další látky.

Výhodou je, že podobně jako u veganu, ti to poleze na mozek, takže ti to pak už ani nepříjde, že jsi mimoň

deda

Člen

# Zasláno: 30 Dub 2013 15:05:43


Ok chápu, budu to muset upravit a zařadit i nějakou zeleninu, a aminokyseliny asi zvlášť. Možná trochu paradox je že i přes tak "jednotvárnou" stravu jdou výkony ve fitku postupně nahoru, ale asi by se to časem začalo psut. Každopádně díky za info

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!