Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / Cviky na zadek v posilovně
Autor Zpráva
Mona1710

Člen

# Zasláno: 29 Dub 2013 22:16:19


Ahoj. Ráda bych se zeptala..
Jsem 18-letá holka a mám problémy, že vše, co naberu, nabírám do boků a hlavně na zadek.
Snažím se chodit do posilovny, ale nevím, na jakých strojích cvičit cviky na zadek nebo na boky..
Poradíte prosím?
Díky!

kveta

Moderátor

# Zasláno: 30 Dub 2013 12:31:57 ° Změnil/a: kveta


Asi te uklidni, ze jako zenska nejsi jedina, ktere se tuk drzi na zadku a bocich. Lokalnim cvicenim to bohuzel nevyresis, bude to v prisunu jidla. Tim myslim, ze ... kdyz budes cvicit zadek a nohy kazdy den a pak jist v mekaci ci se prejidat nekde jinde, tak se ti ten zadek a nohy budou pouze zvetsovat. A to z toho duvodu, ze budes nabirat nejen svaly ale i tuk. Takze pores jidelnicek (a ruzne ulety ve forme sladkosti, bramburku, hranolek, kebabu, pizzy a jinych kravinek) a za chvili zacnes registrovat zmeny.

Cviceni na zadek a nohy doporucuji, bo tim spalis nejvic a jeste k tomu ty partie vytvarujes. Takze se nauc drepy, vypady a vystupy na lavicku (jak je provest dobre a v plnem rozsahu. To aby sis neoddelala kolena ci zada) a pak muzes pomalu zacit planovat trenink a zatez.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Dub 2013 14:49:37


Mona1710
Pročti si v klidu zdejší články, začni Návodem pro začátečníky vlevo nahoře, ať do toho pronikneš co nejdříve

kingie

Člen

# Zasláno: 30 Dub 2013 16:22:36


Hranolky(restovane,opekane, hlavne nesmazene), kebab a pizza se jako ulety daji bez problemu i s formovanim..dulezite aby to byly pouze ulety a ne casto a velke porce. A aby zbytek jidelaku byl hodnotnejsi.
Nevim co vsichni maji proti minutkovym jidlum, je to stokrat vhodnejsi nez sracky typu musli tycinka, kde je hodnota vlakniny zabita ztuzenym rostlinnym tukem, cukrem a tunou ecek.

Kveto, zkus se vzit do bezneho cloveka. Takovy clovek ma obvykle v jidelaku takove nedostatky, ze to cemu rikas ulet patri k tomu lepsimu co behem tydne sni..Zacit skrtat je treba od zrudnosti, pak se zbavit tech jen spatnych a ty prevazne neskodne bez poradne nutricni hodnoty si nechat nakonec.

Verte nebo ne, jsou i lidi a neni jich malo, co "moudre" chteji resit hamburgry a nedochazi jim, ze problem muze byt Cola.

kveta

Moderátor

# Zasláno: 30 Dub 2013 17:26:25 ° Změnil/a: kveta


kingie
Ja jsem bezny clovek prece; se do nikoho nemusim vzivat.

Kebab a pizza opravdu prave orechove neni! Musli tycinka je jako kazda jina susenka, to ze do ni narvou buraky (jeste hur), vlocky ci nejaky kandovany ovoce z ni opravdu nic blahodarnyho neudela. Stejny problem jako kupovany cerealie. Kolu a dalsi slazeny piti jsem nezminila a diky ti za to, bo to je dalsi mega kamen urazu. A je jedno jestli je to oslazeny cukrem ci umelym sladidlem.

PS: Ono se jinak formuje chlapovi, co ma hafo svalu a jinak oplacany holce. Takze bych to prave s tema uletama tak silene neprehanela. Kor, pokud jeste nema vybudovany navyk (disciplinu nebo jak se tomu rika) a jak si da jednu kosticku cokolady, tak nasledne vyzere nejen celou tabulku, ale jeste k tomu prasi dalsi 2-3 dny. Plus malou porci kebabu jsem jeste nevidela (a jeste k tomu je to ve vetsine pripadech HALAL !!).

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!