Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Silim (Jirka)30, 189/120-cil:90kg
Autor Zpráva
silim

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2013 12:24:07 ° Změnil/a: silim


Ahoj vsichni ve zbrani,

dnes jsem byl vyzvednout vysledky kazdorocni prohlidky u nejvetsiho nepritele a nestacil jsem se divit. Skoro vsechny hodnoty byly nad povolenou hranici, takze je cas neco delat a od pondeli zacinam. Nebudu se vymlouvat, na tuhle vahu jsem se dostal sam, diky moji zravosti atd.. KFC, MC a dalsi..

Co se tyka cviceni, tak nedavno jsem zkousel program PX 90 a docela me bavil. Vydrzel jsem cca 45 minut, ale to se podda. A vecer se pokusim stihnout posilovnu. Je mi jasne, ze je to beh na dlouhou trat.

Muj jidelnicek na prvni den:

Snídaně (246 kcal)
Snídaně
mléko polotučné 1,5% tuku 1x 150ml
ovesné vločky jemné s vlákninou Emco 1x 50g

Dopolední svačina (273 kcal)
Ementál 13 % tuku light Kleopatra 1x plátek (15 g)
šunka kuřecí 6x kolečko (10 g)
chléb celozrnný pšenično žitný 1x krajíc (50 g)
paprika červená 1x 50 g


Oběd (350 kcal)
kuřecí prsa 2x 100 (100 g)
rýže syrova Basmati 1x porce (80 g)
okurka salátová 1x 100 g

Odpolední svačina (235 kcal)
šunka kuřecí 6x kolečko (10 g)
chléb celozrnný pšenično žitný 1x krajíc (50 g)
paprika červená 1x 50 g

Večeře (368 kcal)
Olomoucké tvarůžky 1x 100 g
chléb celozrnný pšenično žitný 2x krajíc (50 g)

Druhá večeře (190 kcal)
rajčata cherry 2x 100 g
paprika červená 1x menší kus (100 g)
kuřecí prsa 120x 1g

Celkove B168,54 S212,7 T24,64
Doporucene B172 S225 T25
Diky za nazor

Nezbednice25

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2013 13:20:22


silim
Ahoj, vítej
Zkomentuju Ti jídelák... Poskládaný to máš pěkně, konečný hodnoty - přidej na sacharidech (řekla bych, že 300 nebude problém).

Ve snídani Ti určitě něco vypadlo, je tady jen mléko. Byly to určitě vločky nebo Emco kaše, viď? Dala bych tak 70 - 80 g.
Chleba na svačinu můžeš mít víc, radši dva krajíce a k večeři si dej už jen jeden.
Oběd: jestli té rýže bylo 100 g uvařené, tak to bylo málo. Dej alespoň 80 g syrové.
Svačina OK, z večeře bych ten 1 krajíc šoupla na dopoledne. Zkus si olomoucký rozpéct na brmborách nebo rýži, je to dobrý
Ke druhý večeři přidej alespoň nějaký knäck.

Složený to máš pěkně, má to hlavu a patu, je to pestrý a mohl bys u toho vydržet.
Inspiruj se u ostatních kluků, např. tady: http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread&forum=14&topic=8468 - má tam pěkný jídelníčky (ještě lepší fotky) + komentáře co je špatně a není.

silim

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2013 13:37:15


Nezbednice25

Moc dekuji za odpoved. Ano, ve snidani vypadly vlocky s vlakninou, protoze samotne mleko bych nezvladnul. Ryzi jsem dal 80g v syrovem stavu.

Nezbednice25

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2013 15:10:32


silim
Tak přidej vločky, 50 - 60 g si dávám já Klidně si tam můžeš dát kousek ovoce, pár sušených brusinek, rozinky, fíky, datle... ochutí Ti to a každý den můžeš mít "jinou" kaši. Já dávám vločky + 1/2 jablka, pár sušených brusinek + datli + skořice. Večer si to připravím, ráno šoupnu na 2 min do mikrovlnky a je to.
Nebo klidně kup od Emca a míchej si půl pytlíku Emca a k tomu přidej požadované množství vloček.

Kdybys měl hlad nebo chutě, přidej S, hlavně ráno a dopoledne. Ze začátku by to chtělo pár jídelníčků uveřejnit, aby Ti někdo poradil, kdyby něco bylo špatně (i když u Tebe se toho moc nebojím).

silim

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2013 15:17:55


Nezbednice25

Jj, na jidelnickach na cely tyden pracuji, jak je budu mit v kupe, tak je vlozim. Diky za rady a pomoc

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!