Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Maslo 23 66/170
Autor Zpráva
Maslo

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2013 14:08:53


Ahojky,

Už je to asi rok a 2 měsíce co se snažím zhubnout. Dalo by se říci, že za tuto dobu mám nějakých 11kg dole a 15cm přes břicho dole. V prvních měsících mi stačilo prostě jenom přesedlat z knedla vepřa zela atd (zkrátka z takové té ,, normální,, domácí stravy).... na třeba těstoviny s zeleninou, nebo na brambory s masem a zeleninou atd atd. těch variant bylo hooodně. Nicméně jsem neřešila množství a ani to, jestli mám v každé dávce bilkoviny, sacharidy a zdravé tuky. To jsem zhubla prvních asi 5kg. Poté se váha zastavila. Řekla jsem si, že se asi musím začit hýbat, tak jsem začala běhat. to mi nevydrželo dlouho, páč jsem měla problémy s nártem. Posléze jsem přičuchla k anaerobnímu cvičení HIIT. Dala jsem další kila dolů. A začali jsi hlídat aby v jidle bylo vše obsaženo. Váha se opět zastavila. Potom už jsem dospěla k tomu, že si jídlo vážím abych měla přehled. Zůstala jsem věrná HIIT a Shaunu T Insanity. Jsem momentálně na 66kg. A pomalu přichuchvám k posilování v kombinaci s HIIT. Dalo by se i řici, že bych mohla být ze sebou spokojená, ale vzhledem k tomu, že se pohyb a zdravý životní styl stal mou rutinou a koníčkem, chci více. Chci mít pěknou pevnou vysportovou postavu, takový cíl jsem si dala a to vánočku na bříšku. Chci Vás poprosit zda si myslíte, jestli je můj jidelák v pořádku? Nikdy jsem se s nikým neradila, pouze jsem poslouchala sama sebe.

5:30 60g ovesných vloček, cca 200ml polotuč. mléka, asi 50g malin a trocha kakaa

8:00 Bílý jogurt 150g, asi 30g vloček, kakao, trocha třtinového cukru

10:00 2x knackebrot, lučina, šunka 30g, tvrdý sýr (20%) 17g, zelenina

12:00 80g rýže, 130g hovězí kýta, dušená zelenina


15:00 Bílý jogurt 150g, asi 30g vloček, kakao, trocha třtinového cukru


Mezi 16 - 17: 30 začínám cvičit

Po cvičení sním banán a kolečko syrovatkového sýru (15g bílkovin)


Kolem 18 -19hod večeře: 50g rýže, 130 gramů kuř. prsa, zelenina

Asi mi zkritizujete ten třtinový cukr, ale tlumí mi chutě na sladké.

papricka28

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2013 15:21:09


Ahoj jdeš na to dobře posilování je nejdůležitější, sixpack ti sám od sebe na břichu nevyroste a HIIT je skvělý doplněk
Ohledně jídeláku, musíš si spočítat hodnoty na kaloricketabulky.cz abychom ti mohli lépe poradit..
-snídaně ok, ovoce při hubnutí moc ne, ale na snídani se to ještě dá
- pokus se uplně vynechat slazení, tkže ani třtinový cukr
-knackebrot si nechej na večer, dopoledne tě vůbec nezasytí.Tělo potřebuje více dlouhých sachrů (žitné pečivo)
- lučina samý tuk...lepší varianty: cottage, tvarohové pomazánky (domácí)
- oběd ok, ale kuřecí maso a ryby je základ. Občas si můžeš dopřát ale i to hovězí a jiné
- na ty svačiny dávej pečivo (jogurt raději večer jako 2.večeři) + kvalitní šunka/sýr
- ihned po cvičení jen rychlé cukry, bílkoviny později...zkombinuj je ve větším jídle tak hodinu po cvičení..to tam máš v 18 hodin
- když jsme u toho cukru, třtinový můžeš nahradit v malém množství medem/ sladové sirupy a jiné zdravější náhražky. Nejlepší je nejsladit vůbec, mě teď už stačí jen kakao a skořice
- v jídelníčku nevidím oříšky, semínka a jiné zdroje zdravých tuků
-celkově odhaduji že budeš mít hodně bílkovin, ale chtělo by to spočítat
- přeju hodně štěstí, snad jsem trochu pomohla cesta za svalíky je těžká, zvlášt na břichu, vím o čem mluvím, proto je třeba makat a papat co nejlépe

Maslo

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2013 15:59:09


Děkuji za odpověď

Já jsem teda začala sladit asi ted poslední týden, jinak jsem teda jenom sladila medem a to dost málo, ale trápili mě hrozné chutě na čokoládu, když jsem si trošku toho třtinového cukru rozložila do těch svačin, tak mě ty chutě už netrápí. Já pracuju dost hlavou a hlavní palivo pro mozek jsou cukry, prostě asi to potřebuji. ale zkusím to znova omezit tedy
Ten knackebrot co si kupuji je z 100% žitné mouky, tak myslím, že by v tom problém být neměl. A zasytí mě to docela dost.
Kupuji si lučinu linie která má tuším 10g tuků na 100g. Lehce to pomažu. To celé balení lučiny mi vydrží na 5-7dnů. To si myslím, že je zanedbatelné množství tuku. Nebo se pletu?
Co se týče těch dvou dopoledních svačin, původně jsem svačila : 2x knackebrot, lučina, šunka 30g, tvrdý sýr (20%) 17g, zelenina
potom druhá dopolední svačina před obědem:1x knackebrot, lučina, šunka 15g, tvrdý sýr (20%) 8,5g, zelenina , ale říkala jsem si jestli nejím náhodou moc .... Kouknu potom na ty kalorické tabulky....a dám to sem. JInak děkuji za rady

papricka28

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2013 19:27:31


Maslo
Je to jen o zvyku, časem to půjde já už si teďka dovolím víc, protože když jsem vše dodržovala stritkně, tk mi z toho začalo hrabat, nechci to tolik hrotit...tkže ted si dám občas i šalvějový bonbonek bez cukru dokážu se krotit a nesežeru celý pytlík naráz třeba mám 3 měsíce lentilky a jednou týdně jednu zobnu ale takový cottage, bílý jogurt nebo šunku bych užírala pořád
Nejde o to jestli je žitný nebo ne, můžeš klidně i křehké plátky pšeničné, ale dopoledne tělo potřebuje více sacharidů a méně bílkovin, večer to je naopak....a těch sachrů moc nemá...klidně dej i 3-4 knacky když už bez nich nemůžeš být
Ok, tk ti tu Lučinu brát nebudu je to fakt blbost, nemusíš to zas tak hrotit
1 knackebrot je moc?? božínku, zkus si spočítat ty S a B, fakt jsem na to zvědavá...

Maslo

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2013 08:17:11


Tak jsem to šupla do kalorických tabulek....

Výsledek:
Bílkoviny 118,63g
Sacharidy 190,82g
z toho: 44,47g cukru
Tuky: 37,76g
z toho nasycené: 5,11g
Vláknina: 35,61g

Co na to říkáš?

Jinak co se týče zdravých tuků, konzumuji pouze olivový olej, domácí z Itálie, je to naprostá mňamka. Král mezi tuky.

Já mám dopoledne dvě svačiny, protože snídám docela brzo a do 12 kdy mám oběd, bych s jednou svačinou umřela hlady. Takže myslíš, že když si dám v každé dopolední svačině dva knackebroty ze šunkou sýrem nebude to moc??

Maslo

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2013 10:41:02


Prosííím, prosíííím smutně koukám

Poradte, co bych měla upravit co se týče množství sacharidů, bílkovin, tuků. Chci zhubnout a vyrýsovat. Začala jsem posilovat s kombinací s HIIT, které provozuji již od srpna.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Kvě 2013 11:39:00


Maslo
40g tuků je dost a mít tuk převažně z jednoho zdroje nemá smysl - hlavní je pestrost.

Zkus ten jídelniček rozepsat jako ostatní, takhle není moc k čemu radit.

Maslo

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2013 11:43:19


Díky Martine

Jak to mám více rozepsat? Nestačí to tak jak to mám napsáno výše?

Nebo to myslíte tak, že chcete B,S,T u každého jídla?

fakefoxyfox

Člen

# Zasláno: 5 Kvě 2013 22:16:06


Maslo

Jj, u každého jídla. Důležitý není jen celkový součet hodnot, ale taky jak to do sebe hážeš během dne Jinak co se týče cukru, úplně tě chápu, já jsem z toho dost nešťastná, ale nemám hlad nebo tak, je to vyloženě o zvyku. Dokonce jsem četl jeden článek, že cukr je de facto pro tělo jed nebo droga a ono si vytváří regulérní závislost. Pokud potřebuješ sladkou chuť, doporučuji stévii - je to taková zázračná rostlina z tropického pralesa nebo co, je sladká a prodává se buď jako prášek, tabletky (něco jako umělé sladidlo) nebo rostlina a z ní uděláš třeba sirup. No a chutná sladce, ale výhoda je, že tělo ji nedokáže strávit, ale není pro něj ani škodlivá, takže se nikam neukládá a vyjde vesele zase ven. Není to chuťově to samé jako cukr, ale jde to

Maslo

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2013 11:34:56


Ahojky

Stévii znám, považuji ji za malý zázrak na tomto světě. Ale mě prostě nechutná. Jídlu dává nějakou pachuť, která mi velmi vadí

Já abych v něčem mohla dlohodobě vydržet, musím se cítit dobře, to známená, že v mém konkrétním případě musí mi zdravé jídlo chutnat, jinak jsem nešťastná.

Včerejší jídelníček 6. 5. již jsem to rozepsala. Budu ráda za názory co je špatně, budu moooc ráda..Děkuji předem

Snídaně (324 kcal)
ovesné vločky jemné s vlákninou Emco 60x 1g
nízkotučné mléko 0,5 % tuku 1x 200ml
mražené jahody Albert 40x 1g
kakao prášek 1x 3g
cukr třtinový 1x 4 g
B: 14,07 S: 48,29 T: 5,9

Dopolední svačina č.1 (169 kcal)
knäckebrot sezamovo žitný Rivercote 2x9g
šunka krůtí 30g
Eidam 20 % tuku plátky šumavský 17g
Lučina linie 5g
paprika bílá 80g
B: 15,91 S: 15,2 T: 5,33

Dopolední svačina č.2 (237 kcal)
Klasik bílý jogurt 2,4 % tuku 150g
ovesné vločky jemné s vlákninou Emco 30g
kakao prášek 3g
cukr třtinový 4g
B: 11,94 S:27,93 T: 7,46

Oběd (491 kcal)
rajčata 1x kus (100 g)
česnek 1x kus (5 g)
bazalka čerstvá 3x 1g
Adriana těstoviny semolinové špagety 93x 1g
olej olivový 1x kávová lžíčka (3 g)
kuřecí prsa 1x 100 (100 g)
B: 36,11 S: 70,21 T: 5,5

Odpolední svačina (237 kcal)
Klasik bílý jogurt 2,4 % tuku 150g
ovesné vločky jemné s vlákninou Emco 30g
kakao prášek 3g
cukr třtinový 4g
B: 11,94 S:27,93 T:7,46


Večeře (341 kcal)
kuřecí prsa 1x 100 (100 g)
dlouhozrnná rýže Lagris 1x porce (60 g)
dušená zelenina brokolice, květák, mrkev 1x 100g
B:28,52 S:51,14 T:1,44

Celkově: B: 118,47 S:240,7 z toho cukry 33,21 T: 33,09 z toho nasycené 4,38

Děkuji za názory Katka

Maslo

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2013 09:00:32


Dotaz

Může se já jako žena držet tohoto tréninku co napsal Martin? http://www.f-sport.cz/print.php?id=20

Díky

fakefoxyfox

Člen

# Zasláno: 15 Kvě 2013 21:40:50


Maslo

A ty chceš nabírat svaly? Ty nechceš zpevňovat a ještě hubnout? Já cvičím podle Martinova 3x týdně hubnutí a i tak je to makačka a svaly sílí a rostou.

Co se týče jídelníčku. Podle mě máš hrozně moc sacharidů a hlavně je to nevyvážené. K snídani 48g, svačině 15g a k obědu 70g sacharidů? To jsou hrozné výkyvy. V této tabulce si zadáš kolik chceš mít za den bílkovin a sacharidů a vypočte ti to rozdělení do denních porcí:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=191

Já mám cca 80B a 140S a to jsem vyšší a těžší než ty, takže tvých 120B a 240S je fakt hodně, leda bys fakt makala v posilovně jako blázen.

Zkus si v tabulce vypočítat porce a nachystat si jídlo podle toho - časem si zvykneš. Nemá smysl, aby byly svačiny menší než oběd nebo večeře - proč? Metabolismus funguje v cyklech které se neustále opakují, nejsou menší nebo větší. Snad jsem trochu poradila.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!