Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Kubička (Kuba) 19 let 173cm 67kg
Autor Zpráva
Kubicka

Člen

# Zasláno: 5 Čen 2013 13:02:18


Zdravím,

už dlouho se snažím o to, abych si vypracoval postavu, tak jak jsem si vždycky přál. Mým cílem je dosáhnout nějakých 75kg s dobře vyrýsovanou postavou, ale stále nevím jestli nejdřív nabrat a pak vyrýsovat, nebo opačně. Podle toho jsem se taky do teď stravoval a tak jsem jednu chvíli jedl málo a pak zase hodně. A teď když nad tím tak přemýšlím, tak mi dochází, že to asi není dobré stále takhle měnit styly jídla. A tak jsem se donutil založit tenhle deníček a čekat taky na nějakou podporu z vaší strany. A tak tedy něco málo o mně. Je mi 19 let a mám za sebou úspěšně maturitu, tudíž mám teď 4 měsíce prázdnin než se dostanu na vysokou. Měřím 173cm a vážím 67 kg s tím, že dělám kalistheniku (baví mě prostě víc než dření se s železem).

První otázka před tím, tedy než začnu kompletně nanovo, mám jít tedy objem nebo rýsovat, vzhledem k tomu, že už nám začalo léto

papricka28

Člen

# Zasláno: 5 Čen 2013 13:42:37


Kubicka
Ahoj, konečně někdo, kdo je taky po matuře a hodlá se do toho pořádně opřít i když už se snažím delší dobu....nejdřív by to chtělo míry(nejlépe fotku postavy) + jídelníček (včetně gramáže a času). Jídelníček je základ, pak posilovací trénink...většina ti doporučí nejdříve nabrat, pak rýsovat. Já jsem zastánce toho, že lze nabírat svaly a u toho i lehce rýsovat, ale na každého to nefunguje. Taky záleží co jíš a podle toho nabereš buď do svalů nebo do tuku...o kalisthenice slyším poprvé, ale neznám jen název. Jestli děláš tohle, tak máš můj obdiv škoda, že se nechceš pustit do činkování, tam přece taky používáš vlastní váhu, ne jako na strojích...bez dřepů, mrtvých tahů to půjde pomaleji. Sice je záhul pro tělo, ale nestimuluje to svaly do objemu tak jako těžké váhy. Radši ti nebudu moc radit, protože nejsem profík a o kalisthenice toho moc nevím...
Dělej jak myslíš, když navýšíš správné sacharidy, budeš dodržovat správný poměr S,T,B a u toho správně cvičit, tak bys měl nabírat svaly a moc tuku nepřibereš na f-ku je spousta článků jak na to, tak do toho

arnold

Člen

# Zasláno: 5 Čen 2013 17:21:06


Kubicka
Já jsem začal ve 20(minulé století:n11 při výšce 183 cm a 76 kg váhy, pořádně žrát
a cvičit ,cviky s velkou činkou ,benče, nrtvoly, přítahy, hrazdu apod. 3x týdně fullbody

a zlepšení bylo za 10 měsíců
osobní váha 76-96kg tedy +20kg

v benči ze 1x76 na 1x 120kg
mrtvola z 90 na 170kg

arnold

Člen

# Zasláno: 5 Čen 2013 17:26:31


Kubicka
A hlavní je že teprve po tom jsem začal vysmažovat tuk, já říkám napře pořádně nabrat hmotu , protože rysovat kosti jde blbě

Monika333

Člen

# Zasláno: 5 Čen 2013 21:39:22


arnold
rysovat kosti jde blbě ... to je pravda a to je moje situace, dalo by se říct... takže nebude vadit, když se nejdříve trochu vykrmím a teprve pak se vrhnout do posilování??
Potřebuji posílit horní polovinu těla, ale mám pocit že tam svaly nemají ani z čeho růst.

arnold

Člen

# Zasláno: 5 Čen 2013 22:02:25


Monika333
Svaly rostou z jídla a s cvičení s činkama.Takže obojí zaráz.

Kubicka

Člen

# Zasláno: 6 Čen 2013 21:19:41


Začátekem května jsem byl na měření složení těla, kde mi vyšlo, že bych měl dokonce ještě několik kil přibrat Bylo mi určeno 12,3% tuku (no chtěl bych to stáhnout tak na 9% abych byl pěkně rýslej, ale to tedy až po tom nabrání) a 60,8% aktivní tělesné hmoty (svaly, kosti).

Dnešní jídelníček

Snídaně: Ovesné vločky 70g + 100ml mléka + 15g 70% hořké čokolády + 100g banán + lžíce kokosu - udělal jsem si z toho moc dobrou ovesnou kaši

Svačina: Můj oblíbený tvaroh z Lidlu s ořechy (celej kelímek má 30g bílkovin, 42g sacharů a 15g tuku)

Oběd: 200g aljašské tresky a 100g rýže s pořádnou dávkou zeleniny

Odpolední svačina : Jsem si zkoušel upéct Fazolové Brownies, no moc dobře to nedopadlo, ale i tak jsem to zdlabal, padlo na to 230g červených fazolí, 2 vejce, 20g kakaa, 30g Redita Stevia a 30g celozrnné mouky

Večere: 250g tvarohu s 10g hořké čokolády (jo mám ji rád ) a trochou kakaa

Tudíž sečteno podtrženo jsem se dostal na nějakých 140g bílkovin a 280g sacharů s 50g tuků.

Ve čtvrtek mám normálně den volna, ale vzhledem k tomu, že dělám Armstrong pull up routine, tak jsem si dal pár shybů a něco málo břicha.

Jinak pokud si zítra vzpomenu tak se vyfotím a nahraju to sem

papricka28

Člen

# Zasláno: 7 Čen 2013 07:54:15


Kubicka
To ty stroje radí každému kdo vypadá lépe než běžný průměr ...podle něj bych měla přibrat min. 4 kg tuku a to mám 14,6 % tuku (ještě chci níž), hmm asi bych vypadala jak bečka
Při rýsovačce vyhoď ovoce, banán je snad to nejhorší (samé sachry), tvaroh z Lidlu je možná dobrý chuťově, ale už ne tím obsahem tuků.Určitě v něm budou nacpané další zbytečné sachry... tuky nebudou všechny z oříšků, proč si nenamícháš vlastní nízkotučný s oříškama+ k tomu vločky?
-Čokolády se vzdát úplně
- fazole nejsou moc vhodné jako všechny luštěniny...
- Večer ti chybí sachry, z tvarohu jich moc nezískáš. Přidej knackebroty nebo i menší množství rýže/žitný chleba
- Hodilo by se zahrnout i jiné zdroje bílkovin (vejce, kuřecí šunka, tvrdé 20 % sýry,tvarůžky)

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!