Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / Běžecký pás a power plate
Autor Zpráva
vendy00

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2013 11:09:07


Zdravím
Mám otazku ... Začala jsem chodit na power plate 30 min. a po něm hned rychlochůzi na pásu 30 min.
Potřebuji hodně spalovat tuky a nevím, zda mám jít na prvních 30 min. na pás a potom na power plate nebo obráceně??
Díky moc

papricka28

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2013 12:25:37


vendy00
ahoj, power plate se sice nevyrovná posilování a zas tak zázračné to není, ale když už tak první power plate a pak běh doporučila bych 20 minutek intervalového běhu a budeš určitě odrovnaná na hubnutí cvič na power plate hlavně dynamické cviky tzn. dřepy, výstupy,výpady atd....

vendy00

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2013 12:49:37


papricka28

Já běh nedávám :/ Při něm mi tepovka vyskočí hrozně vysoko, i když běžím pomalu. Při rychlé chůzi (6 km/h) se mi tepovka drží kolem 140 a po půl hodince jsem zmáčená.
Doma cvičím Jillian Michaels 30 day shred 30 minut a potom půlhodinku na orbitreku.

papricka28

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2013 13:40:03


vendy00
Máš nějaké problémy se srdcem? ono by se to možná dalo i postupně natrénovat, třeba by to pomohlo a snížila by se ale nevím jak to máš, tak ti raději nebudu radit..tenhle program jsem jela v uplných začátcích a fajně mě nakopnul divím se, že jsi ještě schopná jet půl hodiny kardio, občas to byl záhul

vendy00

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2013 14:41:54


Se srdcem zdravotní problémy nemám, alespoň o nich nevím Ale běh vůbec neudýchám, mám co dělat při rychlé chůzi.
S Jillian je to teda záhul, ale mně se zdá, ze ta půlhodinka je málo, tak si dám ještě půlhodinku na orbitreku, jen pro ten pocit, že jsem do toho dala maximum
Taky jsem váhala, jestli mám první dát ten orbitrek a pak Jillian nebo obráceně, zvolila jsem orbitrek nakonec, tak snad je to správně?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Čen 2013 12:28:02


vendy00
Měla by si cvičit cca 40-50minut silově (to ale asi není powerplate)

A někdy jindy pak 60minut aerobku (to asi taky není powerplate)

Takže ve výsledku se z tvého cvičení počítá jen ten orbitrek 30min a to je celkově velmi málo se skoro nulovým dopadem na pálení tuků při regeneraci další hodiny a hodiny po tréninku.



Zkus začít tím,že budeš střídat orbitrek a rotoped pro prvotní zlepšení kondice.
A že zařadiš třeba jen malé cvičeničko doma ať si zpevníš postavu:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=335

vendy00

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2013 12:37:47


Tak teď tomu vůbec nerozumím :/ Když budu jeden den na orbitreku (rotoped nemám) cvičit 60 minut a druhý den to domácí cvičení, tak je to správně, abych spalovala tuky?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Čen 2013 12:49:09 ° Změnil/a: Martin


vendy00
Jo, přesně tak. Jen nevím, zda se na orbitreku dostaneš do pěkného aerobního tempa - ale určitě jo, když tak časem.
Případně další výborná aerobní aktivita je běh po schodech - takový domací stepper

vendy00

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2013 13:43:39


Nevím, co si mám představit pod pěkným aerobním tempem? Držím si tepovku okolo 140 celou dobu. A ten běh po schodech bych neudýchala ani náhodou :/
Jinak díky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Čen 2013 12:57:46 ° Změnil/a: Martin


vendy00
Aerobní tempo je, že to právě udýcháš (jinak už by to nebylo aerobní), ale zase se neulejváš. Klasickým příznakem je, že u toho už nemůžeš mluvit, ale ještě můžeš dýchat.

A i na schody jednou dojde, když se do toho opřeš s chutí

vendy00

Člen

# Zasláno: 18 Čen 2013 08:33:57


Aha, takže se v aerobním tempu držím celou hodinu na tom orbitreku Myslím, že to pro začátek stačí, pže tričko po tý hodině bych mohla ždímat (a to doslova)
Schody určitě vyzkouším, ale ještě si na ně budu muset nějakou dobu potrénovat )
Dík moc

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Čen 2013 11:53:46


vendy00
a tohle to aerobno občas prostřídej se silovým cvičením:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=335

Třeba 3x týdně aerobno a 2x týdně silovka

vendy00

Člen

# Zasláno: 18 Čen 2013 15:24:30


Silový cvičení jsem zkoušela, ale mám problémy s jedním kolenem a výpady nebo dřepy jsou bolestivý :/ Budu to muset nahrazovat jiným posilováním, kde nezatěžuju moc kolena .... Díky

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!