Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / Správný strečink, protažení, rozcvičení před posilovacím trénikem?
Autor Zpráva
Filip90

Člen

# Zasláno: 28 Čen 2013 15:47:01


Jakej je spravnej postup pred cvicenim?

1. zahrat se - rychla chuze, kolo, beh - par minut na rozehrati...

ale co potom?

jsou vhodny treba tyto strecinkovy cviky?

http://www.youtube.com/watch?v=rpVlqdpHU2w&feature=player_embedded


nebo doporucujete neco jinyho? Nejaky konkretni cviky?

Diky moc za odpoved.

Marek

Moderátor

# Zasláno: 30 Čen 2013 09:36:25


Filip90
Na to jsou celkem růžné názory a často i celkem logicky podložené Mě teda přišel nejlogičtější postup před cvičením krátce rozehřát, od pár minut na rotopedu (což se mi většinou nechce), přijít do fitka svižnou chůzí (skoro vždy) + rozhýbání a rozehřátí dané partie naprázdno a pak malou zátěží.

Hlavně ale strečink dělám vždy až po docvičení, případně úplně mimo. Při něm se snažím jít do maximálního rozsahu, tzn. nejspíš dochází k trhlinám, které bych pak nerad výrazně zvětšil při cvičení se zátěží. Na strčink jsem roky kašlal, dělám ho jen poslední měsíce a dost se mi vyplácí, je daleko míň nejrůznějších bolestí svalů a šlach. Konkrétní cviky si nejspíš postupně poskládáš sám na míru, aby ti vyhovovaly, neotravovaly a přitom jsi se fakt protáhnul.

kingie

Člen

# Zasláno: 30 Čen 2013 12:42:30


Tak on na tom videu v podstate nejake protazeni nedela, ale jen takove dynamicke rozhybani, ktere pripravi na normalni rozsah pohybu;
v tomhle smyslu je strecink vhodny a takto budes pripraveny na zatez prakticky okamzite.

Ale neco jako setrvat pet vterin a vice ve staticke pozici s max. stretchem, tzn protazeni ktere ti umozni posunout rozsah pohybu dale, to pred cvicenim vhodne neni. A poradny duvod k tomu taky neni, protoze u posilovani jednak nejde o roztazeni ale o smrsteni, a jednak s vahou se nikdy nechodi do extremniho rozsahu pohybu, to bys riskoval zraneni.
Pokud chces delat tenhle druhy typ strecinku, nech si po nem den na regeneraci, protoze pri nem nedostanou zabrat jen svaly ale i slachy, kterym trva dele se vzchopit.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Čec 2013 09:51:44


Já doporučuji http://www.f-sport.cz/print.php?id=258

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!