Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Lexus 31let, 102/188 - Jidelnicek
Autor Zpráva
lexus

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2013 18:46:03


Zdravim, mohl by me nekdo zhodnotit jidelnicek, melo by to bytna hubnuti.

1.snidane 4:00 : ovesna kase 60g, nebo 50g tm.slunec.chleba, 50g cotage syr a 2 platky sunky.

Svacina: 7:00 : tvaroh niz.0.5% tuku a 300 ml mleko+ 25g protein 80

Svacina: 9:00 : 2ks knack brot , 2platky eidam, 2 platky sunky a pul papriky

Obed:11:00: 150 g kruti prsa a 60g ryze

Svacina14:00 : 50 g proteim 80 + banan

Vecere:18:00: 150g kruti prsa a 60g ryze

Vyhovuje to, prosim o pripominky diky

papricka28

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2013 20:56:58


lexus
ahoj, nejdřív bys měl napsat základní informace o sobě, výšku, váhu, možná i míry a zkušenosti se sportem a hubnutím
Jinak v jídeláku, snídaně pěkná. Na svačinu chybí sachry, přidat vločky. Taky nevím kolik tam máš tvarohu. Na druhou svačinu je těch sachrů málo! dopoledne je čas, kdy si můžeš dopřát pečivo, neodbývej se knackema,ty tě nezasytí.
Oběd hezký, rýže bude asi málo, ale nevím kolik vážíš a předpokládám, že jsi chlap, tžke to bude chtít přidat.
Odpoledne se vyhni ovoci. Protein byl po cvičení nebo jen tak? přijde mi to zbytečné ho cpát místo svačiny, ale dá se...radši bych dala zase žitné pečivo s bílkovinou / bílý jogurt či tvaroh s vločkami
Večeře
Chtělo by to spočítat hodnoty na kalorických tabulkách .

lexus

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2013 21:55:24


Pohlaví : muž
věk : 31
Vaha : 102kg
Výška : 188 cm

Překopal sem jidelak koukněte a zhodnoťte

1.Snídaně: čas 4:00 - Vaječná omeleta 3 vajíčka, 50g cotage sýr,
3 platky šunky, 50g chleb Vital (pšenično-žitný)

2. Svačina: 7:00 - 250g Tvarohu 0.5% tuku, 300ml.mléka nizkotučného, jedna tabletka uměl.sladidla.

3.Svačína : 9:00 -60g chleb Vital, 50g žervé, 2 platky šunky, 1ks paprika zelená

4.Svačina : 10:00 - Protein kokteil 25g 80%

4.Obed : 11:00 - 150g krůtích prs, 100g rýže.

5.Svačina : 14:00 - 60g chleb Vital, 50g žervé, 2 platky šunky, 1ks rajče

16:00 - BCAA

17:00 - Posilka cca 60 min

18:00 : Banán nebo jablko + BCAA

19:00 : Protein kokteil 50g 80%

20:00 : 150g Kruti karbanátek, 200g brambor


Snad už to bude dobrý, prosím o zhodnocení díky

rozaliiinka

Člen

# Zasláno: 2 Čec 2013 05:16:53


mylim,že ti už paprička28 psala ze musi byt na svacinu kvalití sacharidy-takže tvaroh a mléko ti fakt nestačí!-dej si k tomu žitnej chleba nebo vlocky..ve20:00 bych už tolik brambor taky asi fakt nedávala...žervé je docela tučné myslím ale proč ne jednou za čas...proteiny na svaciu-stím nema zkusenosti tak neporadím,ale myslím,že to je jako nahrada za svačiu zbytečné-ale jak rikám-ohledně toho nevím...

lexus

Člen

# Zasláno: 2 Čec 2013 11:28:54


Kdyz k te 2 svacine pridam banan, bude to ok???

papricka28

Člen

# Zasláno: 2 Čec 2013 15:15:35


lexus
myslím, že si to nepochopil,banán = cukr (max po tréninku), vůbec tě nezasytí a jsou to zbytečné cukry, vločky by byly stokrát lepší

kveta

Moderátor

# Zasláno: 2 Čec 2013 17:54:29 ° Změnil/a: kveta


lexus
Ocividne v tom mas maglajs.

Ach ta lenost! Proc ostatnim neusetris praci a nejprve si o vyzive neco nenastudujes a nehazis sem jidelaky bez jakehokoliv mysleni? Precti si navod pro zacatecniky ... ZDE, vzdyt to pomuze nejen tobe. Jinak tohle jsi mohl samozrejme napsat do svyho deniku a ne tu zakladat na jeden jidelak temata dve. Pis si do staryho deniku ... ZDE (kde mimochodem nemas ukoncenou ani jednu stranku), tohle zamykam! Pokud chces primo poradit od martina, napis mu do jeho kecalniku ... ZDE. Zbytek otazek opet k sobe do deniku.

Proc do sebe furt neco peres? Nech to traveni taky nekdy v klidu. Nemuzes jist kazdou hodinu, to ti hubnuti neuspisi, spis si tak akorat telo stresujes, bo nez skonci jeden proces, uz mu poroucis zacinat novy. Takze mezi jidlem minimalne 2h pauza.

K cemu tam davas ten protein furt? To nahanis bilkoviny ci co? Vzdyt ti uplne postaci cca 1g bilkovin na 1kg osobni vahy.

Mlecny vyrobky v jidelnicku, pokud chces, oka, ale do redukcni diety opravdu jen obcas a nebo vubec. Kdyz uz, tak kvalitni bily jogurt, tvaroh, kysane vyrobky nebo nejaky syr ze syrovatky. Tyhle vyrobky jsou lepsi a chutnejsi nez nejaky nizkotucny jogurt (ktery je stejne jen plny skrobu ... skrob = cukr). Plus diky bakteriim mlecnyho kvaseni u nich dochazi k premene mlecnyho cukru na kyselinu mlecnou a tak jsou mnohem lepe stravitelny.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Srp 2013 10:19:37


téma pokračuje zde: http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread&topic=8970&forum=14

Toto téma je uzavřeno. Nemůžete zaslat odpověď.