Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Venec 23 let/184 cm/90 kg - Objem s cílem: 98-100 kg, tuk asi 10%
Autor Zpráva
Venec

Člen

# Zasláno: 6 Čec 2013 21:52:41


Rozhodl jsem se založit si i druhý deníček tady do objemů, ten první mám v dietě a budu v něm pokračovat, až naberu zase nějaké to maso, které budu chtít prorýsovat.
Přejdu k věci...
Před třemi týdny to bylo 3700 kcal denně a asi týden žiju z 4000 kcal, zatím jsem z nějakých 86 nabral zatím 4 kila a mám téměř 90.

Jídelák (dnešní) je následující:
snídaně:Oves 120 g, jablko 80 g (+/-), mléko 265 ml, troška cukru, skořice...107 S, 24 B, 12 T
svačina 1:Banán 109 g, oves 100g, tvaroh 0,5% 245 g, soja milk extra protein 30g, mléko 500 ml, asi 25 g cukru ...155 S, 81 B, 18 T....tenhle domácí koktejl má přes 1000 kcal, beru ho polovinu dopoledne a druhou pak jako svačinu po obědě
Oběd:Těstoviny 130g, eidam 30% 50g, nějaká omáčka k těstovinám a kečup...115 S, 33 B, 11 T
Svačina 2: druhá polovina toho dryjáku z dopoledne
Před tréninkem: jasmínová rýže 50 g, Napalm, agmatine
Po tréninku: banán 125g, Muscle juice 1,5 odměrky (necelých 100g), Infinite Labs Whey skoro celou odměrku....96 S, 42 B, 9 T
Pevné jídlo po tréninku: jasmínová rýže 100 g, kuřecí 150 g...81 S, 43 B, 1 T
Asi 1-1,5 h před spaním: Brambory 200 g, 1 celé vejce, 3 bílky, trocha cibule, decentně oleje na pánev...33 S, 22 B, 6 T (ten olej jsem nepočítal, cibuli taky ne)

Svačiny bývají i žitné chleby se šunkou, před spaním místo té omelety někdy dávám spíše cottage a trochu ořechů. Nicméně snídani jím už asi půl roku pořád stejnou (leda měním jablko za jahody), k obědu bývají taky těstoviny nebo rýže s kuřetem a stejně tak večeře, což bývá potréninkové jídlo.

Trénink bývá většinou:
Pondělí - volno
úterý - břicho
středa - ramena+biceps
čtvrtek - volno
pátek - hrudník+triceps
sobota - záda
neděle - nohy

Co si o tom myslíte? Budu rád za jakoukoliv kritiku
Jinak supplementuji s tímto: Napalm, Protein, Muscle juice gainer a ještě trocha Mutanta, ZMA

Venec

Člen

# Zasláno: 6 Čec 2013 22:12:41


Asi bych měl doplnit, že to celkem dělá 3990 kcal (249 B, 628 S, 57 T).
Předem díky za kritiku

SpameRx

Člen

# Zasláno: 7 Čec 2013 00:11:24


Jídelníček pěknej, ale ten tréning není lepší jinak přeházet ? 3 velký partie po sobě a pak "flákačka" a břicho jen samotný ?
Jestli se ti chce, trošku povysvětli proč to tak máš, docela by mě to zajímalo

Venec

Člen

# Zasláno: 7 Čec 2013 13:12:11


Díky za reakci .
No mám teď ještě zkouškový jinak by to mohlo vypadat jinak. Ale jednoduše pátek-neděle jsem ve fitku (resp. mám možnost), sice je tam strojů pár, ale mám to zadarmo, taky tam chodim s kámošema. Od pondělí někdy až do toho pátku jsem mimo domov a přebývám u přítelkyně v bytě a učíme se, tam nejsou ani činky, které mám doma a můžu s nima ve středu nebo čtvrtek odjet ramena, takže jedu jen samotné břicho. Od srpna si to ale budu moct poskládat klidně jinak, s tím, že bych ten pátek a neděli nechal, jak jsou .

Až budu mít víc volna tak bych to udělal asi takhle:
Pondělí:Břicho+ramena(+biceps)
Středa:Záda
Pátek:Hrudník+triceps
Neděle:Nohy(+biceps)
út,čt,so bych dal volno...ten bicák bych dal k nohám do neděle nebo v pondělí

Jak si myslíš, že by to bylo lepší?
Taky jsem tu hledal něco o přetrénování a nic jsem nenašel, v pátek bývám dost zničenej z hrudníku, včera jsem jel docela intenzivně záda a taky mě dost bolej, hrudník taky pořád a dneska mě čeká to největší - nohy.
Rozhodně chci tyhle partie dát co nejdál od sebe, až to půjde časově.
Čím to je, že mě všechno tak moc bolí? Málo sachrů/proteinů po tréninku??
Je pravda, že včera jsem těch sérií a supersérií na záda dal fakt hodně...

Díky za rady

SpameRx

Člen

# Zasláno: 24 Čec 2013 12:04:05 ° Změnil/a: SpameRx


čím víc se najím a vyspím, tím méně to pak bolí a sem tam dám i v půlce tréningu panáka BCAA, to taky pomáhá

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!