Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / Nototo - Ubytek svalove hmoty
Autor Zpráva
nototo

Člen

# Zasláno: 10 Čec 2013 20:40:59


Ahoj lidi, mam takovy problem se kterym potrebuju poradit.
Pred mesicem jsem zmenil jidelnicek a zacal opet cca po dvou letech cvicit. Co se jidelnicku tyce, tak je vcelku zdravy, zadne tucne ci smazene jidla a podobne. Klasicky rano sacharidy s bilkovinou, obed bilkovina, zelenina, sacharidy a vecer uz jen bilkoviny a zelenina...samozrejme svaciny vyplnuju taky. Takze 5x denne jim.
Co se cviceni tyce, tak je to minimalne 3x tydne. Cvicim venku s cinkama, TRX a kettlebellem v kruhovem treninku. Necelou hodinu to cviceni s prestavkama zabere. Obcas v tydnu hraju tenis.
Tak a ted k problemu, poridil jsem si pristroj na mereni tuku a svalu a podobne... Kdyz jsem se vazil a meril pred mesicem nez jsem zacal cvicit a stravoval se vsim co mi prislo pod xicht, tak jsem vazil 88kg na cca 180cm vysky. Po dvou tydnech 86kg a ubytek tuku o 2% a ubytek svalu o 2%. A potom po dalsich dvou tydnech byly ty tuky zpet o +2% a ubytek svalu o dalsi 2%.
Takze ted mam cca 24% tuku v tele na 36,5% svalove hmoty.
Navic jsem pouzival fast stove gel a L-carnitin na podporu hubnuti..
Jeste bych zminil ze pracuju na smeny, proto cviceni neni vzdy ve stejnou denni dobu.

Mohl by nekdo poradit co asi delam spatne ze to jde presne naopak nez bych chtel? Mym cilem je samozrejme snizeni tuku.

SpameRx

Člen

# Zasláno: 10 Čec 2013 23:05:31


ono téměř "nejde" zároveň přibírat sval a hubnout tuk a co se týče těch přístrojů, kamarád má doma 3, vážili se na nich celá rodina, pak byli v jednom poradenským centru, kde už jsou ty přístroje celkem na úrovni a nestačili se divit, někde i o 10% změna
Jo a 2% ti myslím budou lítat i přes den, takže tohle dokud tam nebude aspoň 10% skok, tak bych to tolik neřešil

nototo

Člen

# Zasláno: 11 Čec 2013 11:28:25


Diky za reakci, prijde mi zkratka divne ze pri fyzicke aktivite svalova hmota klesa a kdyz se valim, tak se nemeni... asi v tom hraje roli strava, ale nevim jak..
Kazdopadne ten pristroj je stale stejny, nejde mi ani tak o ty hodnoty, ale o to abych mohl sledovat co se s telem deje... Merim se vzdy rano, aby vysledky byly co nejobjektivnejsi..

arnold

Člen

# Zasláno: 11 Čec 2013 14:35:15


Cvicim venku s cinkama, TRX a kettlebellem v kruhovem treninku
nototo

Zkus na místo kruháče klasický trénink, dřepy,mrtvoly, benče v sériích a co nejtěžší váhy, je to kvůli tomu abys chránil svalovinu.
Split
po
záda ,ramena

st
prsa ,triceps


nohy, biceps
a 2x týdně by to chtělo aerobní trénink,před ním kofein s carnitinem,stačí kafe bez cukru ,
podle jedné studie o kofeinu,požití 60 minut před aerobním výkonem v množství 5mg na1kg váhy tj u tebe 5mgx86, odpovídá to2šálků kafe ,dochází ka tzv. "glykogen sparing effect"
dále k nárůstu mastných kyseli v krvi o 200% a přednostní využití lipidů o 60%(takže daleko vyšší % spalování tuků)

jinak jsou dúležité bílkoviny cca 2g na kg .takže u tebe cca 180g bílkovin denně.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!