Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / PaSter (Pavel), 21 let - 185/107 [dostat se pod 100kg]
Autor Zpráva
PaSter

Člen

# Zasláno: 22 Čec 2013 11:47:09 ° Změnil/a: PaSter


Zdravím. Je to lehce přes měsíc, co jsem si uvědomil, že se svými (v té době) 120kg bych měl něco začít dělat. Začal jsem tedy se sacharidovými vlnami (50, 150, 300, 50, 150, 300, 450), 3x týdně s Muay Thai (1.5 hodiny) a omezil alkohol v podstatě na nulu (kromě jednoho večera s vínem). Do toho občas běhání a squash. Tato razantní změna by během měsíce pomohla sundat pro mě velice důležitých a motivujících 13kg, čímž jsem se dostal na současných 107kg. Nicméně nerad bych se zastavil u toho a proto jsem si jako první metu stanovil dostat se na dvoucifernou hmotnost. Rád bych měl jídelníček o něco postřejší než při sacharidových vlnách (kuře, rýže, vejce, cottage a znovu...), nicméně i když jsem si přečetl několik článků, budu potřebovat radu někoho zkušenějšího. Nemám zatím nic konkrétního, spíš takový nástřel toho, jak si to představuji:

Snídaně: 1x celozrná kaiserka s plátkovým sýrem Leerdammer Original, plátek vepřové šunky, zelenina (rajče, okurka)
Svačina: Cottage (150g)
Oběd: 150g - 200g kuřecího/vepřového a k tomu střídat přílohy jako dušená zelenina, rýže, brambory + zelenina (rajče, okurka)
Svačina: 1x celozrná kaiserka s plátkovým sýrem Leerdammer Original, plátek vepřové šunky, zelenina (rajče, okurka)
Večeře: 150g - 200g kuřecího/vepřového a k tomu střídat přílohy jako dušená zelenina, rýže, brambory + zelenina (rajče, okurka)
Večeře II: tvaroh + zelenina (rajče, okurka)

Pro lepší představu - pracuji jako programátor, takže celý den sedím (nemám tedy přes den žádný pohyb, na druhou stranu mohu pravidelně každé dvě hodiny jíst). To se snažím kompenzovat třemi tréninky Muay Thai týdně a od tohoto týdne k tomu ještě přidám kondiční box (2x týdně, každý trénink 1 hodina - bude se mi tedy celý pracovní týden střídat Muay Thai a kondiční box) + aby toho nebylo málo, rád bych se vykopal kolem 5 ráno z postele a šel si vyběhnout na Vyšehrad (z mého bydliště je to tam a zpátky cca 6.5km s tím, že na Vyšehradě lehký stretching a přestávka).

S tímto na paměti, máte nějaké připomínky či výhrady k mému navrhnutému jídelníčku? Vím, že se dá jíst například i ovesná kaše, nicméně nejsem si moc jistý gramáží, mlékem atd. A moje poslední otázka zní - je možné aplikovat styl sacharidových vln i na normální stravu? Například první den 1x kaiserka, druhý den 2x, třetí 3x a pak zase skok na 1x atd.

Díky za všechny rady, hodnocení a připomínky.

Pavel

PaSter

Člen

# Zasláno: 23 Čec 2013 11:26:04


Tak pro dnešek jsem si sestavil takovýto jídelníček:


Snídaně [08:00] 4 krajíčky vícezrného chleba (ze všech těch, co byly v obchodě, měl nejméně sacharidů) namazané Gervais, na tom celkem 2 plátky Leerdammer Original a dva plátky vepřové šunky + okurka a rajče

Svačina [10:00] Cottage (150g)

Oběd [12:30] 150g kuřecího na olivovém oleji, půl pytlíku rýže + okurka a rajče

Svačina [15:00] Polotučný tvaroh (250g), dva plátky rýžového chlebíčku

Večeře [17:00] 150g kuřecího na olivovém oleji, půl pytlíku rýže + okurka a rajče

Večeře II [~22:00] Polotučný tvaroh (250g)


Nějaké typy, co upravit/vypustit/přidat?

SpameRx

Člen

# Zasláno: 23 Čec 2013 11:44:10


17:00 a pak až 22:00, 5 hodin bez jídla ?
a ten Cottage jíš tak samotnej ?

PaSter

Člen

# Zasláno: 23 Čec 2013 12:09:34


SpameRx mám od půl 8 kondiční box, takže maximálně o půl 7 si dám něco lehkého (přemýšlím nad půlkou tvarohu, druhou pak v těch 10). Po tréninku se vždy snažím tak hodinu nejíst, maximálně nějaký banán nebo jiné ovoce.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 23 Čec 2013 13:36:18


PaSter
Na ty svačiny si k tomu cottage vymyslí i nějakou sachrovou přílohu.

Kuře ne olivovém oleji snad jen kvůli chuti, jinak je fuk zda sádlo nebo olivový olej - a nejlépe kuře na sucho - má vlastního tuku dost..

Na noc bych tvaroh nedával kvůli spánku a opět chybí příloha.

Podle mě, kdybys to spočítal, tak máš strašně málo sacharidů.

PaSter

Člen

# Zasláno: 24 Čec 2013 08:50:54


Podle Vašich rad jsem si na dnešek připravil následující:

Snídaně [08:00] 4 krajíčky vícezrného chleba namazané Gervais, na tom celkem 2 plátky Leerdammer Original a dva plátky vepřové šunky + okurka a mozzarela (70g) = 65g sacharidů

Svačina [10:00] Cottage (150g) + 2 plátky rýžového chlebíčku = 21g sacharidů

Oběd [12:30] 200g vepřového na vodě, pytlík rýže + okurka a rajče = 34g sacharidů

Svačina [15:00] Polotučný tvaroh (250g), 3 plátky rýžového chlebíčku = 30g sacharidů

Večeře [17:00] 200g vepřového na vodě, pytlík rýže + okurka a rajče = 34g sacharidů

Svačina (po tréninku) [~20:00] banán = 24g sacharidů

Večeře II [22:00] 1 krajíček vícezrného chleba namazaného Gervais, na tom celkem půl plátku Leerdammer Original a dva plátky vepřové šunky + okurka a rajče = 10g sacharidů


Sečteno, podrtrženo, mi to vychází na 218g sacharidů. Podle toho článku bych se pro hubnutí měl držet se sachry na denní dávce 206g, ale tak snad těch pár gramů navíc nevadí. Navíc jak jsem psal v úvodním příspěvku, ráno v 5 chodím běhat přes 6km dlouhou trasu a večer mám hodinu a půl Muay Thai... Nějaké připomínky k mému dnešnímu navrhnutému jídelníčku?

packa17

Člen

# Zasláno: 24 Čec 2013 09:03:14 ° Změnil/a: packa17


PaSter
nevím kde jsi vzal 34g sacharidů pytlík rýžetakový pytlík bych chtěla,pytlík syrové rýže váží 120g a to je cca 80g sacharidůsamozřejmě záleží na typu rýže. Hodnoty potravin se váží v syrovém stavu.

PaSter

Člen

# Zasláno: 24 Čec 2013 09:59:51


packa17
jel jsem podle kalorických tabulek, nechtělo se mi ráno hledat krabičku a číst to z ní V tom případě je to dalších cca 100g sacharidů navíc. Mám to nechat, nebo si dát k obědu a večeři jen půl pytlíku? (vůbec by mi to nevadilo, jedl jsem teď rýži v kuse měsíc)

Martin

Administrátor

# Zasláno: 31 Čec 2013 12:32:01


PaSter
Potréninkové doplnění sacharidů do příjmu nepočítej (pokud to byl fakt tvrdý trénink, tak se to ztratí ve svalech).

Nech si klidně sacharidy na 250g, důležitější teď bude správně je seřadit. Na F-sportu v tabulkách najdeš návod na to, jak by měly vypadat jednotlivé porce. Hned potom se zaměř na to, jaké sachridy máš dopoledne a jaké odpoledne.

A hned už začni počítat i bílkoviny a tuky

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!