Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Tyna 34, 70/170 - cíl 60kg a pevná postava
Autor Zpráva
Tyna79

Člen

# Zasláno: 23 Čec 2013 22:00:37 ° Změnil/a: Tyna79


Ahoj,

vážím (dnes) 70kg, měřím 170cm, je mi 34. Mám dost velké zkušenosti s různými redukčními režimy. Ani ne tak s nějakými dietami, ale spíše s jednoduchým zmenšením množství jídla za den. V minulosti, cca před deseti lety, jsem trochu bojovala s anorexií. Nebyla jsem žádný těžký případ a časem jsem se jí zbavila sama. Od té doby jsem ale vlastně nejedla normálně. Několik let po překonání anorexie jsem sice přímo nehladověla, ale jedla jsem velmi málo (jogurt k snídani, plátek chleba se šunkou k obědu, nějaké ovoce nebo zelenina, večeře většinou vynechaná ale zato klidně tabulka čokolády denně) a tak se mi váha držela na mých 60 kilo. Pak jsem zažila trochu víc stresové období a váha šla nahoru ( =víc čokolády, nevynechávání večeří a kompenzace spořádané čokolády vynecháním snídaně druhý den) až na 74 kg.
Pomocí rad na těchto stránkách se mi podle předepsaného jídelníčku podařilo vrátit zpět na váhu 62 kg. Žel, nepodařilo se udržet, takže dnes už jsem zase na 70.
Ve zkratce tu píšu celou svou hubnoucí historii, protože si myslím, že můj velký problém je zpomalený metabolismus a nikde zatím jsem se nedočetla, zda s tím vůbec jde něco dělat. Všude se člověk dočte jen návody a předpisy jídelníčků pro lidi s normálně fungujícím metabolismem. Jenže pro mě tyhle dietní jídelníčky jsou tak velké množství jídla, z kterého jednak opět přibírám a taky kolikrát ani nejsem schopná je sníst.
Druhý můj veliký problém jsou sladkosti, konkrétně mléčná čokoláda. Byla období, kdy jsem jí byla schopná sníst 3 tabulky denně a když jsem propočítala, kolik jí sním za rok, trochu jsem se vyděsila. Nicméně tohle se mi podařilo dost slušně odbourat snídaněmi s dlouhými cukry, na vločkovou kaši nedám dopustit.
A teď moje současná situace. Opět jsem najela na jídelníček vytvořený podle rad na těchto stránkách. Zatím mám co dělat abych byla schopná spořádat množství b-90, s-120 a t-20.Cvičím každý den. Jelikož je léto, snažím se být venku a každý druhý den si dám buď hodinovou ostrou chůzi a nebo indiánský běh (zatím mám s klasickým během problém) a zbývající dny posiluju, zatím doma s činkami. Ale jakmile se počasí zhorší, chystám se do posilovny, kam jinak chodím celkem pravidelně. Problém (a taky důvod proč si zakládám deníček) je ten, že váha nejde dolu. Myslím si, že to je tím, že dle mého je toho jídla moc.

A tady můj dnešní jídelníček:
7:30 150g jogurt bílý Klasik Olma, 50g ovesné vločky - b 13, 4 – t 7,6 – s 36
10:00 100g Hollandia, 50g celozrnný chléb, 20g eidam 20% – b 13,2 – t 6,4 – s 23,2
12:00 100g kuřecí prsa pečená nasucho, 40g kuskus – b 23,6 – t 1,6 – s 27,2
15:00 35g grahamový chleba, 20g eidam 30%, 19g apetito linie, 100g Hollandia – b 16,7 – t 11,5 – s 20,9
18:00 100g tuňák ve vl. Šťávě, 35g grahamový chleba – b 25,8 – t 1,4 – s 14

V tomhle duchu se stravuju už asi 14 dní včetně výše popsaného pohybu.
Myslím si, že jídelníček mám dobrý, až na to že je dost monotónní. Znamená to tedy, že problém je v nedostatku pohybu? Měla bych přidat?
Vím, že bych byla schopná najet zase na režim kdy jsem témař nejedla a kila by šla dolu, ale chci na to jít zdravě a hlavně trvale.

Takže co s tím?
.....a předem díky všem, kteří obětují svůj čas, aby mi poradili...

Monika333

Člen

# Zasláno: 24 Čec 2013 07:56:52 ° Změnil/a: Monika333


Tyna79
Asi máš opravdu problém s metabolismem - neboť když opomenu ty čokolády, tak máš pohybu relativně dost a jídelák taky ujde. Ale chce to změnu, vykašli se třeba na indiánskej běh a místo něho se pusť pořádně do posilky, dej si víc volna (spánek, regenerace) a zkus také jíst občas s větším časovým rozestupem, dej prostě tělu nějakou změnu-šok a uvidíš jak na to zareaguje metabolismus. Dle mého máš málo sacharidů, třeba nesedí tělu i tohle. K jídeláku - přijde mi, že máš zbytečně moc jogurtu.
Toť můj názor.

Tyna79

Člen

# Zasláno: 24 Čec 2013 10:50:44 ° Změnil/a: Tyna79


Jo, to je právě má domněnka. Díky za názor.
Ty sladkosti, respektive čokoláda, se mě momentálně netýkají. Díky těm vločkám k snídani, na kterých ulítávám mě chuť na sladké během dne vůbec nepřepadne.
Se sestavením jídelníčku pořád trochu bojuju (i když si myslím že teorii zvládám obstojně), protože nemám moc možností během dne jíst teplé jídlo a tak se snažím kombinovat jak to jde, abych měla dost bílkovin atd.
Zkusím udělat změny dle Tvé rady a uvidím jak dál. Díky!

Tyna79

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2013 15:18:42


Co mi přijde zvláštní, to je to, že mívám pocity hladu. Čekala bych, že to je známka toho, že metabolismus začíná pracovat.
Dříve jsem první jídlo měla kolikrát až ve tři odpoledne a kvůli tomu pocity hladu úplně vymyzely.

Jsem už v koncích

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!