Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Bugaroff - Zpevnění postavy
Autor Zpráva
bugaroff

Člen

# Zasláno: 29 Čec 2013 15:36:25


Ahoj mam tu takový problém shodil jsem 20 kg a potřebuju zpevnit tělo každý mi radí něco jiného a už nevím co dál. Kdyz budu zpevnovat telo tak budu cvicit cele telo s cca strednima vahama co zvladnu nebo musim zvedat maximum co zvladnu ? Četl sem si tady članek o zpevnění ale moc vysvetlené to tam nebylo ... možná sem přehlídl díky za radu https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/66720_480735055 348154_1525852019_n.jpg

bugaroff

Člen

# Zasláno: 29 Čec 2013 18:50:00


Jeste jsem chtel rict ze chcu zacit posilovat v posilovně

Marek

Moderátor

# Zasláno: 30 Čec 2013 11:06:33


bugaroff
Ono i tady nejspíš dostaneš rozporuplné rady, nicméně začít chodit do fitka, v tom se asi shodnou všichni
Být tebou začal bych cvičit po 4 sériích se cca 10-12 opakováníma, tzn. nebude to extra váha, ale budeš se to učit správně cítit.
Pokud pojedeš hned od začátku na max, v lepším případě z toho budeš otrávený a neustále unavený, v horším si něco uděláš.

oholik

Člen

# Zasláno: 30 Čec 2013 11:55:07


bugaroff:
Hele, pokud pojmem "zpevnit tělo" myslíš "aby nevisela kůže a byl pekáč buchet" tak musíš cvičit co nejvíc na objem (aby byly velké boule) - tedy velké váhy a málo opakování. Abys výsledků dosáhl rychle, tak musíš mít dobrou stravu a tedy i nějaké ty doplňky. Pokud jsi zhubl pohybem (ne uměle), tak do sebe píchni, když máš zpevněné svaly a uvidíš, jak jsi na tom. Pokud ucítíš špeky (různá tloušťka "kůže" na různých místech těla), ještě to bude chtít hubnout, pokud už jenom kůži (při mnutí mezi prsty je všude přibližně stejná tloušťka a dělají se Ti po těle "vlny", tak v tomto případě v posilovně právě vůbec posilovat nemusíš (ale samozřejmě můžeš). Je to už jenom problém estetický. Jenomže stejně to bude nějakou dobu trvat. V této fázi záleží na to, kam se vydáš (zda za velikými svaly, či extrémně dobrou kondicí).

bugaroff

Člen

# Zasláno: 30 Čec 2013 12:08:54 ° Změnil/a: bugaroff


Díky za vaše názory .. Ze začátku to nejspíš budu dělat jak říká Marek zezačátku nepojedu maximalní váhy co snesu . Naučím se techniku cviků a po 1-2 měsíci začnu cvičit pořádně. Oholík no ja nevim nechcu byt kulturista ale ani moc hubenej třeba jako http://collider.com/wp-content/uploads/fast-and-furious-6-dwayne-johns on-1.jpg by stačilo :-D :-D Cvičení mě baví , ale bojím se jen abych si neco neudelal kdyz nemam zpevněné svaly a moc neumím techniku tak diky za kazdou vaší radu Jen když pojedu zezačátku malé váhy aby nebyla ztráta času (aby to mělo nějáký učinek )

oholik

Člen

# Zasláno: 30 Čec 2013 12:20:43


bugaroff:
No záleží, jak jsi zhubnul. Pokud čistě aerobně (kolo, běh, brusle), tak má pravdu Marek - budeš kost a kůže a při větší váze se zlomíš. Takže v tomto případě alespoň půlrok-rok cvičit cviky na celé tělo a menší zátěže, tříbit techniku a více opakování. Já bych řekl 3 série po 15 opakováních a pak zvyšovat váhu. No a pak dál záleží, jaký typ postavy jsi (ekto, mezo, endomorf). Pokud máš "špatnou" postavu, tak se můžeš rozkráje a boule stejně nebudou.

bugaroff

Člen

# Zasláno: 30 Čec 2013 12:55:58 ° Změnil/a: bugaroff


Řekl bych Endo . Jojo budu cvičit teda s menšíma váhama i když bych zvládl i vetší ale nechcu abych si neco udelal kdyz jeste moc neumim tu techniku ... musim ale experimentovat aby ta vaha nebyla malo ale ani moc zezacatku třeba na bench si dam 30 - 35 kg tak mam zvedat kolik tak cca ? Půlku z toho ?

oholik

Člen

# Zasláno: 30 Čec 2013 16:41:09


bugaroff:
To jsou již informace, které můžeš nalézt na tomto fóru. Na určení osobního maxima a počtu opakování jsou i vzorečky, ale pro začátečníky stačí ve zkratce vědět, že si musíš naložit tolik, abys cvik správně udělal v počtu dle Tvého tréninku - tedy třeba 15x. Až ho běžně uděláš třeba 20x, tak si něco naložíš, ale zase jen tolik, abys cvik udělal např. 15x, atd.. Z počátku jsou mezi partiemi veliké rozdíly, ale časem už budeš vědět, na které partie potřebuješ kterou zátěž a rozdílů nebude tolik.

bugaroff

Člen

# Zasláno: 30 Čec 2013 22:30:42


Aha .. Dobře teda díky za radu . Takže zezačátku takové váhy abych to zvedl třeba 3x po 15 ti .... Ok dik no kamoš mi radil že si mam dat vahu třeba z 30 (kdyz je moje maxïma) tak tak 20 zezačátku že to staci na zpevnění a naučení techniky tak dik za radu

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!