Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Barnysek 27 let, 60Kg/163cm
Autor Zpráva
Barnysek

Člen

# Zasláno: 4 Srp 2013 22:17:12


Ahoj, po týdnu pročítání článků na těchto stránkách a cizích deníčků jsem se rozhodla založit si vlastní. Začala jsem počítat STB, zjistila, že bílkovin jsem měla v jídelníčku fakt málo (doteď se mi málokdy podaří jich mít 100%, ale snažím se). Taky jsem byla zaskočená, jak snadno se dá překročit hranice doporučeného množství tuku, i když si člověk vybírá zdravé výrobky (např. u 4 plátků 30% sýra to dělá docela dost z celkové dávky). STB mi podle kalkulačky vyšly na 80/105/17 a na 3811Kj. Musím říct, že mám docela hlad (jídlo rozděleno do 5ti dávek), problém je, že tak tak dosahuji 3811KJ, spíš to bývá míň. 2x v týdnu chodím na fitbox, zbývající dny 20min denně posiluji s vlastní vahou, většinou podle videí na fitness blender nebo Gilien Michels (1 den pauza).
Chtěla bych shodit 3-4 Kg tuku, nadále zpevňovat postavu. Chci se zeptat, jestli dny, kdy chodím na fitbox a mám vyšší výdej, můžu zvášit i příjem. Posílám příklad jídelníčku a moc prosím o kritiku (jsem na tento den docela pyšná a zbytek se snažím sestavovat obdobně) a o pomoc s vyřešením hladu (jestli to je normální stav tak OK, přežiji to).
Ty hodnoty BST jsou tady zaokrouhleny na celá čísla, ale v tabulkách, kde se mi to počítá je to přesné na desetiny


Snídaně
08:19 h
med včelí (lžička), Instantní kaše pohanková 30g
Pilos Cottage Klasik 24g
B5/S29/T2
Hodina cvičení

Dopolední svačina 11h
Pilos kefírové mléko 1,1 % tuku 250g
meruňky čerstvé 3x kus
9,5/22/3

Oběd 13:30
Moravské uzené 10 g
Active křehké plátky pohankové Bonavita 2x plátek (14 g)
šmakoun shmaky uzený 50g
9/11/2

Odpolední svačina 16h
fazole červené konzervované 100 g
rajčata kus (100 g)
loupaná krájená rajčata v rajčatové šťávě 200g
kuřecí prsa 50g
22/26/2

Večeře 19:30
Madeta jihočeské mléko lahodné 1,5% tuku 250ml
(ano vím, chybí sacharid ale nedokázala jsem to vyřešit v dané situaci jinak )

Druhá večeře 20:00
ovesné vločky 5g
Zott natura bílý jogurt 90g
5/7/3
Potraviny celkem: 3 456 kJ (není to číslo moc nízký?)
B57,52 S106,26, T14,53

Děkuji za jakékoli komentáře a pomoc.

rozaliiinka

Člen

# Zasláno: 5 Srp 2013 05:07:46


nooo rozhodně kdyz oosiluješ a mas aktivní pohyb jídlo musíš přidat i v netreninkový den podle me!! jídelníčky jsou sestavený pro někoho kdo nic nedela a jen sedí na zahdku!!! svačiny špatně- dej kvalitná chleba + třeba kuřecí prsní šunku.... ovoce jen po sportu nebo trochu na snidani do kaše...uzený nejez alespon ted na začatku kdyz to myslis vazně a hubneš...na obed krehke platky????ani nahodou!! dej pořádně rýži !! já dávám 40-45 syrové.... nebo 180-200 brambor... zeleninu nezapočítavem a hlad mit nesmíš!!!! mléko na večer taky moc nedoporučuju...S rozhodne musís navyýšit!!! klidně na 150... B bych drzela cca 70...T musís mít nad 20(ale kvalitní tuky,ne tuky ze sladkyho či uzenýho)

Barnysek

Člen

# Zasláno: 6 Srp 2013 10:15:18


Děkuji, sacharidy jsem navýšila, bílkoviny snížila na 70 (to už se dá líp). Knackebroty jsem dala na odpoledne, cereální pečivo na dopoledne, zvýšila jsem taky o 10g množství kaše k snídani.
Ta uzenina byla jen výjimka potvrzující pravidlo (i když měla 70% masa, moc na uzeniny nejsem, vlastně vůbec na maso, stačí mi tak 2x týdně. Mám ráda sýry, ale ty vždycky vyženou nahoru hodnoty tuku (nastavila jsem je od 20-30, fakt se i to hlídá dost blbě). Budu dolaďovat a na konci týdne sem dám zas nějaký jídelníček.
Ještě k tomu obědu v minulým jídelníčku oběd byl spíš ty fazole než knackebroty, čekala jsem s obědem na přítele, než se vrátí z práce. Ten mi s tím teda nijak nepomáhá, je samá tyčinka a čokoláda, ale zatím úspěšně odolávám.

Barnysek

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2013 08:40:41


Mám pocit, že v poslední době nemyslím na nic jinýho než na jídlo. Pořád počítám kolik má co STB, nemůžu se dočkat kdy budu zas jíst a na těchto stránkách trávím 90% času, který jsem doma. Dopoledne po snídani mám ještě pořád trochu hlad (40g instantní kaše, 3 lž cottage, oříšky, trocha medu) tak asi ještě trochu přidám? Po navýšení S na 130-150 ale už nemám hlad během dne a ani chuť na sladké. Budu mít možnost se zvážit až za dva týdny, tak snad tam bude aspoň kilo dole (během 3 týdnů by mohlo), hlavně ať tam není kilo nahoře

Monika333

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2013 10:39:31 ° Změnil/a: Monika333


Barnysek
A já mám pocit, že jíš špatně - málo. Nedivím se, že máš hlad když si dáš ráno jen 30g kaše, dopoledne sladké mléko, k obědu nesmyslně malou porci a k večeři ani ne kelímek jogurtu a 5g ( ) vloček... Ano, 3500Kj je opravdu nízký! Takhle si zaděláváš jednak na jojo efekt a jednak na pěknou podvýživu...
Co si jedla předtím? chvíli se takhle stravovat dokážeš, ale pak budeš podrážděná a unavená.
Už jen kvůli tomu, že o jídle tolik přemýšlíš a nemůžeš se dočkat kdy budeš jíst - to je strašný! A nekoukej na kilogramy, kilo svalu váží víc než kilo tuku.

Barnysek

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2013 14:26:16


Ahoj, děkujiá za reakci, však uz jsem to od rozaliiinčina přízpěvku změnila, předtím jsem se držela hodnot co vypoítala kalkulačka, teď jsem na 150S, 70B, nad 20T. Té kaše po ránu si dát moc nemůžu, chodím pak cvičit a když se najím víc tak to žaludek nedává (Zajímavé je, že po cvičení nic jíst nechci-bez hladu, bez chuti). S tím myšlením na jídlo jsem to myslela spíš tak, že se pořád snažím počítat a vymýšlet kombinace, než že bych na něj myslela z hladu (tedy od navýšení-předtím jsem ho fakt měla).
Sladké mlíko tam ráno myslím nikde nemám a 5g vloček je jedna lžíce, ta mi do toho jogurtu byla tak akorát. Pošlu další (navýšený) jídelníček. Mimochodem k těm sachrům k večeři, dokážeš mi poradit co si tak dávat-jsou např. knackebroty OK?

Ještě k tomu jídlu předtím-jedla jsem dost ovoce, nehledě na denní dobu, a občas nějakou buchtu nebo tyčinku (tak jednou za 2 dny), občas pizzu (jednou mesičně) jinak normální jídla (kuře, rýži, zeleninové saláty-opět ale často bez bílkoviny atd). Určitě jsem nejedla 5x denně a o tom, že by mělo mít jídlo dohromady jak S tak B jsem nevěděla, takže to byl kolikrát jogurt samotný apod.

Co se týká té váhy....to, že jsou svaly těžší vím (taky jsem se kdysi když jsem začla se cvičením hodně lekla, když jsem nabrala dvě kila-svalů), Je to takový blok no, (ale změřila jsem si míry, než jsem se tady do toho pustila, tak budu koukat radši na ně). A děkuji

Monika333

Člen

# Zasláno: 8 Srp 2013 07:24:38


Barnysek
Já bych ty sachry ještě klidně zvedla, ať máš pak z čeho snižovat, kdyby bylo třeba. S tím hladem, chuti po cvičení - i já někdy nemám ani chuť ani hlad, ale u mě je to spíš tím, že sem z celého předešlého dne tak najedena. 5g vloček mi ale prostě přijde směšné množství.
Knackerbroty k večeři jsou jedna z nejlepší volby - dlouhé sachry a navíc obsahují hodně vlákniny, což je zase k prospěchu. S jídlem souhlasím s rozaliii, jinak já bych ti doporučila ještě ubrat mléka, jogurtu a přidat spíš sýry.
Tak v porovnání jídla před a teď, to jsou moc hezké změny . Těším se na tvůj další jídelníček.

Barnysek

Člen

# Zasláno: 9 Srp 2013 09:11:42


Jídelníček 7.8.
Otesánek kaše instantní 40g
med včelí, Cottage cheese...

Dopolední svačina
ovesné vločky Nordwaldtaler 10:00 h 1x 50g 743 kJ
Albert Quality odtučněný tvaroh 10:00 h 25x 1g 73 kJ
med včelí 10:00 h 1x porce (5 g) 68 kJ

Oběd
míchaná vajíčka 13:00 h 55x 1g 360 kJ
Váhalova šunka od kosti 13:00 h 15x 1g 129 kJ
okurka nakládačka 13:00 h 1x 100g 50 kJ
celozrnné těstoviny Buitoni 13:00 h 50x 1g 740 kJ
šmakoun shmaky uzený 13:00 h 30x 1g 63 kJ

Odpolední svačina
míchaná vajíčka 15:00 h 1x 50 g 328 kJ
celozrnné těstoviny Buitoni 15:00 h 30x 1g 444 kJ
šmakoun shmaky uzený 15:00 h 20x 1g 42 kJ
Váhalova šunka od kosti 15:00 h 10x 1g 86 kJ (v podstatě zbytek oběda, pak jsem šla zas do práce)

Večeře
Bio Naturjogurt bílý Spar Naturpur 18:30 h 1x 200g 388 kJ
ovesné vločky Nordwaldtaler 18:30 h 10x 1g 149 kJ
med včelí 18:30 h 1x porce (5 g) 68 kJ
S150, B57, T25

Jídelníček 8.8.
Snídaně

Otesánek 07:00 h
med včelí, Instantní kaše 40g, 3 lžičky jogurtu, med
698 kJ

X
jablko 09:30 h 1x menší kus (100 g) 260 kJ (po cvičení-hodina body formu-v horku je to prý účinnější:-D už v 8h ráno bylo 30 stupňů)
X
Valašské Meziříčí kefírové mléko nízkotučné bílé 09:30 h 1x porce (250 g) 425 kJ
Xrohlík slunečnicový 10:00 h 30x 1g 344 kJ

Oběd
naturál rýže Lagris 13:00 h 1x 50 g 755 kJ
Xmražená zelenina čínská 13:00 h 1x 150g 344 kJ
kuřecí prsa 13:00 h 100x 1g 440 kJ

Odpolední svačina
Xrohlík slunečnicový 15:00 h 30x 1g 344 kJ
krůtí šunka pro děti výběrová 15:00 h 30x 1g 103 kJ

Večeře
knäckebrot žitný s vysokým obsahem vlákniny Racio 19:00 h 2x kus (13 g) 343 kJ
krůtí šunka pro děti výběrová 19:00 h 30x 1g 103 kJ
S117, B53
Vím že je to opět málo, ale ve 38 stupních jsem měla co dělat, abych do sebe dostala aspon něco

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 9 Srp 2013 09:22:14


Jenom 38 stupňů?? To je prd, tady bylo ještě víc
Fakt žalostně málo. Na mě osobně horko nemá vliv, co se chuti týká , s cvičením je to horší... takže snad se trošku ochladí a bude líp

Barnysek

Člen

# Zasláno: 9 Srp 2013 09:55:39


38 bylo na teploměru co je ve stínu:-D....ale zas na druhou stranu to horko nutí dodržovat pitný režim dvojnásobně To já chodím cvičit horko nehorko, už je to rutina.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 9 Srp 2013 10:09:43


tak samozřejmě, že na teploměru, co je ve stínu :-D... na slunku ti ani nebudu říkat kolik bylo :-D :-D

Barnysek

Člen

# Zasláno: 12 Srp 2013 11:49:26


Dva týdny mám za sebou. První týden byl špatně, při hodně nízkých hodnotách vypočítaných na kalkulačkách, 2. týden jsem všeho přidala. Odolala jsem dokonce věnečkům na oslavě narozenin, sice jsem vypadala asi divně a možná nezdvořile, že jsem nic nechtěla, ale v 8h večer se cpát věnečky by byl pořádný krok zpátky. V pátek mě čeká měření a vážení, tak se uvidí. Včera jsem jídelák nezapisovala, dnešní vypadá takto:

17.8.
Snídaně
Pohanková Kaše s jogurtem, hrozinky, med 08:00 h

Dopolední svačina
vločky 10:30 h
med včelí, BiFido bílý...

Oběd
strouhaný sýr Eidam 30 % tuku 13:00 h 1x 20g 220 kJ
Kaiser Franz Josef tuňák ve slunečnicovém oleji 13:00 h 60x 1g 578 kJ
naturál rýže Lagris 13:00 h 1x 45g 680 kJ
kukuřice sterilizovaná 13:00 h 1x 20g 78 kJ

Odpolední svačina
Toust se šunkou a sýrem (20g) 16:00 h

Večeře
Kaiser Franz Josef tuňák ve slunečnicovém oleji 19:00 h 60x 1g 578 kJ
knäckebrot žitný s vysokým obsahem vlákniny Racio


S151, B 77, T27

Barnysek

Člen

# Zasláno: 16 Srp 2013 16:37:02


Tak mám po 3 týdnech kilo dole (snad tuku Za dva týdny jdu na InBody, takže budu mít pak přehled jestli hubnu co mám a jestli přibývají svaly. Zatím se držím, i když teď nestíhám počítat a psát. Jsem doma u rodičů, na stole buchta, na stromech ovoce....chuť je velká, ale překonávám ji.

papricka28

Člen

# Zasláno: 16 Srp 2013 17:20:14


Barnysek
gratulace, jen tak dál taky se chystám na inbody, příští týden ale u mě ta změna bude jen maličká, jestli vůbec...ovoce na stromech máme taky plno, dávám si ho za odměnu po bruslích..ale když projdu kolem stromu plný švestek tak jednu prostě sním a ani nezapisuji a těch jablek uáá

Barnysek

Člen

# Zasláno: 18 Srp 2013 16:57:28


Děkuji moc, jsem fakt ráda, že to má nějaký výsledek, trochu jsem se bála-co kdyby nic.
Zítra zase budu zapisovat a vážit, abych získala lepší odhad. Chtěla bych to časem dopracovat k tomu, že nebudu muset počítat a i přesto se budu "zlepšovat" a taky se moc těším na to, až si bdu moct zahřešit ovocem nejen po cvičení a třeba čas od času tvarohovým Míšou.

Barnysek

Člen

# Zasláno: 2 Zář 2013 15:45:27


Nevyprdla jsem se na to, ale s přibývající prací jsem přestala vážit a začala jíst dopoledne v rozumné míře ovoce.
Dále dodržuji dopoledne sacharidy, k večeru bílkoviny, dělat jídla tak aby měla S i B, jíst 6 jídel pravidelně a kupovaných cukrovinek se ani netknu, stejně jako bílého pečiva atd.
Dneska jsem dělala čočku po indicku a k tomu celozrnné placky (jenom jogurt a celozrnná mouka, potřít česnekem a je to mňam) a ještě celozrnný perník s vločkama a medem, ochutnám ho až zítra dopoledne třeba po cvičení, určitě bude dobrý taky. Cvičit chodím 4x týdně, fitbox, bodystyle, občas pilates, TRX a mám další půl kilčo dole. Do konce září chci dát ještě půl kila a centimetry.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!