Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Recepty a jídla / Kvalitu z tvarohu neuděláme (aneb z hovna bič neupleteš)
Autor Zpráva
arnold

Člen

# Zasláno: 10 Srp 2013 16:56:08 ° Změnil/a: arnold


Nemám nic proti tvarohu ,ale z něj ani z žádného mléčného výrobku kvalitní postavu neuděláte, má to disacharidy, kasein apod.
Chce to 2 měsíce změnu.

Zákad KVALITY tvoří VAŘENÁ MASA,BÍLKY jako zdroj KVALITNÍCH BÍLKOVIN a VAŘENÁ rýže,brambory,čočka JAKO POLYSACHARIDY aZELENINA
Na pití
MATTONI PŘÍRODNÍ,KAFE


Kvalitní strava k dosažení konečných výsledků hubnutí,vyformování postavy a zbavení se zbytků tuku s udržením svaloviny.
Je určena pro ty kdo už ví jak "vypadá posilovna" ,zkrátka ne pro úplné začátečníky.

Zapomente na všechny mléčné výrobky v četně tak oblíbených sýrů 30%
i odtučněných variant.Mléko NE

Ovoce a další blbosti NE ani po tréninku.
„Fruktóza z ovoce je na rozdíl od glukózy zpracovávána lidským organismem jinak. Do jater přichází nedotčena, protože invertáza si s ní nedokáže poradit. Játra mají ke zpracování fruktózy určitý typ enzymu, ovšem potřebují k tomu fosfát, který játra získávají z adenosintrifosfátu (ATP), zdroje energie vyráběného mitochondrií. Výsledkem této loupeže (způsobené velkým obsahem fruktózy) je tvorba kyseliny močové a vyřazení důležitého enzymu, který udržuje nízkou hladinu krevního tlaku. V průběhu procesu se zapojuje více enzymu a ty vytvářejí tuk nejenom v játrech, ale také v orgánech a svalech. Strmě narůstají triglyceridy a lipoprotein VLDL, který se táhne podél tepen. V tomto případě je také jiná práce inzulinu, kde díky celému procesu většinou nastává, že člověk má stále hlad.„

Takže hlavně vařená rýže a brambory, popřípadě naklíčená čočka jako zdroje sacharidů a kuřecí (krůtí) prsa, vaječné bílky, libové hovězí maso

proč vaření
Jelikož chceme kvalitu a vaření
představuje nejzdravější způsob tepelné úpravy. Vařené pokrmy jsou lehce stravitelné. Výhodnější je vaření v páře, protože se při něm neztratí tolik živin vyluhováním, jako při vaření ve vodě a obvykle bývá také rychlejší. Vařené pokrmy jsou lehce stravitelné a vhodné i pro výživu při onemocněních trávicího ústrojí.

V období této diety a tréninku však tělo zažívá opravdovou energetickou krizi, velmi často tak sahá po bílkovinách, které přetváří na energii. Pokud nechceme, aby sahalo po tělesných bílkovinách, musíme příjmout nadbytek ve své stravě. 2-3g bíkovin/kg os. váhy

PŘÍKLAD JÍDELNÍČKU množství si spočte každej sám dle své osobní váhy
1 jídlo- 500mg vit. C,vit.A,E,
omeleta z bílků(bio olej, slunečnicový nebo olivový) a 100-200g zeleniny, ČERNÉ KAFE

2 jídlo- kuřecí prsa 300g zeleniny, rýžové hlebíky
3jídlo - filé, 300g zeleniny, rýže
před tréninkem
černá káva , termogenní spalovač, NOčko

po tréninku
whey hydro protein, tribulus terensis

4 jídlo - kuřecí prsa 300g zeleniny,brambory
5 jídlo - rybí filé, rýže zelenina

rikolami

Člen

# Zasláno: 13 Srp 2013 20:59:35


arnold
A jak nahradit vápník,ktrý je obsažen v mléčných výrobcích?Nějaký ten vápník je sice v rybách,zelenině(0,5kg květáku asi nesním abych pokryl denní dávku),ale to asi nepokryje denní příjem.

arnold

Člen

# Zasláno: 14 Srp 2013 07:32:16 ° Změnil/a: arnold


rikolami
Jaké fatální následky má pití velkého množství pasterizovaného mléko na naše zdraví?


Největší a běžně rozšířený omyl tykající se mléka je tvrzení, že mlé­ko pomáhá předcházet osteoporóze. Říkají nám, že se vzrůstajícím vě­kem se obsah vápníku v těle snižuje, a proto bychom měli pít hodně mléka. Zabráníme tak prý osteoporóze. Ale to je velký omyl.



Pití pří­liš velkého množství mléka ve skutečnosti osteoporózu způsobuje.Běžně se věří, že vápník v mléce se lépe vstřebává než vápník v ji­ných potravinách, jako jsou malé ryby, ale to vůbec neodpovídá pravdě.Koncentrace vápníku v lidské krvi bývá normálně 9 - 10 mg. Když však pijeme mléko, koncentrace vápníku v naší krvi náhle stoupne. Přestože se na první pohled může zdát, že se vstřebalo hodně vápníku, tento vzestup hladiny krevního vápníku má svou nevýhodu. Po náhlém vzestupu koncentrace vápníku v krvi se tělo snaží vrátit tuto abnormální úroveň zpátky k normálu vyloučením vápníku z ledvin močí. Jinými slovy, jestliže se pokusíme pít mléko, abyste získali váp­ník, ve skutečnosti dosáhnete přesného opaku, protože celková hladina vápníku v našem těle se sníží.



Ve Spojených státech, Švédsku, Dánsku a Finsku, čtyřech zemích považovaných za přední z hlediska průměrné spotřeby mléka, najdete mnoho případů zlomenin kyčle a osteoporózy.



V protikladu k tomu malé ryby a mořské řasy, které Japonci jedí uz celé věky a původně byly považovány za potravinu s nízkým obsahem vápníku obsahují vápník cenný tím, že se nevstřebává rychle a nezvy­šuje tak úroveň koncentrace krevního vápníku. Nevyvolává proto pro­cesy vylučování tohoto cenného prvku z těla. V období, kdy lidé v Ja­ponsku nepili mléko, byly případy osteoporózy řídké. Ani dnes se me­zi lidmi, kteří nepijí mléko pravidelně, nevyskytuje mnoho případů osteoporózy. Tělo dokáže vstřebat potřebný vápník a minerály při trá­vení malých ryb a mořských řas.

Jinak můžeš zvolit minerálky s větším obsahem Ca jako Hanácká kyselka ,nebo Ca v tabletách.


kingie

Člen

# Zasláno: 14 Srp 2013 09:47:50


..a to se zase dostavame k argumentu, ze mineraly v chemickem mixu nebo mineralni vode jsou "mrtve", tzn nebyly biologicky vyuzite zivym organismem, a tudiz nemaji vyuzitelnou formu a pomer mineralnich slozek. Jinak nepsal jsi nic o tom zda a podle jakeho zdroje je zrovna mineralka pomalejsi nez treba mleko.

No ale to uz bych odbocoval od hlavniho tematu, bilkovinnych zdroju.
Pokud jde o maso, vysoka konzumace podle ruznych zdroju taky neni zadne terno pokud jde o zdravotni rizika. Ja to teda nevidim nikterak radikalne..cim vice druhu bilkovinnych zdroju nacpu do jidelaku, tim nizsi konzumace od kazdeho druhu bude. A to znamena snadneji zvladnutelne mnozstvi travicich procesu a odpadnich latek, ktere telo musi kompenzovat a odfiltrovavat.

Jestli je tahle logika nejak prustrelna, strilej

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Srp 2013 11:51:04


kingie
mrtvé minerály je jen marketingové sousloví, žaludek o tom neví, buď to má s čím využit nebo nemá. (tečka)

arnold
Vím, že se nějak řešily právě mléčné produkty, které by pro opravdový příjem vápniku měly být lepší než samotné mléko.

Marek

Moderátor

# Zasláno: 14 Srp 2013 12:39:00


arnold
Jak říká kingie, taky si myslím, že ideální je střední cesta, tvaroh ani jogurty nevylučovat. Sám jsi před časem v jednom topicu tvaroh hájil s jeho plným aminospektrem a TADY dokonce jogurt doporučuješ jako ideální poslední jídlo dne a cituješ jeho klady.

Dna nebo-li nemoc králů se i u nás už začíná docela rozšiřovat, takže prát se celý dny masem je cesta do pekel. Vím, mluvíš o 2 měsících, ale jednak mi to nepřijde úplně rozumný pro nesoutěživce tohle zkoušet a hlavně za 2 měsíce figuru neuděláš, takže by to stejně bylo na delší dobu.

Neber to osobně, jen ne mi nezdaj tyhle radikální názory, který se stejně časem obrátí mnohdy i v pravý opak.

Monika333

Člen

# Zasláno: 14 Srp 2013 12:56:54


arnold
S tím souhlasím ale slyšela jsem jinou verzi, proč nám vlastně mléčné výrobky vápník spíše berou. A to tu, že mléko je kyselinotvorné a v těle je potřeba k jeho neutralizaci minerálů - a to právě i vápníku, jednak toho zrovna přijatého ale hlavně toho v kostech už uloženého.

A takhle to tu pozoruji se vším.. je několik vědců, verzí a pak čemu má člověk věřit.

rikolami

Člen

# Zasláno: 14 Srp 2013 16:37:47


No právě na internetu je tolik informací,že na jeden problém existuje několik studií,které jdou proti sobě a pak se v tom máme vyznat.

Teď jsem se dočetl,že hodně vápníku je v máku.100g máku obsahuje 1 200 až 1 400 miligramů vápníku(denní dávka).
problém je,že když si koupím makovec nebo nějaký makový závin,tak je zase plnej cukrů a tuků,takže pak už zbývá jen si ho doma pomlet a udělat si nějakej svůj produkt,ale komu by se do toho chtělo!?Mě teda ne.

arnold

Člen

# Zasláno: 14 Srp 2013 18:24:16


Nedělejte z toho vědu tahle ostřejší dieta s plným nasazením v cvičení se drží jenom 2 měsíce a potom se vrátím k šetrnější dietě takže to je i odpověd na kingího obavy z

Pokud jde o maso, vysoka konzumace podle ruznych zdroju taky neni zadne terno pokud jde o zdravotni rizika


kingie
se zase dostavame k argumentu, ze mineraly v chemickem mixu nebo mineralni vode jsou "mrtve", tzn nebyly biologicky vyuzite zivym organismem, a tudiz nemaji vyuzitelnou formu a pomer mineralnich slozek. Jinak nepsal jsi nic o tom zda a podle jakeho zdroje je zrovna mineralka pomalejsi nez treba mleko.

Jednak jsem to několikrát vyzkoušel ,ale to není asi argument,
jako vápník se nepoužívé Ca ALE iont Ca 2+,Mg2+ apod.
Jinak jsem maturoval z chemie (CHEMIK OPERÁTOR) a kdybych tam plácal něco o mrtvých minerálech tak by se mě profesor zeptal jestli jsem viděl nějaké žívé .
Je to asi jak stím aktivním O2 v pracích prášcích

Pokud bys chtěl nějakou střelbu tak se obrat na autory o daném tématu v období regenerace o podávání nápoje s bohatým zastoupenín iontů Mg+2, Ca+2,K+2 Jejich články mi potvrzjují moji praxi.Já to mám nějak naopak napřed praxe potom teorie.
jsou to
MUDr. Petr Šrámek,CSc
ústav preventivního a sportovního lékařství Budova FTVS UK, blok E, místnost 183, 184, J.Martiho 31, Praha 6

Bartůňková Staša
Doc. MUDr., CSc.
tel. 2 2017 2344Univerzita Karlova v Praze - Fakulta tělesné výchovy a sportu
Katedra fyziologie a biochemie

Marek
To co jsem psal o jogurtu je pravda ,tohle nové téma je o ostré dietě na 2 měsíce a tam už ani jogurty nemají místo.
Navíc jsem uváděl
Jaké fatální následky má pití velkého množství pasterizovaného mléko



Jnak , nikomu to necpu ale je to ověřený postup
ostrá dieta ,tvrdý trénink a po dosažení daného cíle cca za 2 měsíce se vráti k lehčí verzi s jogurtem a tunákem

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Srp 2013 14:34:29


arnold
Tak tak mléko je i nepasteriozované - i když to má zase své mouchy (a některé fakt velké)
A hlavně mléko, jako živý organismus, má i své deriváty (jogurty, tvarohy, cottage) a ty se zase vstřebávají jinak.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!