Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Doplňky výživy - všeobecně / super trénink a regenerace
Autor Zpráva
Afroman

Člen

# Zasláno: 18 Srp 2013 15:26:48


Ahoj beru před tréninkem dva přípravky které střídám (míchám 100% doporučené dávky):

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2212

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1825

během tréninku beru:

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1528

namíchám si cca 750ml do kterého přihodím ještě 50% NO co beru předem

po tréninku hned 75g http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=355 + 250 ml mléka + 5g kreatinu + 2 tablety aminokyselin http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=3185

pak za hodinu 40g http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1553 (naprosto vynikající protein - pro mě hlavně chuť - rozpustnost a 5g BCAA v každé dávce)

pak normální strava rýže atd. a v noci se pravidelně budím 1x - 2x a po každé si dám aminokyseliny 4tab. http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=3185.

Mám ještě L-carnitin 100.000 ten budu brát před tréninkem (páč bude už procházet )

Cvičím už s těmito doplňky více jak dva roky zlepšuji se stále ale mám málo síly a vytrvalosti v tréninku a navíc mě tělo bolí i 3dny. Snížil sem i tréninky na 2x týdně a zařadil systém HST aby si tělo oddechlo (zavánělo to přetrénováním). Nyní jedu HST už 4 měsíc a brzy se chci vrátit na klasiku split 2+1.

Potřebuji poradit s tím jak mít více síly a výdrže v tréninku.

Prý BCAA před tréninkem dodají více síly a ochrání svaly.
To samé slibuje i glutamin.

Jsou tu i speciální směsi z nichž mě zaujal: http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=3416

nebo si mám spíše objednat zvlášt BCAA a glutamin?
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=3179
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=3391

chtěl by sme si to dávat před-během-po tréninku.

BCAA sem nikdy neměl jen vím že dávka je 5g tak nevím zda mám brát 5+5+5 nebo 2+2+2.

Snad to není napsáno moc zmateně

Martin

Administrátor

# Zasláno: 20 Srp 2013 10:50:58 ° Změnil/a: Martin


Mléko bych po tréninku nedával a ten gainer rozmícha ve vodě.
Dávat aminokyseliny do proteinu nebo gaineru je vyhazování peněz. Dávku amin dej někde během dne na prázdný žaludek.
Pokud se v noci nebudíš sám od sebe (a to bych pak řešil ), tak se raději důkladně vyspi a doplňky už nech na ráno.

Více síly do tréninku a zároveň rychlejší regenerace. Jseš na sebe náročný to jsou protichudné žádosti. Na více energie do tréninku doporučím Agmatine - jedna tableta s NOčky a odcičíš cokoliv.

Dále pak pro více síly doporučím lepší spánek (nestávat v noci) a pokud by to šlo (to je můj sen), tak i odpoledne. A to je hned i první krok pro lepší regeneraci.

Tvrdšími tréninky s Agmatine budeš samozřejmě naopak mnohem unavenější.

Assault bych tam nedával má i betainovou NO složku a ty potřebuješ už spíše uklidnit, takže rozhodně spíše přes den kvalitní aminokyseliny a creatinové směsi.

Aminokyseliny můžeš použit ty Xtreme BCAA 5000 nebo Gluta Core s tím, že bys je bral mezi jídly, pro tyto účely by se více šiknul Xtreme BCAA 5000 - šel by brát i na noc.
Osobně bych tam dal absolutní špičku a to
Megabolic Fuel


nebo

Amino Fuel



Creatinovou směs bych pak možná nahradill KreAlkalynem v prášku. Při dávkování cca 3x denně 4g funguje v te práškové podobě moc hezky a ani moc nenatahuje vodu:
Kre-Alkalyn 200g


Afroman

Člen

# Zasláno: 21 Srp 2013 22:48:40


Děkuju za odpověď.

Proč mléko ne po tréninku?

Tu dávku amin do gaineru dávám jen proto aby jsem dohonil g aminokyselin (protože 40g bílkovin by jsem musel mít 200g MM4000 a to mě přijde dost cukru beru jen 75g) Možná by jsem měl dávat jen protein? ale po tréninku chybí hlavně rychlé cukry a ty MM4000 jsou.

V noci se budím sám od sebe jak to mám řešit? Mám od tebe ZMA a díky nim se budím jen1-2x (je to k vůli ruchu z ulice máme tu 4 nonstopy v okruhu 200 metrů. Navíc jak hodně piju cca 4 litry denně tak mě to v noci nutí na wc. dříve jsem se budil i 4x za noc po těch ZMA se to zlepšilo dokonce sem párkrát spal až do rána.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Srp 2013 12:45:58


Afroman
přotože mléjo se tráví na dlouho a po tréninku spěcháš.

Gaineru dej 150g - to je tak akorát.

Buzení v noci - dej si na noc lehčí jídlo (žádný kasein), jinak už nevím.

Afroman

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2013 19:34:12 ° Změnil/a: Afroman


Mám 102 kg a 19% tuku který chci redukovat, tak proto si dávám jen 75g MM4000 a dávku amin.

Možná by bylo lepší dávat 40g why proteinu ale zase chci dát nějaké ty rychlé cukry jako ochranu před katabolismem.

Tak sem dal na tebe a dneska sem si MM4000 namíchal jen s vodou s mlékem je to chutnější ale megamass je super i s vodou.

Na noc sice moc nejím ale zkusím nějakou dobu to zkrouhnout jen na why protein a max v 20:00 tuňáka.

Pak sem písnu jestli se spanek zlepšil.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 23 Srp 2013 12:08:07


Afroman
Mám 102 kg a 19% tuku který chci redukovat, tak proto si dávám jen 75g MM4000 a dávku amin. - aha, tak jako nouzovka OK, ale příště si prostě kup drink s pro tebe vhodným poměr bílkovin a sacharidů
Dávka 75g má jen 50g sachrů, takže bys potřeboval něco jako

Growth Factor Mass


Ten má ve 100g bílkovin 37g a sacharidů 52g (z toho 8g jednoduchých na okamžitý start), navíc tam pak budeš mít i ty přidané látky ve správném poměru.

Afroman

Člen

# Zasláno: 23 Srp 2013 17:12:08 ° Změnil/a: Afroman


super děkuju

no ale koukám že to zase tolik BCAA nemá tedy
jen 2,6gramu ve 150g a navíc v poměru 11:1:1 hmm zajímavé..

Mega Mass 4000 má v 150gramech - 7,47 gramu BCAA

Ovšen jako komplex potréninku to vypadá super akorát si tam ještě přihodím dávku těchto BCAA

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2985


Martin

Administrátor

# Zasláno: 28 Srp 2013 10:12:18 ° Změnil/a: Martin


Afroman
To nejde takto srovnat.

BCAA samostatně jako free aminokyseliny působí více anabolicky, než když je smícháš s bílkovinami. Obsah BCAA v proteinech a gainerech je jen záležitost marketingu, finančně je to nesmysl.
Stejně tak účel BCAA jako "ochrany svalů" lze přeložit jako "spálení" = náhrada cukru. A cukru je v GMM4000 dost.

Anabolické reakce pak po tréninku nejsilněji opět spouští kombinace cukru a taurinu, zbytek je tam jako snadno stravitelné zdroje.

Jestli tedy něco do gaineru přidat, tak klidně ještě taurin a creatin. Tím se maximalizuje množství vody (a i živin), které se po tréninku nacpou do svalů - a to je cílem potréninkové suplementace.

Creatin bych tam dal Crea Core, díky obsahu kreatinu HCL funguje pěkně rychle a silně:


Taurin je zde:


Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!