Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Ka7-38let, 115kg, 175cm-cíl dostat se pod 80 cm v pase
Autor Zpráva
Ka7

Člen

# Zasláno: 26 Srp 2013 12:00:58


Ka7-38let, 115kg, 175cm-cíl dostat se pod 80 cm v pase

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 26 Srp 2013 12:28:17


Ahoj,
snad se Ti bude s novým deníčkem dobře hubnout

Ka7

Člen

# Zasláno: 26 Srp 2013 14:12:21


Ahoj Lucko i všem ostatním.

Ráda bych, ale do teď jsem především jen skuhrala a čekala asi na nějaký zázrak. Podvědomě jsem asi doufala, že to někdo udělá za mne. Sice chápu smysl skládání jídelníčku- teda aspoň doufám - ale nebyla jsem schopná si nějak porovnat priority. Mezitím jsem o pár let starší (tím pádem už nebyl ani pravdivý původní název deníku, tak proč to nevzít od začátku a snad konečně pořádně .
Nenašla jsem žádnou jinou cestu, která by vedla k vytouženému zhubnutí. Navíc kdysi (sice ne dostatečně dlouho) jsem F-ko vyzkoušela a šlo to slušně.


Pro začátgek moje měření:

lýtko-48 cm
stehno-75 cm
boky-126 cm
břicho-125 cm
pas-111 cm
pod prsama-107cm
prsa-127cm
paže-38

Ještě před cca týdnem jsem měla 116,6 kg. Dneska sice "jen" 113,7kg, ale je to jen virózou, která se mnou te'd lomcuje. Počítám, že až se to uklidní, bude to nějakých 115 kg, které jsem si napsala do názvu.

To, co mě ale především děsí, jsou výsledky Inbody, kde mi zjistili, že mám 49,5 kg tuku . Už to není jen o estetice, ale o zdraví.

Štve mně, že si nerisknu na brusle, mám vyhřezlou plotýnku a riziko, že se sebou švihnu při téhle váze....už bych se asi ani nezvedla , štve mě, že nestíhám svým dětem aj.

No a nakonec bych napsala, že nemusím mít 90-60-90, budu ráda, když se vrátím k nějaké normílní konfekční velikosti např. ze 42 bych byla nadšená. Navíc počítám s tím, že to nebude dřív než za rok.

Večer poskládám jídelníček. Zkusím začít na 140B na 200 S.

Ka7

Člen

# Zasláno: 26 Srp 2013 14:22:44


Ráno vstávám cca kolem 5 a chodím spát nejdřív v 11 večer, proto bych si rozhodila jídlo do 6 jídel:

6 porcí
1: B 16g - S 48g.
2: B 23g - S 32g.
3: B 23g - S 32g.
4: B 23g - S 32g.
5: B 23g - S 32g.
6: B 34g - S 23g.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 26 Srp 2013 14:28:04


Ahoj,
no spíš to bude déle než rok ;-)... raději pomaleji, ale jistě.
140B, 200S - já bych to teda upravila, když jsem měla Tvou váhu, tak jsem měla bílkoviny 125g - dle mě to úplně stačí, sacharidy můžeš i trochu navýšit (i já osobně někdy sním +-200g sacharidů a to mám o 30kg méně), tak okolo 220g by bylo asi ideální + tuky do 30g.

Míry jsem měla na začátku ještě větší a dokázala jsem zhubnout, když jsem ze 128kg zhubla (zatím) na 84g, tak to musíš dokázat taky

Na jídelníčku není nic složitého, já osobně nikdy žádný napsaný neměla, jen zapisuju, co sním ;-), ale chápu, že někdo to musí mít černé na bílém, koukni k ostatním a inspiruj se

Bez pohybu to nepůjde! Pro začátek bych zařadila každodenní procházky svižnějším tempem (cca 1 hodinu) - pokud nejsi na pohyb zvyklá, tak to bude ze začátku stačit, pokud jsi s pohybem kamarád, tak můžeš klidně zařadit i nějaké posilování ;-)

Ka7

Člen

# Zasláno: 26 Srp 2013 15:30:38


Vcera to bylo 12 let co jsem se vdala a mela jsem o cca 40 kg mene. Do 40tky bych je chtela odlozit. Lidicky jako Ty maji muj obrovsky obdiv. Musela jsi mit nejakou super motivaci. U mne se motivace taky vyvijela. Od potreby se libit az po potrebu byt jen spokojena sama se sebou. Snad to klapne.

Ka7

Člen

# Zasláno: 28 Srp 2013 23:07:02


Pokus o jídelníček:
7:00 tmavý chléb (žitný) 50 g,- 1 050,00 525,00 KJ , B 2,95 , T 0,7 , S 27,0
lučina 50 g,- 1 220,00 610,00 KJ , B 5,50 , T 13,5 , S 0,5
polotučné mléko 100 g,- 190,00 190,00 KJ , B 3,00 , T 1,5 , S 5,0

9:30 vločky+ořechy, sl.semínky+rozinky+med 50 g,- 1 718,08 859,04 KJ , B 5,75 , T 6,3 , S 34,3
polotučné mléko 150 g,- 190,00 285,00 KJ , B 4,50 , T 2,3 , S 7,5

12:00 brambory vařené 150 g,- 302,00 453,00 KJ , B 2,64 , T 0,2 , S 25,9
kuřecí játra 150 g,- 490,00 735,00 KJ , B 28,35 , T 6,0 , S 1,7

14:30 tmavý chléb (žitný) 40 g,- 1 050,00 420,00 KJ , B 2,36 , T 0,6 , S 21,6
vejce 2ks g,- #N/A 662,00 KJ , B 14,00 , T 12,0 , S 0,0

17:00 brambory vařené 150 g,- 302,00 453,00 KJ , B 2,64 , T 0,2 , S 25,9
kuřecí játra 150 g,- 490,00 735,00 KJ , B 28,35 , T 6,0 , S 1,7

19:30 knackebrot 20 g,- 1 400,00 280,00 KJ , B 2,00 , T 1,0 , S 12,2
Hollandia selský jogurt bílý 250 g,- 262,00 655,00 KJ , B 8,50 , T 9,8 , S 8,8

21:00 knackebrot 20 g,- 1 400,00 280,00 KJ , B 2,00 , T 1,0 , S 12,2
Hollandia selský jogurt bílý 250 g,- 262,00 655,00 KJ , B 8,50 , T 9,8 , S 8,8

7 797,04 KJ , B 121,04 , T 70,74 , S 192,86


Sakra, mam hodne vysoko pořád tuky a to jich baštím o 10000% méně, než když to nehlídám. Asi dojde na Martinova slova a budu muset omezit oříšky a jiné dobroty . . . .

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 28 Srp 2013 23:39:44


Ty jo, tak to je teda jídelníček ... to chce na tom opravdu trochu zamakat

7:00 - proč ta lučina?? 13,5 tuku asi mluví za vše ;-)
9:30 - chápu, že člověk si ty vločky asi chce ochutit, ale je to celkem zbytečné - ty ořechy bych jako problém neviděla, pokud bys omezila ostatní tuky .-)
12:00 - vím, že to máš rozpočítané na šest jídel, ale já osobně mám oběd jako druhé hlavní jídlo, hned po snídani, a když se nenajím pořádně na obdě, tak to pak stojí za prd, těch brambor bych dala tak 200g (ovšem za syrova!!!) - nevím jestli uvádíš za syrova nebo už vařené
14:30 - 2 vejce?? to myslíš vážně , dej si tam radši kuřecí šunku a 20% eidam (nebo jenom bílek), výjimečně, pokud víš, že budeš mít za den málo tuku, tak můžeš dát i žloutek
17:00 - asi ok
19:30 + 21:00 - no nevím, dvakrát po sobě stejné jídlo,... navíc takové tučné, jogurt je fajn, ale tuku má fakt dost,... zkus na tu druhou večeři tvaroh (pokud ti nevadí na spaní) nebo tvarůžky

nikde zeleninu nevidím, tak asi ji nezapisuješ, ale nezapomínej na ni

Mně osobně se to hlavně zdá hodně fádní jíst sice 6x denně, ale z toho 2x stejná jídla (i gramáží), ale pokud ti to vyhovuje...
Sorry za tolik kritiky, ale sama sis odpověděla, že to chce ještě vylepšit ... držím palce
Zkus ještě vždycky sesumazizovat jaký jsi měla pohyb

Ka7

Člen

# Zasláno: 29 Srp 2013 08:55:52


Ahoj Lucko.
Díky za podtřehy. Nevnímám to jako kritiku, spíš jako snahu mi pomoc. Zkusím odpovědět na ty otázky, jo ? Napsala jsem lučina, protože netuším, jak zapisovat překapaný jogurt, viz tento odkaz:

http://www.toprecepty.cz/recept/26551-domaci-lucina/

Jen netuším, jak ji započíst. Zatím ani nevím, jestli dám i to množství, snažila jsem se jen by vyšel poměr B-S v tabulce . Je to jídelníček na dnešek. Večer písnu, jak to šlo nebo nee.

K posledním 2 jídlům: Nevadí mi stejné jídlo (po sobě opakující se). Prostě jen to co připravím, tak rozdělím a polovinu sním hned a polovinu za 2-3 ho'dky potom.

Jíst 7 denně mi nevadí, vyhovuje. Dát jako druhé jídlo oběd, to i vzhledem k času (Vstávám cca kolem páté ráno) by mě asi porazilo.

Jinak zeleninu nezapisuji, ale snažím se ji mít u každého jídla, kde to jen trochu jde. Například ten jogurt večer je o tom, že pokrájím hodně rajčat a okurky, zamíchám do jogurtu, posolím a popepřím, polovinu si dám s knekoušem hned a polovinu později. Samotný jogurt bych určitě v takovém množství nepozřela. Ale jak jsem psala, je to na den předem. VEčer písnu, jak to šlo.

Dokoupím, resp. nechám dokoupit eidam a šunku a tvaroh, vycházela jsem ze surovin, co tu jsou. Ležím bohužel doma s chřipkou. Tím je i zatím úplně potlačený pohyb. Ležím v posteli a jediný pohyb je cesta na WC, do kuchyně pro jídlo a pro horký čaj . Zkoušela jsem si cvíčo podle

http://www.dvdsvet.cz/dvd/cindy-crawford-fitness-pro-kazdeho-posetka-a kce-p101490/

Zkusila jsem cca 15minut jakéhosi cvičení po porodu. Moje fyzička je na tom dost bledě a ani to jsem neudýchala. Přičítám to ale plnému nosu. Myslím, že už za týden to bude zase jiné. U Tebe mne zaujalo cvičení podle Jill. Neposlala bys mi prosím odkaz, podle čeho jsi začínala? Dík. Katka

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 29 Srp 2013 09:26:07


Ahoj,
já jí dělám taky a počítám to normálně jako ten jogurt,... když má jogurt na 100g cca 3,9g tuku, tak 50g hmoty nemůže mít přece 13 gramů, ne??? max může mít tolik jako např v těch 100 gramech - max 4 %
Když vstáváš kolem páté, tak proč jíš až v 7??

Pokud máš chřipku, tak se na ten jídelníček vykašli. Já osobně chřipku tedy nikdy neměla, ale tolik jídla a navíc takovém složení (např ten jogurt - by letěl ze mě asi hned ven a ty vejce asi taky). První se vykulíruj a pak začni s jídelníčkem. Když to vydrželo tolik let, tak pár dní to ještě vydrží!!! S tím cvičením začni až se pořádně uzdravíš, jinak si zaděláváš na další komplikace.

K Jill: já začínala Shred (3 videa po 10 dnech) a pak jsem přešla na body revolution (je to víc o posilování - akorát ty videa jsou už stažené z ulozto.cz, a lze je buď koupit nebo stáhnout na hellspy.cz - za poplatek - je to asi 150 Kč, ale stáhneš toho mraky)

Vždycky sem radši hoď jídelníček "opravdový" co opravdu sníš a ne co sis naplánovala - ono často to co je na papíru nemusí být ve skutečnosti

Tak se co nejdříve uzdrav, venku začíná být hezky, tak ať si toho ještě užiješ ;-)

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 5 Zář 2013 11:09:12


Ahoj,
tak co chřipka? Šla o dům dál nebo se tě pořád drží?

Ka7

Člen

# Zasláno: 5 Zář 2013 11:32:33


Čau Lucko. Už nechrchlám tolik jako na začátku, dokonce jsem měla i neschopenku ukončenou s tím, že si jen za hoďku zavolám o výsledky krevních testů, které budou určitě ok...no a nebyly . Tak jsem se tam vrátila a jsem dál v evidenci práce neschopných+jsem vyfásla prášky po 12hodinách. Včera jsem zkusila nějaké to cvíčo - asi 10minutové z dvd od Cindy Crawford. Fakt jednoduché jako facka-teda kdysi bývalo-ale tentokrát jsem byla spocená až ...no prostě všude . Snažím se jíst rozumně, zrovna jsem si ráno říkala, že dnešek sepíšu a hodím sem na net. Aspoň mezitím vypiluju ten jídelník....Co Ty? Jak Tobě se daří?

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 5 Zář 2013 11:42:07


Tak to ti teda fakt nezávidím .... s tím cvičením bych to fakt nepřeháněla ... zpotíš se, trocha chladu a jsi s nemocí zase na začátku , pokud chceš opravdu cvičit, tak zkus jenom nějaké "protahování" u kterého se nezpotíš - zdraví je důležitější
No mě se daří fajn... i když postupem času to jde hůř a hůř to shazování , ale jde to, viz můj deníček,... akorát tam už neházím každý den jídelníčky, jen občas

Ka7

Člen

# Zasláno: 5 Zář 2013 11:45:18 ° Změnil/a: Ka7


Myslím, že nejde o to mít všechno sepsaný. Hlavně že víš, jak na to, aby to fungovalo. To já ještě bez kontroly nedám.... a před Tebou smekám, shodit ze cca 130 na 86...navíc mi příjde, že to šlo u tebe i relativně rychle.

jéjej pardón, teď koukám že ještě míň -84, fakt dobrý!!! Co konfekční velikosti, jak tam jsi se posunula, už by ses vešla do původního oblečení dvakrát, co ?

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 5 Zář 2013 12:28:45


Díky, ještě 20 kg chybí :-D... neboj to dáš taky!! Jen to chce disciplínu a nepolevovat
Rychle to nešlo jedu do asi rok a 3/4, takže myslím, že je to spíš pomalé :-D... já shodila první 10 kg a pak jsem nějak přestala a začala jsem pořádně až o něco později ;-).... v nejhorším období jsem měla přes boky 136 cm, když si to teď vybavím, tak se mi chce brečet.

Konfekční velikosti :-D... no do původního oblečení asi těžko, jelikož už ve 14ti jsem měla 100 kg :-D... no musela jsem šatník obměnit, halenky a trička nejsou tak strašné, ale na kalhotách jsou poznat každé dva cenťáky dolů :-D, teď jsem chodila většinou v sukni a šatech, ale když jsme si oblékla rifle, tak jsem v tom vypadala jako hastroš .... původní velikost popravdě ani nevím... 52-54 (xxxl), teď je to 46-48, xl (někdy i "l")... ono je to s těmi velikostmi diskutabilní, nejlepší je vyzkoušet... byla jsem kupovat "sportovní kalhoty" na procházky (zkusila jsem 48 a padaly mi, bych potřebovala cca 44, ale už nebyly, tak jsem vzala jiný typ 50/52 a byly akorát - ale když jsem je srovnala s ostatníma kalhotama téže velikosti, tak odpovídali tak "46" - tak si vyber)... hlavně co mě těší, že nakupuji v "normálních obchodech" a "nositelné věci" a ne v nadměrných velikostech

Ka7

Člen

# Zasláno: 5 Zář 2013 12:36:16


To je fakt, to mně štve moc....nakupování je spojené s hroznou depkou. Ráda nakupuji snad jen boty a korále , tam to nevadí, ale jak potřebuju nové kalhoty, tak bych vraždila, jakou mam depku....nakonec jsem se naučila i šít, protože jinak jsem si připdala jako hastroš. Vůbec žádný výběr, nic šmrncovního, nebo jen poskrovnu....já teď nosím 50-52 a moc se těším alespoň na 46, lepší by byla 42. ale to je hudba hoooodně daleké budoucnosti. Tak snad to klapne. Když vydržím, tak si to dám ke svým 40. narozkám jako nejsuprovější dárek. Půjdu a vykoupím všechno krásné oblečení


Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!