Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / fototrilobit (Nitramotteh) 45 - 79/176
Autor Zpráva
fototrilobit

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2013 13:17:34 ° Změnil/a: fototrilobit


Ajťák, takže sedavé zaměstnaní, prostě kancelářská krysa.

Ale, kolem poledne pokud zrovna neprší, tak vyjdu na 25 min. rychlejší procházku cca 6 Km/h a pokud prší, tak lezu po schodech nahoru a dolů až mi z toho šibe.

14 dnů již chodím 2x týdně do posilovny (Út, Čt), kde cvičím pod dohledem trenéra. Mimo to chodím ostatní dny, kromě neděle od slova nedělat, na střídavě rychlou (8 km/h) a pomalejší (6 km/h) procházku prolnutou cca 5 min. pomalým joggingovým během. 5 min proto, že zatím nějak nevydržím s nohama. Doma (panelák) nejezdím výtahem nahoru, ale šlapu pěšky

Cíle: optimalizovat váhu (72 Kg), získat větší fyzičku, nahradit tuky svalstvem a když to půjde tak joggovat cca 30-60 min. Sestavit si sám svůj optimální jídelníček dle aktuální váhy a fyzické kondice.
Shora uvedené aktivity jsou cca 14-21 dnů.

Více o mne, resp. o mém snažení je na http://bezbalonu.blogspot.cz/

Mám váhu OMRON BF511 s měřením BMI, tělesného tuku, Visceriálního tuku, kosterního svalstva, RM v Kcal
Aktuální stav dle váhy z 4.9.2013:
Hmotnost: 79; BMI: 25,5; Tuk: 22,6%; Svalstvo: 36,4; Visceral tuk: 9
Ostatní šílenosti včetně odkazů na dosavadní jídelníček a průběžného měření včetně obvodů těla viz můj blog.

packa17

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2013 16:14:05


a jak jsi spokojenej s váhou? neporovnával jsi jinde třeba na inbody? zda je váha přesná? a když by jsi se změřil opakovaně třeba 5x do hodiny změří stejně?

fototrilobit

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2013 22:28:12


Mno, srovnávat profesionální tělesný analyzátor s osobní váhou je dost přehnaný. Před OMRONem jsem měl krátce váhu OKOIA nějaký číslo a to byl zmetek na druhou. V třech měřeních za sebou v průběhu 1 min. mi naměřil rozdíl hmotnosti až 2 Kg.
U Omronu jsem naměřil rozdíl pouze 100g což je deklarovaná nepřesnost 1%, což ostatně mají všechny osobní váhy.

Rozdíl mezi naměřenými hodnotami z InBody 220 a Omronem není až tak velký, takže pro domácí použití zcela vyhovující. Pokud se necháš změřit 1x za 1-3 měs. na Inbody budou výsledky samozřejmě přesnější.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Zář 2013 14:26:43


fototrilobit
Střídat posilovnu a aerobku je dobrý nápad. Zkus to zařidit tak, aby ta aerobka byla také pořádna - tak 60minut 2x za týden.

Jídelniček nevidím, tak nic nepíšu

fototrilobit

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2013 15:16:17


jídelníček od 30.8.2013 je k vidění zde: http://goo.gl/7etuaR . Nechce se mi to přepisovat a také není "optimalizováno" dle doporučených hodnot bílkovina sacharidů dle hmotnosti dle vašich tabulek. Dle tohoto jsem spíše mířil na Kcal.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2013 18:17:14


Dle tohoto jsem spíše mířil na Kcal.... klasika , to klidně můžeš sníst vepřo, knedlo zelo na oběd, dvě čoko tyčinky a KJ (kcal) a máš splněno...
Na jídelníčky jsem koukala, a ani se mi k tomu nechce nic psát ... skoro všechno špatně, takže si spíš pročti články, jak sestavit jídelníček, podle toho si nějaký sestav


fototrilobit

Člen

# Zasláno: 7 Zář 2013 14:51:01 ° Změnil/a: fototrilobit


Tak tento jídelníček by mohl být už lepší, resp. platný pouze pro 7.9.2013 http://goo.gl/7etuaR a pokud sjedete na "přehled DDD" ukáže se tabulka rozvržení příjmů dle Bílkovin, Sacharidů, Tuků na jednotlivé části (6 jídel/den) - není sestavováno dle Kcal, ale dle objemu B/S pro váhu 78 Kg, tj. doporučené hodnoty dle vaší výživové tabulky: S:162 / B:128 / T:22.

Ráno by šlo změnit poměr S/B výměnou za Jogurt Holladia 150-200g + 4 lžíce ovesných vloček.

Jablka se nevzdám i kdyby čert na koze jezdil.

Pohyb aktivity:
před snídaní: rozcvička 5 min - sem jí trochu utnul
odpoledne po svačině: chůze 6 Km/h - 30 min
večer mezi večeří a 2. večeří (spáleno 503 kcal, měřeno pulsmetrem Sigma 10.11): celkem - 20 min chůze 6 km/h, 20 min chůze 8 km/h, 22 min indiánský běh (pomalý běh/rychlá chůze), výstup po schodech do 6. patra.

fototrilobit

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2013 16:24:55


I dnešní jídelníček 9.9.2013 by mohl být snad v rozsahu 128-B/162-S s rozložením do 6 jídel během dne, resp. trochu méně B a poněkud rozkolísané. V pracovní dny se to špatně dávkuje Samozřejmě někde něco přebývá/ubývá http://goo.gl/7etuaR.

Pohybové aktivity odpovídají běžnému neposilovacímu dni +/- pár minut indiánského běhu. Zítra opět posilovna. Jsem zvědam, co mě tentokrát bude bolet

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2013 17:50:35


Nechci ti do toho moc kecat, ale:
snídaně ok.
svačina: banán?? to jablko snad stačilo, ne? gervais?? dej radši cottage nebo 20% eidam + šunka
oběd - to je snad vtip, ne pokud tedy nechodíš na obědy někde do závodky, opravdu musíš mít každý den polévku?
večeře - tam už bych brambory nedávala, ale zase jich není moc, tak ok

Když na to mrkneš, tak "kvalitních" sacharidů máš jenom 120, což je na chlapa celkem bída (zbytek ti tvoří to ovoce).

Ono s tím rozložením B/S/T je jen orientační, já osobně se tím moc neřídím, kdyby ano, tak bych na oběd musela mít mini kopeček rýže a dvě sousta masa
Už to vypadá lépe, ale ještě to chce určitě vypilovat

Vypadá to, že jsi "ovocný typ", ale hold se musíš trošku krotit , na snídani, popř. na první svačinu fajn a pak až po cvičení, jinak ne (hlavně ten banán, to je zásobárna cukrů)

fototrilobit

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2013 19:00:15


Polévku nemusím každý den, jen o víkendu a tahle zbyla .. ze soboty, ... od oběda. Když se s tím crcám, tak to přeci nebudu vyhazovat. Polévky vařím jen o víkendu. A víš co se říká. "Polévka je grunt, kdo jí nejí, tak je špunt" Blíží se zima, potřebuji nové sportovní oblečení do chladnějšího počasí. Znáš to, "korunka ke korunce" a je z toho funkční prádlo pro chladnější počasí.

To samý druhá část oběda, tj. sojové kostky také zbyly ze druhé večeře, tak je přeci také nebudu vyhazovat.

U snídaně vyřadím activii za nějaký jogurt s nižším obsahem tuku do max. 2,5%.

A sacharidy? Já nevím co mám tedy dělat, nejdřív sacharidy moc, pak sacharidy málo. Z ovoce už jím přes den jen to jablko, pouze 2 švestky a no a sem tam se tam vloudí banán. Dobře, mohu přesunout po večerním poloběhu k rychlému doplnění energie. A když ani tak nebude spokojenost, tak hold vynachám.
... někdy

Na obědy/2. večeře už jsem nakupil šmakouna, tofu a tuňáky ve vlastní šťávě a budu dlabat se zeleninou a 100% celozrnným žitným chlebem, popř. kombinovat s nízkotučným tvarohem.

Jsem začátečník! Nemůžete na mě hrrr, grrr, hrrr. Se mi to zoškliví a co pak

Jinak díky za rady co kde vyměnit abych nebyl jen kritický a trošilinku jízlivý, ale jenom malounko.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2013 19:12:02


ogurt s nižším obsahem tuku do max. 2,5%. .. nebrat, nejlepší Hollandia (já jím i z valašska nebo Olmu, teď jsem měla i nějaký kauflandský a byl skoro jako hollandia) - tyhle jogurty mají okolo 3% tuku - nízkotučné nebrat (a ani smetanové)... já to s tou polévkou znám jinak, ale to je jedno
Na snídani jsou nejlepší vločky - nejlepší je si koupit obyčejné a něco si do toho namíchat

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Zář 2013 15:13:59


Lucinka215
Kaufland kupuje Jogurt od Hollandie, snad by to tedy mělo být to samé, kupuje to od ních hodně řetězců, třab i Globus.

fototrilobit

Člen

# Zasláno: 13 Zář 2013 10:46:39 ° Změnil/a: fototrilobit


Dle článku "Jak a kdy používat doplňky výživy" jsem v eshopu zvolil následující kombinaci pro fázi hubnutí při současném posilování, nyní 2x týdně, cca po 14 dnech 3x týdně s trenérem:
- L-carnitine 100000 Extra Strong
- Turbo fat killer NEW Wellness food
- Taurine Prom-in
- Vita-X Iont koncentrát Vitalmax

Není tam nějaká úplná zhovadilost?

Do budoucna předpokládám opět nabírání tentokrát už jen svalové hmoty.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Zář 2013 13:55:38


fototrilobit
spalovače OK
Ten taurin má smysl s cukry, tak zde to moc nechápu i když experimentům se meze nekladou. Spíše bych doplnil protein nebo aminokyseliny.

fototrilobit

Člen

# Zasláno: 13 Zář 2013 14:17:07 ° Změnil/a: fototrilobit


Martin
OK, Night 80 Protein
... nebo jakou skladbu by jsi mi doporučil jako začátečníkovi, do posilovny chodím cca měsíc 2x týdně a řekl bych, že zatím není vidět změna kromě menšího objemu v bocích, malinko v pase a na břiše.

Tak STOP!
Nedočetl jsem "Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí". Vyberu dle tohoto. OK.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!