Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Patricie12 22 let 70/172 - cíl 60kg
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 .
Autor Zpráva
Patricie12

Člen

# Zasláno: 15 Zář 2014 11:25:57


Martin
Taky se mi zdá, že těch bílkovin mám moc, ale mám to takhle spočítaný od trenera. Sacharidy teď budu zvedat na 100g, tak uvidíme co to udělá a jestli se ta pleť zlepší. Nevim jak je to možný, ale i když hubnu tak mám břicho jak balon, ptže mně ty bílkoviny hrozně nadýmají .

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Zář 2014 14:44:14


Patricie12
se nesmíš ptát na dvou místech - dozvíš se dva výsledky

To stáhni decentně a nic mu neříkej

Důležité není zda je břicho jako balon, ale právě množství tuků v kůži.
Ale tu stravu si trochu uprav. Omez bílkoviny, hodně přemyšlej nad formou sacharidů i nad zeleninou, hodně pij. A doplň ty minerály a vitamíny.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Zář 2014 14:45:15


a taky používej jen ty nejkvalitnější proteiny, pokud tu to dělá potíže. Moc jich nesníš, tak si můžeš dovolit něco od Amixu s trávicími enzymy, nebo Trec ISO 100 (totální špička).

Patricie12

Člen

# Zasláno: 15 Zář 2014 21:05:00


Martin
Tak jsem dneska trenerovi přednesla svoje přípomínky i to jak se mi zhoršila pleť a bylo mi řečeno, že něco za něco . Trenuju ted na půlmaraton, tak mi sníží bílkoviny a sacharidy navýší. Uvidíme co to udělá.

Myslím, že kvalitní protein mám. Beru od USN Pure Protein GF-1.

Patricie12

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2015 16:14:49


Ahoj,
koukám, že jsem tu hodně dlouho nebyla. Nějak ve zkratce shrnu co se změnilo a jak to se mnou bude dál.

Začátkem listopadu jsem najela na nový jídelníček od trenera, který mi konečně začal vyhovovat bez toho, abych měla chutě na sladké a hlad. Zjistili jsme, že jsem spíše sacharidový typ a potřebuji přijmout za den dost sacharidů, aby tělo začalo hubnout. Treninky zůstali 3x týdně, zvýšila jsem váhy a od prosince jsem ještě navíc chodila 2x týdně na body body, kde se trenuje ve speciálních vestách,které do svalů pouští proud. Přestala jsem běhat, takže skončily moje nálety na ledničku po běhu a váha šla dolu

Od února trenuji bez trenera a pod vedením svého přítele, který cvičí od 13 let a má kurzy trenera fitness. Trenuji stále 3x týdně (1. hrudník, ramena, triceps, 2. nohy, zadek, 3. záda, biceps) kardio vždy po treninku v tepovce 30-40 minut a ve volné dny. Jednou týdně chodím na kruhový trenink. Břicho cvičím 3-4x týdně. Postava se hodně změnila. Hlavně je zpevněná, mám hubenější pas, hodně mi zhubnul zadek, nohy a celkově jsem svalnatější, takže spokojenost .

Bohužel můj přítel se nevyzná v jídelníčcích na hubnutí a proto stále mám ten jeden samý jídelníček se kterým jsem začala od listopadu a nejen, že mně nebaví, ale váha se mi zastavila a už nejde dolu. Jednu chvíli jsem s ním měla i trochu problémy a jedla jsem co jsem chtěla, ale to už je naštěstí pryč.

Proto jsem se rozhodla, že vyzkouším sacharidové vlny, aby se ta váha zase rozjela a já shodila zbytek tuků co mám hlavně na břiše a celkově jsem se vyrýsovala. Mám o nich něco málo nastudováno, ale sama si na to netroufnu. Byl by tu někdo ochotný mi s nimi pomoct?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Dub 2015 10:43:16


Patricie12
tu pleť naháněj vitamíny - multi a k tomu mraky hořčíků. Ale jak na to máš předpoklady a hýbeš s hormóny tréninkem a stravou, tak to nastat může.

Ještě bych doporučil oddělit silové tréninky od aerobních a po tréninku dát jen pár minutek "vyběhání se".

Patricie12

Člen

# Zasláno: 17 Dub 2015 15:13:48


Martin
S pletí už je to naštěstí v pořádku. Nakonec jsem to musela řešit u doktorky, ptže jsem vypadala hrozně. Beru sice silný prášky, ale pleť je v pohodě.

Myslíš třeba ráno fitko a odpoledne aerobní trenink? Proč je to lepší než když si po cvičení dám rovnou ještě kardio? Viděla jsem, že to tak dělá hodně lidí a mně to právě doporučil trener. Od pondělí mám vlny a ráda bych toho kardia měla víc pokud to půjde. Dopoledne po treninku a pak ještě večer a samozřejmě ve dnech, kdy nemám trenink.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 20 Dub 2015 11:01:00 ° Změnil/a: Martin


Patricie12
Myslíš třeba ráno fitko a odpoledne aerobní trenink?
Přesně tak.

Lepší je to protože po silovém tréninku nastává v těle příznívá situace pro růst a regeneraci svalů, včetně hormonálního nastavení. Usilovnou delší dřinou po silovém cvičení se tato situace zničí.

Ale ano, dělají to tak skoro všichni. Ale řekl bych, že toto není jediný obor, kde většina lidí dělá věci špatně, jen protože se to tak všude píše

Je to jen rada - rozhodnutí je na Vás a vždy to můžete sama na sobě ozkoušet.

Patricie12

Člen

# Zasláno: 20 Dub 2015 23:04:11


Martin
Určitě to vyzkouším a uvidíme. Mně dost překvapilo kolik fitnessaček dělá to, že si dá po treninku hodinu kardio a pak večer mají další kardio. Jedna to dokonce dělala při jídelníčku, kdy měla za sebou tři dny 0 .

Měla bych ještě dotaz k treninku při sacharidových vlnách. Je lepší mít třeba 4-5 treninků týdně nebo stačí 3 týdně jako jsem měla doted? Četla jsem, že by se měli některý partie totiž zařadit i 2x týdně.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Dub 2015 10:19:17


Patricie12
Ono už to tu někde padlo, při dost tvrdě dřině, projde dost nesmyslů i úletů, ale zase myslím, že je zbytečné si házet klacky pod nohy. Myslím, že chytřejší je, při menší dřině vypadat lépe, než někdo kdo dře 3x víc, ale dělá nesmysly.

Pokud jsou Sach vlny během přípravy a ne v jejim závěru, měl by trénink pokračovat stejně a sach vlny se přizpůsobit.
Častost tréninku - vychází se z toho, že třetí den po tvrdé dřině už můžeš znovu, čtvrtý je akorát. Takže záleží na tom, na kolik tréninků máš celé tělo rozděleno a jak do posilovny chodíš. Ale při 4 návštěvách týdně a 3trénincích na celé tělo se často točí 3 tréninky ve 4denním týdnu. Tedy vždy jeden trénink stihneš 2x.
Interval se dá prodloužit, když jedeš systém těžký trénink/lehký trénink. Pak stačí jeden těžký a jeden lehký týdně.

Patricie12

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2015 10:52:58


Nakonec místo 3 treninků týdně mám teda 4 a ve dnech volna kardio. Po týdnu s vlnami jsem dala dolu 1,5kg a po druhém týdnu váha zůstává stejná, takže budu muset vlny pozměnit. Nejspíš to bude tím, že jsem se ted týden musela učit na zkoušku, takže jsem omezila kardio a taky za to nejspíš může ten stres. Ale vzhledově a v cm došlo ke změně, tak jsem ráda .

Třetí týden mám vlnu 50-100-200-50-100-150-250 a potřebovala bych poradit, jak jí mám upravit, když se váha nehýbe?? Napadlo mně zkusit třeba 250-100-50-50-250-100-50-50. Měl by to být větší šok pro tělo. Akorát nevím jak na tuhle vlnu navázat, když mám v neděli ted 250 a podle téhle je v pondělí taky 250 .

Patricie12

Člen

# Zasláno: 13 Kvě 2015 15:34:55


Minulý týden jsem to trochu přehnala s kardiem, takže jsem byla asi 2 dny zničená a z fitka si doma chodila rovnou lehnout. Z tohohle stavu vyčerpání jsem se dostala až v neděli, kdy jsem si dala volno a 250g sacharidů.

Od pondělí mám ty náročnější vlny a třetí den minimum sacharidů a radši se s lidmi okolo sebe nebavím, ptže bych je musela zastřelit . Začínám mít trochu problémy se spaním. Dneska jsem spala asi 2 hodiny, tak mně napadlo že zkusím vynechat odpolední spalovače. Zítra vysoký den, tak se těším .

Aktuální váha je 65,5 kg. Za týden mám další 1,5 kg dole. Není to moc rychlé? Chtěla jsem po měsíci s vlnami skončit (teda spíš můj přítel mi řekl, že to bude jen měsíc, že dýl to nevydrží ), ale celkem mi tenhle režim vyhovuje a baví mně, tak si ho asi ještě protáhnu.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Kvě 2015 11:16:26


Patricie12
na to spaní zkus i ZMA na noc.

Za týden 1,5kg dole je rychlé, tuky to nemohly být, to by játra nestihly, ale ono se to asi motá s těmi vlnami i s vodou a obsahem střev ... A u žen případná krátkodobá ztráta svalů tak nevadí, dá se to za pár týdnů zase nahnat.

Patricie12

Člen

# Zasláno: 21 Kvě 2015 09:24:52


Martin
A není to zbytečný? Já beru vitamíny, hořčík i zinek samostatně, tak jsem jen zvýšila dávku podle toho jak je to namíchaný v tom ZMA, ale stejně to nepomohlo.

Tyhle vlny byly příšerný . Za 4 dny jsem naspala asi 10 hodin, strašně nepříjemná a protivná, šílený hlad a dospávám to až teď. Takže jsem vlny zase změnila a budu je mít už jen do konce května. Mám je nastavený na 50-50-200-50-50-150-250 a zvýšila jsem bílkoviny na 2g na kg v nízkosacharidové dny.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Kvě 2015 12:07:30


Patricie12
Jestli bereš dost hořčíku i zinku, tka už to víc nepomůže ...

Tak za to asi můžou jen ty vlny.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!