Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / Petr5656 - 5 let cvičím, rada
Autor Zpráva
petr5656

Člen

# Zasláno: 5 Zář 2013 21:56:27 ° Změnil/a: petr5656


Ahoj cvičím již 5 rokem a chci se optat na split. Máte někdo zkušenosti s vysokoobjemovým tréninkem do selhání, kdy bych cvičil partii 1x týdně
v samostatný den?
Třeba Po prsa,Ut zada, Ststehna, Čt biceps....
Apod? S hodně vysokým počtem serií do vyčerpání?
Například prsa záda cca 25-30 serií, paže 15-20 serií apod?

Díky za zkušenosti
Petr

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Zář 2013 14:23:19


petr5656
Za těch 7dnů neudržíš formu, takže budeš jakoby stále výkonově začínat od nuly.
Velké svaly tak také neuděláš.

petr5656

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2013 20:06:18


Aha to mě nenapadlo, já jen že jsem možná četl že někde Arnold tady z fora i tkahle cvičil jednu partie v jeden den, tak mě to zajímalo.

arnold

Člen

# Zasláno: 10 Zář 2013 14:43:17 ° Změnil/a: arnold


Jako, dá se to není to pro začátečníky,cvičí se 1 velká svalová partie + 1malá
po
prsa -triceps

st
záda- ramena


nohy -biceps

pondělní trénink
benč při předpokládaném maximu 1x150kg, první 3-4 série jsou jakoby rozcvičovací
10x80kg,6x100kg,3x120kg
1 pracovní série s dopomocí sparinga
SÁM 3x130kg
dopomoc 4-6 opakování do pozitivního selhání přechází se do negativních opáček kdy sparing tahá nahoru a následuje 7-9opakování do pozitivního selhání kdy už nejsi schopen ubrzdit činku.




takže je to 1 série se 130kg kdy se přechází od samostatných zdvihů až do negativního selhání se sparingem, hodně chytrolínů o tom mluví a odsuzuje to ,ale málo kdo má odvahu to zkusit.

Kyž náhodou zkusíš dát prsa za 2-3 dny tak rizkuješ zranění úponů šlach nebo i svalstva.
Takto provedená série stačí 1 týdně protože jinak to nejde uregenerovat .
Triceps úzký benč zase se sparingem stejný postup.

Středa supersérie dřepy nebo legpress s dopomocí, stejným stylem s přidáním předkopů na doražení kvadricepsů.

Ilustrační foto Dorian Yates v akci




Prostě tato pracovní série je kombinací opozitivních a negativnich opakování a nejenom to jde o to jít až za hranici možného to znamená že série by měla končit nemožností staticky udržet činku.

A potom zákonitě musí následovat 1 týdenní regenerace, jinak to prostě nejde (alespon bez zakázané chemie)

Pozor , pokud se cvičí 1x týdně s menší intezitou tak je to k ničemu a bez výsledků .

petr5656

Člen

# Zasláno: 30 Zář 2013 18:46:37


Dík ty jsi mě tu citoval HD, viď? Mě zajímalo zda se dá jezdit partie s šíleným objemem jen 1x týdně zda se na tom dá udělat nějaký progres. Viděl jse teď nějaký plánky tréninků a přišly mě provětšinu lidí nereálný. Několik partií v tréninků někdy až 45 serií na trénink a na velké partie až 25 serií? To je snad jen pro lidi na steroidech,ne?

petr5656

Člen

# Zasláno: 30 Zář 2013 18:51:06


Chápu dobře že při nízké intenzitě to nefunguje 1x týdně nízký objem tréninku?

arnold

Člen

# Zasláno: 30 Zář 2013 19:37:37


petr5656

můj trénink z 28 září

Včerejší posilovna
biceps s EZ tyčí ve stoje 30kg

20 opakování x 30 kg x20sérií = 12000kg

pálení ve svalech od 15 opakování ke konci už od 12 opakování v sérii.

Čas cvičení 45 minut.


http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread&forum=22&topic=8998& page=1

arnold

Člen

# Zasláno: 30 Zář 2013 19:39:06 ° Změnil/a: arnold



Chápu dobře že při nízké intenzitě to nefunguje 1x týdně nízký objem tréninku?

petr5656
Chápeš to dobře.

Chce to něco jako mapř German volume Obvykle se cvičí 3 tréninky v týdnu, každá partie se procvičí jen 1x týdně – tzn. nízká frekvence, ale vysoký tréninkový objem – 10 sérií x 10 opakování

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Říj 2013 12:46:30


petr5656
V tom co píše Arnold je skryto to, že jsou cviky, kde stejná partie funguje také, ale přímo ji necvičíš. Například Těžký hrudník jen 1x týdně, ale on se prokrvuje a "tím funguje" i při veslování na záda, dále pak spolupracuje při ramenech.
Takže když zvolíš nějaký extrémnější cyklus a nechápeš ho do detailu je lepší to až otrocky opsat od originálu.
Napsal bych nechat si poradit, ale trenéři vypadávají ze škol závratným tempem a bohužel toho umí čím dál méně A laik těžko pozná zkušeného trenéra a zkušený trenér zase nebude mít náladu na laika....

Tak jako tak, cvičit první rok jen klasiku, je to nejlepší co pro sebe můžeš udělat. protože právě zlepšování techniky (nemusíš se soustředit na složité cykly, váhy a opakování) + sledování sama sebe - to je základ.

Marek

Moderátor

# Zasláno: 1 Říj 2013 16:01:21


petr5656
Spíš než jako GVT mi to přijde jako (Russian) Bear routine, kterou prosazoval Pavel Tsatsouline.

petr5656

Člen

# Zasláno: 7 Říj 2013 20:09:21


Dotaz na HD na Arnolda asi.
Četl jse že HD se jede-poz.selhani,dopomoc,nagat.opakovani konec
a nebo navic staticke drzeni.

Ale kamarad co jel HD me rikal ze se ma jet pouze JEDNA intenz.metoda bud dopomoc nebo jen negativa a jen v omezen mire ze 2 staci a konec.
Videa s Dorianem kde trenuje borce a Menzner kde trenuje borce s HD
cvici u Doriana samozrejme vice serii protoze jede vice cviku nez Mike, ale cvici oba tak ze se jede u MIka pomaleji u Doriana rychleji pozitv.faze, pomala negat.faze, a po pozitivnim vycerpani kdy neni schopen sam zvedat mu pomuze 2 vyjmecne 3 dotlacit nahoru, ktere cvicici s vypetim vsech sil hodne brzdi dolu. A to je KONEC.
Prijde me to trosku jine nez popis-selzi kdyz nemuzes zvedat, nekdo ti pomuze dotlacit par opakovani nahoru a PAK az nebudes moct tak jeste udelas mraky negativ.
Mas s tim zkusenosti ? Jak moc to drtit kamarad me rikal ze staci fakt malo a jen jedna intenz.technika, HD pouzival asi 3 roky.

DIky za jakekoli rady v knizce je neco jineho nez na tech videich kde trenuji hd.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Říj 2013 15:10:10


petr5656
Prokoukej videa. A kromě těch "hd" i další jako Coleman, Arnold a další klasiky - pozorně sleduj tempo a rozsah toho pohybu. Nevnímej rychlost nebo zastavení, to je vedlejší.

Zjistíš, že cvičí stejně všichni to samé - jen se to různě jmenuje. Je prostě jen třeba prokrvit sval co nejkomplexněji, pak ho zatížit a pak ho chvíli udržet napumpovaný pro pohyb živin - a zase. Někteří trenéři tomu říkaji pump nahoru podržet v zatnutí, kontrolovaně pustit - jiní jinak. Každý člověk ma jiné vlastní tempo a to je jediný důvod, proč to vypadá u každého jinak.
Zlatá klasika

Až to pochytíš, snadno si přefiltruješ načtené informace a sám se pak můžeš rozhodnout jaký pohyb v kterém tréninku uděláš a proč.

Ale trénování neni vyšívání a tak rady typu 2:1:1 vs 1:2:2 jsou dobré jen do časáku jako "zajímavý článek" mezi dvě reklamy

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!