Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / Patricie12 70/172 - Trénink pro celkové hubnutí
Autor Zpráva
Patricie12

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2013 11:43:54


Měřím 172cm a vážím 70kg. Snažím se shodit alespoň 10 kg a potřebovala bych poradit se správným treninkem.

Můj pohyb v týdnu je 3-4x běh (8-10km) a 1-2x týdně jiná aktivita (kolo, brusle, plavání, zumba..) K tomu občas doma posiluji, ale jen břicho, ptže bych ho ráda měla ploché, což jak jsem zjistila mít jen tak nebudu, ptže mám na něm vrstvu tuku. Jídlo už jsem tu něco pořešila, ale to posilování mi není jasné. Mám možnost chodit 1x týdně do posilovny, stačí to? A jak by měl vypadat celkový trenink? Jak dlouho, kolik serii?

rikolami

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2013 12:49:44


1)srovnej si jídelníček podle návodu pro hubnoucí na tomto foru
2)posilovna aspoň 2x týdně,začal bych asi full-body trenink
3)běh max.1x týdně,běhal jsem stejnou vzdálenost i 5x týdně a velký efekt se nedostavil,při běhu je těžký udržet tepovku a jedeš tam hodně na cukry.
4)kolo třeba 2x týdně a držet tepovou frekvenci na 50-65 % maxima po dobu asi 1,5 hodiny
5)Před cvičením l-carnitin,spalovač(napiš Martinovi,ten ti poradí jakej)

Patricie12

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2013 13:02:16


rikolami
Já s tím během to mám trochu jinak. Jsem z běžecký rodiny a běhám závodně, tkže proto je to tolikrát v týdnu. Příští rok chci navíc běžet půlmaraton, tkže toho běhu ted bude muset být dost, abych to zvládla .

Tu posilovnu zkusím dát 2x týdně a je pravda, že je lepší jeden den posilování, další den aerobní trenink a nekombinovat to v jeden den?

Přemýšlela jsem o tom l-carnitinu,ale někdo tu radil, že je to lepší brát až když je člověk zvyklej na ten správnej jídelní režim a perfektně ho ovládá.

Patricie12

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2013 13:13:28


Co kdybych si pro začátek koupila ten L-carnitin a tenhle spalovač http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2407 ?? Může se to kombinovat? A bylo by to účinný?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Zář 2013 14:17:51


Patricie12
je pravda, že je lepší jeden den posilování, další den aerobní trenink a nekombinovat to v jeden den? -ano, je.

Spalovač a carnitin se kombinovat můžou. Zvýší výkon a pomůžou se spalováním tuků. Účinné oba produkty jsou, ale na jako zázračné pilulky sedím a hubnu, ale jako urychlení spalování tuků při hubnutí.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Zář 2013 14:19:43


Jo, ty máš dva deníčky, ze startu není trénink nijak těžky a tréninkový deníček slouží spíše jako zápisník výkonů.
Na všeobecné dotazy jak cvičit stačí tvuj klasický deníček.

rikolami

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2013 14:33:44


Patricie12
Takže tedy běháš,ale výsledek není takový jaký by měl být?
Nezapomeň,že takovým běháním přicházíš o svalovou hmotu a pak to na tobě visí.
Určitě zařaď tu posilovnu a pozor na správnou regeneraci (přetrénování).

Patricie12

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2013 16:20:38


Martin
To je mi jasné. Kdyby existovali takové zázračné pilulky, asi by jsme měli všichni postavu snů A berou se oba dva, i když ten den žádný trenink nemám?

Dobře, příště se budu ptát v deníčku

Patricie12

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2013 16:27:51


rikolami
Výsledek je takový, že je znát, že se mi zlepšuje kondička. Ale ráda, bych do toho půlmaratonu něco zhubla. Přeci jen by se mi asi určitě běhalo líp, kdybych nenesla takovou zátěž jakou nesu teď . Co se týče hubnutí, tak se mi zmenšil a zpevnil zadek, ale na nohách nic moc nevidím. I břicho je pevnější, ale stále je tam ten tuk. Hlavně musim doladit ty jídelníčky. To podle mně udělá s tou váhou víc než ta aktivita.

Vůbec ale nevím kam tu posilovnu zařadit. Dejme tomu, že budu chodit běhat 3x týdně. Pak mám ve škole 1x zumbu a 1x pilates. K tomu 2x posilovna a nebudu mít ani jeden den volnej . Není to špatný? Asi bych to zvládla, ale otázka je jak dlouho

rikolami

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2013 16:47:44


Patricie12
Ono vždycky něco zhubneš tím běháním,ale pak se to po určité době zastaví a chce to další impulz a to je třeba ta posilovna.Zpevní se ti tělo a hubneš dál.Jídlo hraje samozřejmě největší roli.
Když mi to vyjde tak někdy jedu ráno posilovna a odpoledne aerobka,ale pokud se to jede takhle často,hrozí přetrénování.Ideální je jeden den posilovna ,druhý den aerobka.Každopádně uvidíš sama jak na tom budeš,jestli něco z toho všeho vypustíš aby jsi nespadla do chronické únavy.

Patricie12

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2013 17:45:17


rikolami
Uvidíme jak to zvládnu. Já navíc ve škole na koleji nebudu mít sebou kolo, protože se o něj dělíme s bráchou a ten chce doma jezdit, takže tam mi zbývá jedině běhat a na kolo můžu chodit o víkendu. Docela mně mrzí, že ten běh se tady moc nedoporučuje. Já bych právě řekla, že to je jeden z nejlepších sportů na hubnutí. I modelky běhají, aby si udrželi linii a zhubli přebytečná kila.

Zkusila bych pro začátek v tý posilovně cvičit podle tohoto: http://www.f-sport.cz/print.php?id=17 Ale šlo by, že bych si dala všechno v 1 den? Dřív jsem to tak dělala. Sice jsem v tý posilovně byla pak skoro 2 hodiny, ale když budu chodit po škole, tk času budu mít dost. A tohle všechno 2x denně

rikolami

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2013 20:14:32


Patricie12
Dříve jsem běhal jak ty a docela mě to bavilo i se psem.Pokud chceš shodit kila a zpevnit tělo tak je to lepší kombinovat s posilovnou.Lepší na hubnutí než běh je kolo,protože u něj lépe udržíš tepovku pro maximální pálení tuků.A úplně nejlepší je kombinovat všechny druhy pohybu,protože tělo se dokáže adaptovat na určitý druh pohybu a pak dochází ke stagnaci.
V posilovně buď maximálně hodinu,zásoby glykogenu jsou omezené,po vyčerpání se začne svalová hmota rozkládat na palivo.
Určitě mrkni na návody a pak do deníčků holek tady na foru.

Patricie12

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2013 20:24:09


rikolami
Mně baví jakýkoliv pohyb, ale ten běh asi nejvíc no. Kolo taky přidám, i když tam nemám žádnej měřič tepový frekvence. Je spíš lepší jezdit rovinky než kopce ne??
Zkusím tedy posilovat podle toho návodu jak jsem četla tady na webu, akorát nohy 1x týdně a ruce asi jen lehce, abych je neměla moc svalnatý. Jinak podle těch názvů cviků jsem docela ztracená . Znám jen některý a nedokážu si představit, že tam přede všema dělám dřepy .

rikolami

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2013 20:41:22


Správná tepovka na pálení tuků je taková,že při dané aktivitě můžeš bez problémů hovořit.Pokud už popadáš dech a zasekáváš se,tak je to už moc.Před kopcem si to přehod na lehčí převod a vyšlapej ho pomalu.Důležité je,aby jsi na tom kole strávila nějakou delší dobu třeba 90 min s minimy přestávek v odpovídajícím tepovém rozmezí pro pálení tuků.
Seznam cviků je tady taky http://www.f-sport.cz/print.php?id=9

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!