Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Evca53: 35let, 56 kg, 158 cm
Autor Zpráva
Evca53

Člen

# Zasláno: 10 Zář 2013 20:41:42


Zdravím a prosím o radu. Pravidelně se hýbu (2 x týdně posiluji, 2 x týdně skáču jumping, jinak procházky se psem, dle počasí a chuti cyklovýlety, popř. doma rotoped) a myslím si, že se zdravě stravuji (jím 5-6 krát denně). Problém - začala jsem nabírat tuk, konkrétně 4 kg nahoru a ubyla mi svalová hmota 1,5 kg. Denně sním cca 6700 kJ, tuk do 30% z denního příjmu. Co dělám špatně? Potřebuji se vrátit na svých 52-53 kg, ale nejde to. Děkuji moc za radu.

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 10 Zář 2013 22:41:22


Ahoj,
zkus sem hodit jídelníček

Evca53

Člen

# Zasláno: 11 Zář 2013 08:30:48


Ahoj a děkuju.

Takže obvyklý den vypadá asi tak:
- na snídani si dám doma ovesnou kaši (cca 4 lžíce vloček + 2 dl mléka polotuk a nebo chleba s něčím když se mi nechce dělat kaše)
- potom dám svačinu (1/2 tvarohu + 1/2 bílého jogurtu a k tomu 1 ks ovoce),
- potom jdu na oběd (klasické polední menu v restauraci - polévka + maso a příloha - vyhýbám se smaženým jídlům apod.),
- odpolední svačina se skládá obvykle z 1 ks pečiva a třeba 2-3 tvarůžky nebo cca 200 ml podmáslí.
- odpoledne jdu cvičit, pokud jdu dlouho po této svačině, tak si dám cca 1,5 hod před cvičením ještě třeba banán nebo 1/2 rohlíku a jablko.
- po cvičení pak až doma večeře a to je takové co zrovna mám v lednici (buďto zbytek víkendového oběda nebo chleba s něčím nebo jogut, tvaroh).

Děkuju za každou dobrou radu.

rozaliiinka

Člen

# Zasláno: 11 Zář 2013 11:23:34


pročti si rady pro začatečniky.. na jíelníčku musíš zapracovat..
např:na sídani víc loček, na svačinu žitný chleba nebo kval.celozrnné pečivo třeba se šunkou..k večeři ubírej acharidy a přidej bílkoviny..lepší by bylo si chystat obědy doma at víš jak a z ceho jsou dělané..

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 11 Zář 2013 11:29:53


Ahoj,
nevypadá to špatně (na začátečníka)
zkus si třeba zítra všechno vážit (kromě toho oběda, ale to lze tipnout, a taky cca dopočítat) a zkusit spočítat B/S/T
-snídaně- ok... těch vloček zkus dát 40-50g
-svačina- chybí ti tam sacharidy- tvaroh vol nízkotučný, ráno je k svačině je ovoce povoleno ... takže k tomu přihoď, 50g chleba nebo cca 15-20g vloček
- oběd -
svačina - ok... chleba nebo pečivo zase okolo 50g (i víc), tvarůžky fajn, lez dát i tvaroh, tuňáka, šunku + sýr
před cvičením - rohlík, ovoce rozhodně ne, snaž se jít co nejdřív po té svačině nebo si před tím dej třeba ten chleba s šunkou s sýrem (nemusí být moc - jen aby nebyl hlad - mně osobně se s prázdným žaludkem taky špatně cvičí)
- po cvičení - tady můžeš dát to ovoce, banán bych teda nevolila (miluju ho ale je dost "kalorický", jablko je lepší, ale můžeš dát cokoliv - přiměřené množství)
- večeře - jogurt, tvaroh - dobrá volba - přihoď k tomu pár kneckebrotů, pokud dáš chleba, tak jen trošku, spíš jen na zakousnutí

+ ke každému jídlu zeleninu (k jogurt s vločkama teda nemusíš) , vol třeba okurek, papriku, rajčata,...

zkus si spočítat B/S/T - tabulky najdeš tady na webu a doporučený příjem taky

PS: snad to není moc informací najednou

Evca53

Člen

# Zasláno: 12 Zář 2013 08:51:16


Ahoj, tak hodnoty stravy za minulý týden byly v průměru tyto: 6895 kJ, B 72 g, S 208 g, tuky 43 g.

Přemýšlela jsem o svačinách a poměru bílkovina/sacharid a říkala jsem si, že svačiny vyměním - dopoledne si dám cottage + žitný chleba a odpoledne tvaroh s jogurtem a místo ovoce vločky - ale nevím kolik ? Stejně cvicím skoro každý den, takže ovoce si nechám, jak tady píšete, po tréninku.

papricka28

Člen

# Zasláno: 12 Zář 2013 13:12:18


Evca53
ahojky, já osobně dávám na svačiny málo bílkovin a nechávám si je spíše na hlavní jídla...ale nějaké jsou určitě třeba no musím se hodně krotit protože bílkoviny miluju at jsou to vajíčka, šunka, kuřecí, sýry nebo tvaroh ale zase se to nesmí přehánět ...toho cottage bych ti doporučila tak 50 g + plátek šunky ...na odpoledne bych dala 75 g jogurtu + 75 g tvarohu + 20- 30 g vloček
ovoce taky miluju, ted co jen udržuju tak si ho dopřeju každý den do kaše

Evca53

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2013 08:01:38


Ahojte,

chtěla bych poděkovat za cenné rady. Včera jsem se byla "převážit" a mám o kilo tuku méně, svaly OK.

Evca53

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2013 08:03:55


JO a můžete mi ještě poradit, když svačíte místo pečiva nebo vločet knacky, kolik jich konzumujete? Děkuju.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!