Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Kirkmen 38 let 78kg/175 cm , cíl odbourat nějaký ten tuk
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 .
Autor Zpráva
kirkmen

Člen

# Zasláno: 6 Bře 2015 17:06:35


blbá zpráva, rok starý kettler pás mi začal vyhazovat jističe, zkrat. Dělá to až po chvilce v zátěži, předpokládám, že je pryč motor
jdu to reklamovat

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Bře 2015 11:14:30


kirkmen
že ty si na něm běhal ?!

kirkmen

Člen

# Zasláno: 9 Bře 2015 11:17:37


Martin
představ si, že pravidelně

kirkmen

Člen

# Zasláno: 30 Dub 2015 13:17:47


stav ke dnešku 74 kg, podle váhy 9,5% tuku. Ovšem asi to měří blbě, když nezatnu břišáky nelezou. žíly mi tedy začínají vylézat i na místech, kde by je člověk nečekal
Mám ale skoro pořád hlad, tedy než dojde na další jídlo, těch sachrů je fakt málo.
Dřu jak mezek, celý den v dílně a večer buď posilování nebo běh 10 km. Nemám volno ani v neděli, začínám se těšit na nabírání

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Kvě 2015 10:28:34


kirkmen
Tak si tu formu pak nafoť, ať máš na co vzpomínat a s čím srovnávat

kirkmen

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2015 11:22:55


Jj Martine to udělám

mám jeden negativní dopad sportu, chytil jsem z toho neustálého pocení pityriasis, kožní plíseň dělají se mi po celých zádech a teď už i na hrudníku bílé fleky kde se člověk neopálí. Nic to zdravotně neznamená, ale vizuálně to vypadá blbě

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Kvě 2015 08:25:53


kirkmen
to je smůla, na druhou stranu mohl si to chytit i na masážích při formě 150kg špeků na 150cm - to je prostě smůla ...

kirkmen

Člen

# Zasláno: 21 Srp 2015 13:18:31


Ahoj všem po delší době.
Stále dřu na cvičení jsem se nevykašlal teď mám trochu problém se zády, ale od té doby co jsem začal pravidelně cvičit, jsou ty problémy mnohem lépe zvládnutelné a zůstávám i tak pohyblivý.

Martine, mám dotaz, co říkáš na tu prý vědecky podloženou teorii, že bílkoviny by neměli překročit 1.7g na kg? Díky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Srp 2015 21:17:00


Ahoj,
netuším, kdo co zase kam napsal. Co já vím, tak se to číslo ustálilo mezi 1,4 a 2,0. Vzhledem k tomu, jak to vypadá v praxi a že není 90kg jako 90kg a není bílkovina jako bílkovina, můžu takové upřesňování brát jen jako zcela zbytečné teoretické cvičení.
V praxi spíše budu uvažovat takto, 140-170g by mělo být ze stravy. Pokud mám protein nebo gainer, tak se dostávam k 170-260g a při doplnění aminami jsem až na 280g a neberu to kvůli příjmu bílkovin, ale kvůli anabolickému efektu. Ani zátěž organismu není větší, protože jsou to už rozložené proteiny.

arnold

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2015 08:55:34


Poprvé jsem se s tím setkal v knize fyziologie tělesné zátěže, vydání r.2007

ukazuje se že pro nárůst síly a svaloviny není určující množství bílkovin(nad 1,8na kg) ,ale celkový energetický příjem (PaedDr, Renata Dlouhá CSc FTVS-UK )

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Srp 2015 09:32:00


No to asi (plus minus konkretni tělesná konstituce) jo, ale to se bavíme jen o jídle a proteinu jen jako doplnění bílkovin.

Pokud se začneme bavit o anabolickém a antikatabolickém příjmu bílkovin a aminokyselin, tak začne být k řešení, zda toto množství přidat anebo nějak omezit základní příjem potravy?! A to je to zbytečné řešení o kterem jsem psal vyš.

Pokud tedy chci brát denně 2x35g iso proteinu a 2x8g amin, tak bych "musel" odečíst 86g ze stravy?!

Ta teorie je asi užitečná jako brzda, pokud někdo do sebe drtil 200g bílkovin čistě ze stravy, ale jinak je na nic.

Tak jako tak, stimul pro růst svalu je stejně jinde, než v bílkovinach ze stravy (když nemluvíme o podvýživě). Je v hormonech a právě amina a čisté proteiny umí být STIMULEM a množství bílkovin je pak vedlejší efekt. Pokud by tedy někdo snědl 140g bílkovin a proto už nebral amina a protein, tak dělá chybu - a pak je ta teorie (takto interpretována) nesmysl.

arnold

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2015 14:48:07


Martin

Množství bílkovin je vysoce idividuální.
Já jsem dosáhl největších silových a objemových přírůstků při 3g na kg (osobní váha cca 120kg a benchpress 1x220kg) , bral jsem půl roku denně kolem 350 g bílkovin

V dnešní době, když někomu doporučíš brát 3 g tak vypukne psychoza šíleného stáda a řeči o poškození ledvin a jater ,ale že někdo pije 8 piv denně tak to je obecně přijatelnou normou.

Bílkoviny stačí brát v tom větším množství jen určitou dobu,tak 6-8 měsíců v rámci objemovky.

V době kvalitních aminokyselinových přípravků v tom nevidím problém, pravda jde to trochu do peněz ale pořád to není 200kč denně za 8 piv, které se taky projeví na objemu a přínos pro zdraví je taky diskutabilní.

Jo ,zatím jsem se nesetkal z nikým komu by selhaly orgány z velkého příjmu bílkovin.

Podle mě je to blbost, v době kdy skoro každej do sebe valí ibalginy, brufeny, antidepresiva nezřídka s pitím alkoholu se mi zdá !problém" aminokyselin marginální.

kirkmen

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2015 18:21:25


Díky za názor, mě můj selský rozum nebere, jak mi mohou bílkoviny z proteinu nebo z BCAA nebo amin, zahnívat ve střevech. Spíš to bude z té pevné stravy.

Takže souhlas s vámi oběma

kirkmen

Člen

# Zasláno: 13 Čec 2016 19:33:01


Zdravím po skoro roce.
Stále dřu. 3x týdně posilka 3x týdně HIIT. Momentálně mám 77 kg a jedu větší váhy než před rokem. Trochu jsem změnil jídelníček 164B 265S a 83T
Zdravím

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!