Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Lexxiska 27let 161cm/63kg
Autor Zpráva
Lexxiska

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2013 11:34:20


ahojte všichni, tak jsem se nakonec rozhodla k Vám přidat... Vím,že to pro mne nebude jednoduché, protože nemám zrovna moc silnou vůli... důkazem budiž to, že toto je můj druhý deníček... (

Večer napíšu můj dnešní jídelníček - zatím se držím, tak držte palce

papricka28

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2013 14:19:12


vítej

Lexxiska

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2013 19:02:01 ° Změnil/a: Lexxiska


a je to tady....můj dnešní jídelníček:

8:30 Emco kaše jahoda light (65g = 1 pytlík), zelený čaj
11h 2 malé krajíčky chleba Negrill, 4 plátky 20% tv. sýra, cherry rajčátka(1 kelímek), káva s mlékem bez cukru
14h játra na cibulce (bez oleje a omáčky), celozrnná rýže(1/2 pytlíku)
15h 3 plátky 20% tv. sýr
17h jogurt jogobella light
19h ...už na mě čeká mozarella light s rajčátky a trošku balsamica

časové rozestupy katastrofa, ale bohužel když mám během dne schůzky, tak nestíhám jíst snažím se co to jde aspoň něco do té pusy strčit. A dnes jsem se snažila extrémně (15h alespoň ten sýr) )
pocity? strašné chutě na sladké, že půjdu radši brzy spát, ať nemusím do večerky pro čokoládu


Papričko, zdravím

Lexxiska

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2013 19:23:27


Plán na zítra:

7:30(doma) 1 odměrka á 35g sachariďák (80)
9:00(práce) Emco kaše jahoda light 65g
12:00 dojíst játra na cibulce bez tuku, celozrnná rýže 1/2pytlíku
15:00 2plátky chléb Negrill, 2plátky 20% tv.sýr
17:00 1/2 tvarohu, 2pl chléb
19:00 -pravidelný středeční trénink (8km běh)
21:00 syrečky 2 kolečka, 2plátky knackebrot, 1/2 avokáda s rajčátkem

průběžně zeleninka, tu nikam nepíšu, ale jsou to nejčastěji rajčátka a okurka (semtam i list. salát a zelené papriky).

Od příště se učím i počítat, tak prosím chvilinku strpení...
Porce mám tak trošku okoukané, tak doufám, že zas tak velký
to nebude...

papricka28

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2013 20:16:24


Lexxiska
ahojky, tak se do tebe pustím, snad to vezmeš v pohodě
Instantní kaše jsou plné cukru, který můžeš využít jinde třeba ve formě ovoce po ránu ...udělej si vlastní kaši z vloček a vody/mléka a ochut si ji podle svého
- toho sýra na svačinu je moc, dala bych spíše kuřecí šunku kvůli nižšímu obsahu tuku
-odpolední sváča postrádá sacharidy, to je špatně
- light jogurty nejez, celkově ochucené taky ne. Nejlepší variantou je bílý jogurt s vločkami a dochutit kakaem/ skořicí, případně trochou ovoce (dopoledne). Můžeš smíchat s tvarohem pro navýšení bílkovin
- večeře musí mít sachry, tkže knacky nebo kvalitní žitné pečivo. Mozzarella light taky není žádná výhra, i když je light, obsahuje hodně tuku a dávám si ji jen občas. Na veču se hodí tvaroh, kuřecí šunka, tvarůžky, cottage apod.
-chybí ti 2.večeře - 2 knacky s bílkovinou / tvaroh s jogurtem
- nedivím se že máš chutě na sladké když nemáš skoro žádné sachry, o kvalitních ani nemluvě...neboj se pečiva dávej ho na svačiny s bílkovinou, lépe tě zasytí než nějaký "jogurt" přeplněný škroby a barvivy
ZÍTŘEK
-nevím proč dáváš sacharidák když chceš hubnout ten si nechej max po těžkém tréninku v posilovně
- ok kaši už jsem mluvila
- kolik jsou 2 plátky, ten chleba ani neznám...takhle kombinace by mi moc nechutnala, radši bych ubrala tvarohu a hodila navrch šunku
- tady je 2.večeře správně

ramona79

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2013 21:54:26


Ahoj, nejlepši věc co udělaš je si to vše spočitat....
rano tu kaši davej pulku+ min.20gr ovesne vločky je to ochucene a je to vyborna věc , když si daš cely pytlik maš S42 z toho 11cukru a necelych 8T ale když to udělaš na pul+vločky tak maš S35 z toho 6cukru a 6T. Mozz.light linessa jim dva roky a nikdy stranou nedam je to mňamka. To pečivo co pišeš neznam. Zkus zase novy jidelniček. Pamatuj rano hodně S malo B a večer hodně B a malo S.

Lexxiska

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2013 22:07:39


ahoj holky
moc Vám děkuji za úpravu... dnešní jídelníček byl špatný, to vím, ale pořád jsem si říkala, že je lepší sníst alespoň ten jogurt (nemá špatné hodnoty a málo tuku), než nejíst vůbec nic. Měla jsem fakt hektik den, takže to bylo "nastojáka naházet do krku" )
na zítřek jsem to upravila... vyhodila jsem sachariďák a emco kaši smíchám s normál vločkama.
až doladím snídani, tak se vrhnu na zbytek dne, abych to zvládala.
Navíc bojuju s pitným režimem - strašně málo piju (ráno zvládám čaj a kávu, ale postupem dne to opět jde od 10 k 5).

takže finále na zítra:
7:30(doma) 30g ovesne vločky, mléko (4 rozinky ))
9:00(práce) 2plátky chleba negrill (nedaří se mi zjistit jeho hodnoty na netu ani na obalu, ale je to mix žitný/pšeničný a cibule), šunka od kosti 2plátky, rajčátka
12:00 dojíst játra na cibulce bez tuku, celozrnná rýže 1/2pytlíku,zelenina
15:00 2plátky chléb Negrill, 2plátky 20% tv.sýr
17:00 2pl knackebrot, šunka, paprika zelena (barevne mi nejedou)
19:00 -pravidelný středeční trénink (8km běh)
21:00 syrečky 2 kolečka, 2plátky knackebrot, 1/2 avokáda s rajčátkem, hrnek mléka (bez něho mi syrečky rostou v puse)

při tomhle narychlo vymyšleném jídelníčku mě napadá - jsou kuřecí játra špatně? dělám je nasucho, bez tuku, ale nevím,zda jsou vůbec ok. Nedělám je často, jen je nechci vyhazovat..

Lexxiska

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2013 22:16:30


chléb Negrill:
- povedlo se mi zjistit pouze složení:
žitná mouka, pšeničná mouka chlebová, pitná voda,slunečnicové semínko, lněné semínko, cibule,jedlá sůl s jódem, pražený ječmen
kypřeno živým kvasem
Nutriční hodnoty už tu jedna uživatelka zjišťovala, ale také se jí to nepovedlo (

ramona79

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2013 23:05:53


Kde ten chleba kupuješ? žitno-pšeničny by mohl byt fajn...
a kuřeci jatra maji hodně B....ale ja to v životě nesnim
snidaně nemaš tu kaši ale maš tam jen vločky jakto? to maš hrozně malo potřebuješ tak do 40grS...zkus udělat jidelniček na kaloricketabulky.cz

Lexxiska

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2013 23:15:49


chlebík kupuju např. v Albertu - ne vždy ho mají (je to mezi těma speciálkama). Zkus vygooglit Negrill a ukážou se ti i prodejny, kde je mají. Je krájený a balený a straaašně dobrý (je hodně aromatický po té cibuly a tak se dá jíst i samotný )

U jater jsem měla trochu obavu, že budou hodně tučná, ale vynahradím to pak 20% sýrem
U snídaně jsem zapomněla dopsat tu emco kaši ) ale už je to připravené v misce na ráno ) děkuji za opravu ) a za doporučení ještě víc..
jdu ještě mrknout na ty tabulky než usnu )

Lexxiska

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2013 09:25:36


včerejší jídelníček:
7h vločky+kaše, mleko
9h 34g chléb celozrnný, 3kolečka kuřecí šunky, rajče, káva
12h játra, 1/2pytlíku celoz.rýže
15h 34g chléb celoz., plátek sýr 20%, plátek kuřecí šunka, zelenina
17:00 plátek chléb, 2pl. šunka, okurka
19:00 1/2 pikantní thajská polévka, 4 kousky sushi s tuňákem (ač nerada, vynechala jsem lososa).

S tou pikantní polévkou to asi nebude výhra, ale co si dát, když jste pozvaní na véču - tak jsem si jí dala jen trošku, tak půl mističky. Následovalo nejmenší zlo z jídeláku - sushi. A taky si říkám, že nemám večer zrovna moc bílkovin (jen ten tuňák... sakra). Když to takhle vidí člověk s odstupem, tak se nestačí divit.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!