Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Kananinoheaokuuhomeopuukaimanaalohilo (Kim) 25 (185/75)
Autor Zpráva
Kananinoheaokuuhomeopuukaimanaalohilo

Člen

# Zasláno: 29 Zář 2013 12:14:23


Dobrý poledne vespolek,

po delší odmlce jsem se rozhodl že opět začnu pravidelně cvičit a zkusim se pravidelně futrovat abych se trochu dostal do formy, když na to výjimečně mám trochu času.
Nejde mi o nějaké rychlé a přesné nabírání před zápasy či soutěžemi, ale spíše pomalu najet a zvyknout si na přijatelný jídelníček a tréning který mi nějaký rok zase vydrží.
Nějaké konstruktivní tipy či výtky určitě ocením, takže jen do mě pokud se vám něco nelíbí, myslím že toho bude víc

Kananinoheaokuuhomeopuukaimanaalohilo

Člen

# Zasláno: 29 Zář 2013 12:40:50 ° Změnil/a: Kananinoheaokuuhomeopuukaimanaalohilo


Tak pro začátek sem dám tréning který berte trochu s rezervou, prvních pár týdnů se budu tak nějak rozhýbávat a zvykat si na zátěž, tohle stíhám za hodinu, později to budu muset asi rozdělit do 3 dnů, zatím ale nehrozí že bych si nějak šíleně nakládal a neregeneroval.
Ještě doplním že chápu že by mi většina z vás doporučila některé jiné cviky, především s činkama jako mrtvolu a další, ale obávám se o svá záda ať se budu snažit o techniku sebevíc, mám vyzkoušeny některé cviky ve strojích které mi dlouhodobě nedělají potíže a jak jsem již zmínil v jiném topiku bohužel mám problémy s kolenem tak prozatím nemám žádné cviky na stehna tak se nelekejte, možná to postupně trochu budu opatrně zkoušet, uvidíme.

Tréning A

prsa - benchpress, rozpažky
ramena - tlaky ve stroji, rozpažky s jednoručkama
biceps - EZ zdvih, scottova lavice
břicho - ve stroji spodní i vrchni svaly, zavěšení (hlavou dolů, pohyb narovnávání do vodorovné polohy)
lýtka - výpony ve stoje

Tréning B

záda - hyperextenze, stahování horní kladky, široké shyby
trapézy - pozdvihy s činkou
triceps - provaz, tricepsové kliky, stahování horní kladky
břicho - závěs, boční svaly - stroj

Jinak prakticky všechno jedu ve 4 sériích po 8 opakováních, nejsem si jist jak popisovat některé cviky tak doplňuji odkazy na 2 stroje na břicho tu na boční a tu na spodní i horní břicho.

lenkac

Člen

# Zasláno: 29 Zář 2013 12:46:48


Kananinoheaokuuhomeopuukaimanaalohilo


Pardon, úplně mimo mísu, ale výborný nick, to mě pobavilo

Kananinoheaokuuhomeopuukaimanaalohilo

Člen

# Zasláno: 29 Zář 2013 12:56:13


Děkuju uctivě leni, mě pobavilo znakové omezení nicku zde na f-sportu, šel by i delší ale nechtěl jsem si vymýšlet nějaká neexistující jména ..

kveta

Moderátor

# Zasláno: 29 Zář 2013 13:07:33


lenkac
výborný nick ... primo vynikajici! Asi muselo zabrat hodne mozkovych bunek, bo diky tomu tu ted mame krasne upraveny nahled stranky.

lenkac

Člen

# Zasláno: 29 Zář 2013 13:15:42


Kananinoheaokuuhomeopuukaimanaalohilo

Tak na mě i tohle působí smyšleně a myslím, že to nahlas ani nepřečtu :-D

Jen by mě zajímalo, jestli to musíš pokaždý vypisovat nebo máš zapnuté našeptávání (a moc často nečistíš pc) nebo automatické logování :-D

Tohle po mě někdo chtít napsat z hlavy, tak si jí raději snad ukopnu :-D

Kananinoheaokuuhomeopuukaimanaalohilo

Člen

# Zasláno: 29 Zář 2013 13:32:04


lenkac
Trénuju paměť

Kananinoheaokuuhomeopuukaimanaalohilo

Člen

# Zasláno: 29 Zář 2013 21:29:26


Chci se zeptat co si myslíte o prokládání cviků kvůli odpočinku? když mám třeba 3 cviky po 4 sériích na 1 partii, nevadí když mezi tím odcvičim třeba jinou partii a potom po např. 5-10 minutách se vrátím a docvičím ji? trochu odpočatej to dám poctivěji a větši váhy než když jedu např 4 série EZ bicep a hned po tom 4 sérky scottovka ? vadí, nevadí?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Zář 2013 21:52:31


Kananinoheaokuuhomeopuukaimanaalohilo
Při objemovce to vadí, prostě si odpočiň až 2minuty mezi těžkými sériemi.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!